Asi&Demir – Duymak istiyorum

391 Yanıt to “Asi&Demir – Duymak istiyorum”

  1. karşıyakalı Says:

    kızlar nerdesiniz .koca sitede yalınız kaldım.

  2. karşıyakalı Says:

    bak ın türkü söylemeye başlıcam gene

  3. karşıyakalı Says:

    eledim eledim höllük eledim
    aynalı beşikte canan bebek beldim
    büyüttüm besledim asker eyledim
    gittide gelmedi canan buna ne çare

  4. karşıyakalı Says:

    tabancamın sapıni
    gülle donatacağım
    alacağım başka yar
    seni çatlatacağım

  5. karşıyakalı Says:

    yazılarım niye gitmiyor.

  6. karşıyakalı Says:

    ben nette dolaşıyim biraz .gelen olursa seslensin.

  7. ela_nur Says:

    benim yorum yazmak bile içimden gelmiyor bugün yeteri kadar stres yaşadım üzüldüm demir için burda kaldıkçada sürekli üzerine konuşup üzülüyorum lütfen beni hoşgörün bugünlük canlarım müsade istiyorum sizlerden herkese iyi günler hoş sohbetler

  8. karşıyakalı Says:

    gözdecim.stres yapma tatlım benim .ne yapalım iş olacağına varır .müsade senin balam .güle güle .kendine dikkat et .öptüm seni byy

  9. KADRİYE Says:

    merhaba karşıyakalı. naberrr

  10. karşıyakalı Says:

    iyi kadriye senden ne haber.

  11. karşıyakalı Says:

    nerden yazıyon.memleket nere .yazmışsındırda ben unutmuş olabilirim.

  12. karşıyakalı Says:

    Ağlamak Güzeldir – Sezen Aksu

    Ağlamak güzeldir
    Süzülürken yaşlar gözünden
    Sakın utanma

    Ağlamak senin, kara dünyada
    Hala sevdiğin ve hissettiğin
    Tüm güzelliğin ve çirkinliğinle varolduğundur varolduğundur

    Ağlamak, şu gelip geçici dünyada
    Herşeye rağmen varolmak demek
    Ağlamak, yaşayan binlerce duygu
    İnsanca ve coşkulu güzel birşeydir

    Ağlamak güzeldir
    Süzülürken yaşlar gözünden
    Sakın utanma

  13. KADRİYE Says:

    İYİDİR KARŞIYAKALI… WAW HARİKASIN SEZEN AKSU DEMEK. ACAYİP SEVERİM SEZUŞU. SAĞOLLL

  14. KADRİYE Says:

    AYKIRI ÇİÇEK
    Bu şehrin sokaklarında
    Taşlarında eskidi gençliğim
    Kaldırımlar arasında
    Aykırı açan çiçektim

    Geçtim bazen hüzzam makamından
    Geçtim dokuz sekiz ağır roman
    Şimdi sade kahve kıvamında
    Herşey eksik herşey tamam

    Kim bilebilir kimin halini
    Dil söylemez yüreğin harbini
    İç hisseder hakikat sırrını
    Ağırdan al yargını yar aman

    Sesimi suya bıraktım
    Nefesimi semaya
    İçine herşeyi kattım
    Şarkılar benzer duaya

    Geçtim bazen hüzzam makamından
    Geçtim dokuz sekiz ağır roman
    Şimdi sade kahve kıvamında
    Herşey eksik herşey tamam

    Kim bilebilir kimin halini
    Dil söylemez yüreğin harbini
    İç hisseder hakikat sırrını
    Ağırdan al yargını yar aman

    Sana benzemiyorum
    Hiç benzetmeye çalışma
    Ya olduğum gibi sev,
    Ya küs bir daha barışma

    SEZEN AKSU

  15. KADRİYE Says:

    ablam aşktan öldü

    ablam aşktan öldü
    herşey filmlerdeki gibi oldu
    bir hazan yaprağı düşerken
    pencereye bakarak

    son nefesini verdi mucize
    sevgililer buluşamadı
    hayat o’rda o kıyıda
    masalın berisinde kaldı

    hiç yara almadan
    aynadan geçemezsin
    geçemezsin aynadan
    hiç yara almadan

    ablam aşktan öldü
    herşey filmlerdeki gibi oldu
    bir hazan yaprağı düşerken
    pencereye bakarak

    aşktan ölmenin bin yıllık tarihini
    ablam yeniden ama yeniden yazdı

    hiç yara almadan
    aynadan geçemezsin
    geçemezsin aynadan
    hiç yara almadan

  16. KADRİYE Says:

    BU DA SEZEN AKSU BU ARADA

  17. slm lar………kucak dolusu sevgiler……..ben geldim…kimse yok galiba…hatcemmmmmmmm ordamısın…..

  18. hoşgeldin yavuz sultan emel abla 🙂

  19. nasılsın ablam? iyisindir inşallah

  20. iyidir ablası…sen…bende şmd girdim…yorumları okudum…sen nasılsın ablamm….bende hep aynı yemek çamaşır.ütü…..nolsun…:) haberler sende…

  21. hatcem buralardaymış ama çıkmış herhalde….kadriyede yok…bizbizeyiz galiba…:)

  22. abla bi yere ayrılma yeni sayfa açıyorum.

  23. bu arada şiirler güzelmiş….sitedekiler tüyolar yüzünden iyice duygusal takılıyorlar bakıyom…eeee gelen bilgiler yüzünden herkezi efkar bastı…biz güzel sahneler beklerken dizi iyice türk filmine döndü…kız affetmez..adam kanser olur…

  24. tamam ablası…bekliyom…

  25. karşıyakalı Says:

    merhaba emelcim.

  26. hatcemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmfundaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadaşımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmN İ R D E S İ N İ Z……………………………………………………………………..

  27. SLM ABLAMMM naptın…iyisindir inşallah…dün görüşemedik…özledim valla…

  28. karşıyakalı Says:

    geldim abam sen nerdesin .sitede yalnız kaldım .

  29. dedim yok herhalde çıktın zannettm…bende yorumları okuyordum…

  30. karşıyakalı Says:

    dün çok yorgundum .akşam giremedim .uyudum .

  31. karşıyakalı Says:

    tek başıma takıldım .türküler söyledim .

  32. dün okudum…işlenmişsin sende…nedir bizim bu çilemiz dimi…hiç iş bitmiyo…bende anca dinlendim….bugünde biraz geç girmek zorunda kaldım….komşumda kahvaltıdaydım…lak lağa dalınca…eve geldim yemek çamaşır derken……..:)

  33. karşıyakalı Says:

    sezen aksudan yazdım .tiyolardan efkar bastı.

  34. evet okudum basmaması mümkünmü yaaaaaa…deli ediyolar beni…

  35. karşıyakalı Says:

    ben cam sildim .şimdi yağmur yağıyor .

  36. genç sayfa açıcam demişti…onu bekliyom..

  37. karşıyakalı Says:

    tam yeşilçam klsiklerine benzedi.lütfen demirimi hasta etmesinler.ben de hasta olacam.

  38. ohhh iyi olmuş…bende silince hep yağar..eşim hep silme bak yağmur yağcak der:)

  39. karşıyakalı Says:

    rahmet yağdığı için birşey demiyorum.

Bir Cevap Yazın

