Murat Yildirim Doğum günü

HAZIRLAYAN : FUNDA ve MELIS

493 Yanıt to “Murat Yildirim Doğum günü”

  1. şeker Says:

    hg zehra kusura bakmayız emel abla

  2. niye be zekasızmıyım 😀 😀 😀 😀

  3. sitemize kara kedi girid bulursam kuyruguna teneke baglayacam

  4. estağfurullah ben öğle bişey ima etmek istemedim.sadece beni anlamadığınızı belirtmek istedim.yani sizde sorun yok sorun bende.ben kendimi anlatamıyorum.

  5. ela_nur Says:

    anacım bu kız hiç bişeyden memnun olmuyo senin tüm özellikleirn dedim daha yaranamıyorum paşamında zekasını istedim bir tutam vışşşşşşşşşşşş 😀

  6. neyse sizi tanımak güzeldi hepp kalnbimde olacaksınz öylede kalacaksınızzz sizi cok seviyorumm hayat ne diliyorsanız onu sizlere versin hadeee ben cıkıyorumm hepinizii öpüyorujmm kendinizeee i b……hoşçakalınnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  7. kusura bakmayin haber vermeden kayboldum !!!!

    genc kardesim sinavlarina bol bol basarilar goster kendini doktur puanlari 🙂 !!!
    ablalarim kardeslerim ben cikiyorum grsz kib optum by kalin salicakla !!!

  8. şeker Says:

    pc dondu çıkmak zorunda kaldım şimdide kimse yok galiba

  9. suruclu Says:

    selam miliyet internet sayfasında asi dizisini yoruma açmış ilginç yorumlar var okumadınız mı arkadaşlar bende iki yorum yazdım bizim gibi fanatikler çokmuş

  10. şeyda Says:

    muratım doğum günün kutlu olsun

  11. şeyda Says:

    ellerinize sağlık funda ve merve çok güsel olmuş

  12. hey maşallah bu nedir yaa 😀 millet döktürmüş aman yarabbiiii 🙂 gözdem ustam bnde cok özlemişem seniiiiiiiiiiiiiiiiiii 😀 ne zamandır konusmuyoz.cok üzüldüm canım kendine çok dikkat et oldu mu.stres yok diyoruz da işin çok stresli.ahh o patronun var yaaa 🙂 neysee.benim başım çok ağrıyo bir yere gittim ekmeğimi de orda unutmuşum 😀 tanıştırayım leyla ben 😀 of gıdıp almadım da eve gelmıştım yesinler afiyet olsun 😀

  13. sizlere kucak dolusu sevgi ve öpücük yolluyorum hoşçakalınn 🙂

  14. herkese selamlar nasılsınız bayadır giremdim kusura bakmayınız

  15. MURAT YILDIRM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN

  16. zEhRa Says:

    slm site ahalisi

  17. zEhRa Says:

    mervemmmm nerdesin yaaa 😦 kuş sanki temelli gidecekmişin gibi konuşuyon nhe

  18. Bisenadan alıntıdır.

    62’den sonra dizi biraz daha hareketlenmeye başlıyor ama 62.bölüm Demir,Asya sahneleri dışında vasat…Ancak Kerim ve Canımsın seyretmek isterseniz orasını bilemem. Ben nedense bu dizide Demir ve Asi eksenli gitmeyen konuları sevmiyorum.Onlar ve ilişkileri üzerinden bir değerlendirme yaptığım için 62’yi sevmediğimi söyledim. Ancak 63’te dizi hareketlenmeye başlıyor.
    Daha önce bir kez diğer bölümlerle ilgili tüyo vermiştik. Bu konu önemli olduğu için şimdiden bilmenizi istedim.

    63. bölümden itibaren diziye bir bayan oyuncu dahil oluyor.Bunca zamandır 3. kişi diye tabir ettiğimiz kişi…Şimdilik bu kadar…

  19. arkadaslar baska bır sıtede okudum
    gelen 3. sahıs doktormus demırın 63. bolumden sonra kanser hastalgı olacakmıs.

  20. Sonunda demiri kanser ettiler senarisler !!!! surda 7 bolum kaldi ne ara hepsini koyacaklar hayret ediyorum cunku bundan aric :

    – Defne, Kerim ve Zafer uclusu
    – Fatma hanim ve Aslan
    – Asi , Asya ve Demir
    -Ceylan ve Kaan

    sanirim diziyi jet hizliyla bitirecekler !!!! neyse bize hadi hayirlisi demek duser 🙂

  21. sevim Says:

    iyi aksamlar.kimse varmiiiii.öglen birden aniden ciktim misafir gelmisti kusura bakamyin.hayirdir nerdesinizzzz canlarimmm.melisim sende gittin kesin.bu yorumlar dogrum.inanmam bacimm.ne yani bir kanser hastaligi eksikti oda geldi.demir kansermi olacak.hayretttt ya.diziye burda e kaldi.sacmaladilar iyice.eeeeeeeeeeeeee kimse niye yokkkkkk.gözdem hani geliyordun bu aksammm sende yoksun bacimmmm.aksam kusagiii
    GENCCCCC
    FUNDAAAAA
    MELISSSSS
    AYLAMMMMM
    EMELIMMMM
    HATICE ABLAMMM
    EMEL2
    GÜLSÜMMMMM
    BASKAAA DIGERLERIIII
    nerdesiniz.
    alooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

  22. sevim Says:

    garip bir yolcuyum
    hayat yolundaaaaa
    yolumu kaybetmis
    perisanim benimmmmm

    gelin artikinnnnnnnnnn
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  23. sevim Says:

    hayretttttt.yoksa herkemi gitti siteye dönmemek üzereeeee
    :)yani simdi site sadece banami kaldiiiiii.heheheheheheheheeh güzeeelllllll
    :)oh beeeeee rahat rahat halayimi ckerim kolbastimi oynarimmmm.aman evim abla sakin site cöker diyen fundam yokkkkkk
    :)cok gürültü yapiyorsun diyen genc ardesim yokk
    :)yol verin iri kemigimiz geliyo diye site canlarim yokkkkkk
    🙂

  24. aloooooo…..burdayım sevim cim….bende yeni geldim…sende h.g.

  25. ben yarın sınavım olmasına rağmen geldim 🙂
    iyi akşamlar abla.nasılsın?

  26. sevim Says:

    IYI AKSAMLAR EMELCIM.nasilsinn canimmm.hosgeldinnn bacim

  27. evet yazıları oukudum bugün…bende anca oturdum daha….işler anca bitti..nasılsın…barışmışsınız gençle sevindim…napıyosun sen…

  28. sevim Says:

    OOOOOOOOOOOO HOSGELMISSIN GENC KARDESIM.nasilsin ablasi.derslerinden geri kalma.dua edecem sana.insallah basarili gecer snavin.görim sei hadiiii
    🙂

  29. sanada iyi akşamalar emel abla.görmemiştim kusura bakma.nasılsın?

  30. iyiyim canım …nolsun..kimseler yok galiba…olsun bende sana kolbastıda eşlik ederim….genç h.g. ablası…..

  31. sevim Says:

    aaaaaaaaaaaaaa biz küsmüydük
    :)hatirlamiyorum
    :)hallettik emelcim.abla kardes arasinda olur.demi ablasi
    🙂

  32. olsun ablası….bende seni yeni farkettim..eşim geldi yanıma o gösterdi….klavyeye bakmaktan ekrana bakamadım..:)

  33. yok abla merak etme çalıştım.duaların içinde çok teşekkürler

  34. aksini düşünmedim zaten güzelim…abla kardeş arasında olur böyle şeyler…dersler nasıl genç…yaaa…melisin yazdıkları doğrumu acabaa..sinirlerim laçka oldu..aaa valla iyice saçmaladılar iyice…zaten kaç bölüm kaldı…bunların vuslatı bahahra kaldı dicem amma bahar da geldi be anammmmmmmmm

  35. sevim Says:

    kolbastiyi önce ögrenmem lazim ama
    :).dogru oynamiyorum diye site hep cöküyor.insaat mühendimiz hülya bacimiz yapiyi yeniliyorrrr.anliyorsun demi bacimmm
    :).genc kardesim sayfa doldumu neee yorumar yavas gidiyor.ama seninde dersin varrrr.artikin böye idare edecezzzz.kaderimize razi bir sekilde
    😦

  36. siz 2 dakika takılın ben hemen yeni sayfa açıyım.burası ağırlaştı çünkü.

  37. evet bende niye ağır gidiyor diyorum…genç senin hazırladığın klipleri seyredemiyom ablasıı…ilknurun yaptıları seyrediliyo..anlamadım gitti…

  38. sevim Says:

    send artik ailedensin emelcimmm.evet gördüm yeni tüyolar gelmis.egerdogruysa hem kizdim hemde üzüldüm.demiri kanser yapiyorlarmiss.nerden ciktiysaaa.

  39. fundammm adaşım diğerleri yok galiba….

  40. sevim Says:

    eeeeeeeeee ben dedim agirlik yapiyorum diyeeee heheheheheheh
    :)degistir ablasi temel cökmek üzere burda
    :).emelim bahar geldimi bursayaaaane güzelll.vuslati gec odur demiri hasta yapiyorlar bacimmm

Bir Cevap Yazın

