Asi&Demir – Seviyorum deli gibi seviyorum

188 Yanıt to “Asi&Demir – Seviyorum deli gibi seviyorum”

  1. karşıyakalı Says:

    MERHABA EMELCİM .NASSIN.

  2. boşnak…ayla…h.g.gençer derslerde başarılar…..

  3. günes Says:

    merhaba emelcim sen ne olmusun öyle az daha taniyamiyordumm

  4. karşıyakalı Says:

    HIIIIIIIIIIIIIIIMMMMMMM.KARA GÖZLÜ .

  5. karşıyakalı Says:

    AYLAAAAAAA O EMEL 2 EMEL 1 DEYİL KARIŞTIRMA .

  6. kusuru bakma hatice abla affet şu gardaşını.sende hoşgeldin.bu arada yavuz sultan emel abla sanada merhaba. 🙂

  7. güsel kızmış :d

  8. iyidir ablası….sen nassın..iyimissin…geldimi misafirlerin…ben diziye giren kızı biliyorum…aman bi bu eksikti be…

  9. karşıyakalı Says:

    GENÇ DERSLERİNDE BAŞARILAR DİLERİM .BEN KAÇTIM BYYY

  10. günes Says:

    kafam karisti simdi yoksa sevimin ikizimi

  11. h.b.gençer….evet aylacım ben EMEL 2….sen ne istersen öyle seslen..

  12. günes Says:

    tamam ben biliyorum gece tanismistik evet evet emel 2

  13. hayır ben fundanın dediğine göre emel1 in ikiziyim….bende bursadan oda bursa…

  14. sevim Says:

    slm canalrim.dün birden aranizdan ayrildim netim kapanmistiii.umarim yanlis anlamamissinizdir.gitmeden bir göz atayim dedim.nasilsiniz neler yaptiniz bakimmm
    :).sizden ayri olacagim icin cok üzgünümmm.aklim hep sizlerle olacak sizi cok öz
    leyecegimmm.kendinize cok dikkat edin.insallah geri döndügümde sizleri böye görürüm.iyi sekilde tabiiiii.bacilarim,canlarim,kardeslerimmm,birazdan yola cikacaz.sizi cokkkkkk seviyorummmmmmmm.unutmayin bu deli acinizi.sizleri kirdiyam afola.byeeeeee

  15. sevimmmmmmmmmm…h.g.olurmu arkadaşım…hayırlısıyla git gel inş.öptüm….

  16. günes Says:

    güle güle ablaa gene gel hasret giderelim

    kübracim allah sanada zeyin acikli versin canim iyi dersler dilerim

  17. kimse yok galiba….aloooo.. ses 1 2 1 2

  18. ayla daha isimleri karıştırıyorum bende …kusura bakma….nerden bu arada….

  19. günes Says:

    sevimim hayirli yolculuklar dilerim canim
    yavas yavas gidip gelin olurmuu ve iyi tatiller hosca kal

  20. günes Says:

    burdayim emelcim ben almanyadan

  21. 2 dk ya geliyorum…

  22. sağolun arkadaşlar.özetin çıkacağı yok anlaşılan.ben çıkıyorum.bi ara belki tekrar gelip bakarım çıkmışmı diğe.hadi byyy

  23. günes Says:

    sende tekrar aramiza hosgeldin canim cok sevindim

  24. by by genç…..görüşürüz….

  25. saol abla inş. ders açısından başarılı olurum

  26. günes Says:

    tamam ablacim sen isine bak
    iyi dersler dilerim gene görüsürüzz

  27. günes Says:

    eee ben yokken neler olduu muratin dogum günü vardi ama ben gelemedim kutladinizmi

  28. günes Says:

    kimbilir kac yeni sayfa acildii

  29. günes Says:

    gözdem ve kuzusu iyilermi
    kendine dikkat ediyormuu

  30. görüşürüz ablacım sende kendine iyi bak

  31. günes Says:

    sssstttttt nereye kayboldunuzz

  32. boşnak iyi dersler canım sanada byyyyyy

  33. aylacım memnun oldum…benim de ailem frankfurtta….

  34. saol ben çıkıyorum şimdi yarın antremndan saonra 6 gibi tekrar gelirim bbb

  35. günes Says:

    güle güle kübracim iyi dersler canim sende kendine iyi bak olurmu

Bir Yanıt Bırakın

