Asi&Demir – Dön artık

255 Yanıt to “Asi&Demir – Dön artık”

  1. günes Says:

    ha ha ha hu hu hu hi hi hi
    bu dahada iyi yahuu benimkinide alabilirlerrr
    gercekten diyorumm

  2. Yeni çiftin ilk diyalogları
    Ve sadece işler bir sene sonra tersine döner….
    EVLİ BİR ÇİFTİN İLK KONUŞMALARI

    Damat:Ah nihayet rüya gerçek oluyor…
    Gelin:senden ayrılmamı ister misin?
    Damat:hayır bu lafı bir daha asla söyleme!
    Gelin:sen…bana aşıkmısın?
    Damat:tabikiiii….
    Gelin:beni terk etmeyi düşünürmüsün?
    Damat:tabiki hayır…
    Gelin:peki bana bi öpücük verirmisin?
    Damat:evet hem yüzüne hem gözüne….
    Gelin:peki bana bi gün vuracakmısın?
    Damat:asla!ben o tür erkeklerden değilim…
    Gelin:sana güvenebilirmiyim!
    Damat:evet…
    Gelin: A Ş K I M …..

    ve aradan bir yıl geçtikten sonra yine aralarında aynı söyleşi döner…

    (aynı metni yukarıdan aşağıya okuyun!)

Bir Cevap Yazın

