Asi&Demir – Gönüllü yazıldım

546 Yanıt to “Asi&Demir – Gönüllü yazıldım”

  1. karşıyakalı Says:

    emel gel canım burdayım .

  2. 5 dk ya geliyom…gelirsen grşrşz…öptüm ablammmmm….

  3. karşıyakalı Says:

    emel nereye gidiyon burdayım.

  4. ayyy abla bu ne…koptum…yani ben ateşli,bilge ve güzele mi giriyom….ateşliyi geç..ehh yüz olarak fena sayılmam…en iyisi bilge olayım ….naçizane…:)

  5. karşıyakalı Says:

    emelcim misafirler gezmeğe gittiler.gelecekler .bende biraz sizlerle sohbet edeyim dedim .

  6. burdayım…

  7. karşıyakalı Says:

    canım seç beyen ne olmak istiyorsan onu ol tatlım .şimdi erkekleri yazcam .

  8. iyi yaptın ablam…nasıl gidiyor..yorulmuşsunduar…aaayyy kıyamam ablama….gelem bi masaj yapayım istersen…ya da gel bi yorgunluk kahvesi yapayım…fundanın dediği gibi yandan çarklı…

  9. yaz ablam yaz…bekliyom….zaten zaman geçmiyo…ayyy her cuma böyle oluyom ben…delimiyim ne…..

  10. karşıyakalı Says:

    YAŞINA GÖRE ERKEK

    *20 yaşında erkek FİAT gibidir. Küçük ama hızlı.
    *20-30 yaş arasında PORSHE gibidir. Hızlı ve konforlu.
    *30-40 arası erkek VOLVO gibidir. Biraz sıkıcı ama teknik olarak mükemmel.
    *40-50 arası erkek OPEL gibidir. Yapabileceğinden fazlasını vaat eder.
    *50-60 arasında ise eski bir FORD gibidir. Harekete geçirmek için ka rbüratöre biraz alkol koymak gerekir.

  11. abla benim dün yazdığımı oku sen bide bakalım beğncenmi….kızlar beğendi gerçi akşam…

  12. karşıyakalı Says:

    ne yazdın okuyayım.

  13. 🙂 🙂 🙂 🙂

    abla süper yaaaaaaaaaaaaaa…akşama adamıma okumam lazım bunu….

  14. dün yazdım..evvel ki saydfada….yorumunu bekliyorummm….

  15. en sonda ablaa..

  16. ayyyy …abla hala çok gülüyorum….allah senin iyiliğini versin inş….

  17. 🙂 🙂 🙂

  18. karşıyakalı Says:

    okudum emel cim çok güzel .harikaydı.

  19. bugün canım çok sıkkındı…beni güldürdün…senden iyi olmasın bi komşum var benim..dostum.. arkadaşım..kardeşim herşeyim…bi akrabası ölmş…onla birlikteydim canı sıkkın diye…eee malum beninde canım sıkıldı…ölen genç olunca insan üzülüyor…yapcak bi şey yok ama…ecelll….yaşa başa bakmıyor….o yüzden başım çok ağrıyor ağlamaktan…ama sayende düzeldim biraz….

  20. karşıyakalı Says:

    emelcim misafirleri yolliyayım.oylata gelcem .çooook yoruldum.

  21. beğenmene sevindim…sizler kadar olmasada bende bi şeyler yazmak istedim işte….daha nede olsa acemiyim…. 🙂 🙂 🙂

  22. karşıyakalı Says:

    ALLAH rahmet etsin canım.geride kalanlara uzunümürler diliyorum .emelcim kaderin önüne geçilmiyor .

  23. selammmmmm
    asiye son 1 saat 53 dakika
    heyecen varmı heyecan? 🙂

  24. karşıyakalı Says:

    daha ne olsuntatlım .cana yakın olman yeter.

  25. gel ablam…bekliyom…dün kardeşimle tel konuştum…abla gidelim bi oylata dedi….malum bu gece olmaz dedim asi var…belki yarın akşama gitcez..şmdlik senin için de yıkanırım….sen gelince de kısmetse grşrüz…

    ABLAMMMM SEN GEL DE BEN SENİ DİNLENDİRİRİM….

  26. karşıyakalı Says:

    canım benim sağol.

  27. h.g. genç…olmamı be …. 🙂

    zaman geçmiyo zaten… 🙂 sende hatırlatıp durma… 🙂

  28. karşıyakalı Says:

    gençer merhaba ablam .nasılsın .sınavların iyi geçmiş.sevindim .mezuniyet törenini burdan kutlarız inşallah .

  29. abla ben 5 dk ya geliyom..bi işim var…gelcem…siz devam edin…hemen geliyom…

  30. tmm tmm pardon kızmayın hemen sustum 😀
    ee neler örüyonuz?konu nedir?

  31. inşallah 😀 şimdiden hazırlıklara başlayalım dermişim 😀

  32. karşıyakalı Says:

    genç asiye az kaldı .ama seyretmeye korkuyorum .fragman iç açıcı deyildi .inşallah beni yanıltır güzel şeyler olur.

  33. karşıyakalı Says:

    genç birşeye kızmadım ablası.veye konuyu anlamadım.

  34. GELDİMMMMMMMMM

    GENÇ akşam bi ara gene geldim…dedikodumu yapmışşsın… 🙂 hemi….
    soraraım ben sana…dur en iyisi adaşım gidiyo bana hatce ablam arka çıksın… 🙂 abla şuna bi gözük yahu… 🙂 hep benle uğraşıyo.. 🙂

  35. abla katılıyorum…yaa… inş..güzel şeyler olur…içim karardı bugün zaten….güzel şeyler umalım güzel olsun….

  36. karşıyakalı Says:

    ablası o seni sevdiği için takılıyor .genç sitemizin paşası .ben biliyorumbütün ablalarını ve kardeşlerini çok seviyor .

  37. valla artık yorum falan okumuyorum asi resmi sitesinde….ağzı olan konuşuyo….daral geldi be.. öffffffffffffff 🙂 🙂

  38. biliyorum abla…ehh napalım….artıkın…başa gelen çekilir… 🙂 🙂 🙂

  39. genç gitti galiba…gel genç… bak kızmıcam..tavırda yapmıcam ablası… 🙂

  40. bu seferde o darıldı herhalde…bak şmd ben üzüldüm… 😦 😦 😦 😦

  41. karşıyakalı Says:

    funda yukarda güzel bir yazı yazmış okudunmu .yazdıklarına tamamen katılıyorum.hiç bir tahmini okumamak lazım.moralimiz bozuluyor.görelim bakalımneler olacak.

  42. karşıyakalı Says:

    darımaz darılmaz ablası .üzülecek bir şey yok .

Bir Cevap Yazın

