Asi 62.bölüm

111

138 Yanıt to “Asi 62.bölüm”

  1. şeyda Says:

    bakkal amcayıçağıralım o yapsın helvayı bu senaristlerden daha iyi olur

  2. funda ayarlar ayla merak etme gülüm…fragmenı izlersin….

  3. günes Says:

    hadiii anlatinn

  4. fundammmmmmmmmmmm

    ofuna offfffffffffff anammmmmmmmmmmm

  5. şeyda Says:

    fundacım canım ne oldu için karardı senin

  6. günes Says:

    güle güle togci gene gell

    bekliyorum hemde cok sabirli 🙂

  7. toğçi byyyyyyyy….

  8. ulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  9. şeyda Says:

    kadriye abla nası bitcek sonu güzel kanseride yenerler asyaya söyleyemez bunlar

  10. cemre Says:

    slm dedim ama yazim yok kaybolmus

  11. cemre Says:

    tmm simdi oldu tekrar herkese hayirli aksamlar

  12. şeyda Says:

    funda iyimisin bacım sen offf ula konuşmakmı istemiyosun

  13. slmm…meralll…h.g.

  14. şeyda Says:

    h.g. meral

  15. fundammmm…..ver boşşşşşşşşşş

    bu gidişle finale kadar daha çok oflucazzzzz kızzzzzzzzz

  16. kadriye Says:

    ay ınanın mıllet morelım bozuldu… ben yatmaya gıdıyorum . hazım etmem lazım bu bolumu. herkese ıyı geceler. opuldunuz….muckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  17. cemre Says:

    allahim inanmiyorum demirin rahatsizligi cikiyor ben nasil dayanacagim yazik demire ana asi ile dmir birlesmesine baska bir cözüm bulunmalyidi hastalikla olmamaliydi 😦 :I

  18. iyi geceler kadriye….

  19. şeyda Says:

    iyi geceler kadriye abla öpüldün mucckkkkkkkkk

  20. cemre Says:

    hosbulduk emel seyda kadriye bu arada sizde h.g

  21. şeyda Says:

    demire yazık ama fragmanda asi kaç bölüm sonra demire aşkla bakıyo

  22. evet de meral….gelde bunu senarislere anlat …..bildiklerini okuyorlarr…eski bölümlere bakıyom da arada sanki o tat kalmadı yaa…sona doğru iyice işi hicran yarasına çeviriyorlar….

  23. h.b.meral….tekrar kucak dolusu sevgiler…

  24. cemre Says:

    ama fragmanda cok güzel asi demir sahneleri var ona benziyor ama demirr yazik cocuga en sonunda onca cileden olacagi buyduu

  25. şeyda Says:

    kızlar doktor o kadar ad güzel değil belki bu doktor demirle asi arasında bi sorunsa neden olmaz

  26. sinirlerim oynadı beeeeeeeeeeee

  27. cemre Says:

    sagol emel 2 bendende kucak dolu sevgiler herkese nasilsiniz gerci ben sizi tam tanimiyorum tanisalim bacim kac cocugun vardi galiba sende bzim emel gibi bursadan katiliyorsun

  28. şeyda Says:

    funda bugun yeminlimisin

  29. günes Says:

    meralim cook sagol fragmani getirdin
    ama cok üzücü ben inanamamistim drmirin kanser olacagina ama artik belli fragmanda gözüküyorrr
    gözdem kimbilir ne haldedir yazik gözdeme

  30. bence senarisler biraz ağzımıza bal çalcakkkk….diğer bölümde dr yüzünden asi ile gene arası açılcak…dedi dersiniz….demir hastalığını söylemez….asi de dr görünce aralarında bi şey var zanneder…bu böyle devam edeer….

  31. cemre Says:

    bu arada bu aksdamki bölümde idare ederdi biraz baslari cok can daraktici oldu yani suriyeden antakyaya gelmeleri biraz uzun sürdü bu bölüm ebiraz asiye biraz demire daha cok yine ailelelre cok kizdim ama yine benim icin en önemli oln güzel asi demir bakislari vardi ask ile olan

  32. meralcim ben seni az çok tanıyorum…ben 35 yaşında..evliyim…bursa inegöldennn….çocuğum yok arkadaşım…bende memnun oldum…

  33. cemre Says:

    aylam ben bir tüyo cikmisti demir asyayi almaktan vazgeciyor mahkeme yolu ile ama bunun asi ile asya ile yaikndan ilgisi yok dedikleri zaman icimme damladi gerci gözdemde dedi size ben gözdeyede dedim kesin demir hastaliga yakalanacak cünkü demir icin asya bir tutunacak daldi demir anca o dali ölümden baska hic birsey biraktirmazdi ama ben nasil demirin o hastalik hallerine dayanacagim bilemyiorummmm

  34. meralcim temin de yazdım…40 dk da sınırı geçtiler….bi sonlardaki demir asi karesi güzeldi….el kalktı…tokat gelmedi….ivme orda biraz yükseldi…canımsınla kerimin didişmeleri beni biraz kopardı…canımsını konu mankeni olarak düşünsenize 🙂 🙂 🙂

Bir Yanıt Bırakın

