Asi 63.bölüm fragmanı

413 Yanıt to “Asi 63.bölüm fragmanı”

  1. ayysu Says:

    bu senaristler saçmaladıkca biz baş tacı yapıyoruz ay aklıma geldikca deli oluyorummm

  2. ela_nur Says:

    totalda adanalı 1. ama ab hedef kitlede biz 1. olmuşuz dizi bu haldeyken 1. olmamız bile bir mucize bence

  3. ben çıkıyorum sonra görüşürüz.byyyy

  4. ayysu Says:

    totalı ab bilmem ben birincim asi benim efsane dizim asi gerisi boşşşşşşşşşşşşşşş

  5. ayysu Says:

    tamam kardeş kib

  6. cemre Says:

    ay ne güzelllllllllllllllllllllllllll 1. olmusuzzzzzzzzzzzzzz gerci olamsak bile asi bizim gönlümüzde 1. zaten 🙂 evet gözdem öylemis bende merak ettim bu hayranimi insallah gelirde konusuruz merak ettim kendisini cok saglsun öyle düsüngügü icin

  7. cemre Says:

    güle güle genc aeo kib by 🙂 evet aysegülüm benimicinde aynen öyle asi benim gönlümde hic cikmiyacak benim hayatim boyunca gönlümdeki tek karekterler olarak kalacak ve bu ikiliyi baksa hic bir dizide baska kisilelrel izlmem cok zor olacak hic izlemem gerci

  8. ayysu Says:

    bende izleyeceğimi sanmıyorum ne zaman bir araya gelirler o zaman izlerim asisiz demir demirsiz asi düşünemiyorum

  9. https://asidizisi.wordpress.com/2009/04/18/asi-62bolum-ratingleri/#comment-67475

    bayanlar baylar burdan devam edebilirsiniz buyrunnnnnnnnnnnnnnnnnn

  10. cemre Says:

    evet gözdem , aysegülüm bende cikayim iyi keyif yaptim pc basinda cikayimda islerin bir ucundan tutayim ama gözdem senide merak ederim simdi arada bir gelmeye calisirim umarim seni erkenden birakirlar biraz anlayisli olsunlar seni cok seviyorum bacim benim cok dikkat et kendine asyamizada seni cok öptüm yine sen cikmadan bakarim buraya aysegülüm senide cok öptüm ablam sanda tekrar gecmis olsun aeo kib simdilik cokkkkkkkkkkkkkkkk öpüldünüzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  11. eylül Says:

    arkadaşlar finalde demir ölücekmi?

  12. ASİ FANATİĞİ Says:

    slm kimse yokmu

  13. tuba Says:

    arkadaşlar selam
    ben sitenizi uzun zamandır takip ediyorum ama yorum yazmak buğüne kısmetmiş.Bu arada hastahane raporunda DEMİR LÖSEMİ yazıyor.(O KISIMDA DURDURUN SİZDE GÖRECEKSİNİZ)

Bir Cevap Yazın

