Asi 62.Bölüm Ratıngleri

ILK 100 PROGRAM /HEDEF KITLE : AB

17 NISAN 2009 CUMA
NO PROGRAM ADI KANAL RATING (%) SHARE (%)
1 ASI KAND 10,48% 27,28%
2 ADANALI ATV 9,85% 25,68%
3 YEMEKTEYIZ-PT SHOW 8,36% 21,60%
4 UGUR DUNDAR”LA STAR HABER STAR 6,88% 25,21%
5 ASI (OZET) KAND 6,10% 18,79%
6 YEMEKTEYIZ (BASLIYOR)-PT SHOW 6,05% 16,44%
7 BEYAZ SHOW KAND 6,02% 25,55%
8 GUNUN OLAYI STAR 4,92% 20,52%
9 YEMEKTEYIZ SHOW 4,68% 27,87%
10 M.ALI BIRAND”LA KANAL D ANA HABER KAND 4,64% 18,29%
11 ADANALI (OZET) ATV 4,52%
649 Yanıt to “Asi 62.Bölüm Ratıngleri”

  1. karşıyakalı Says:

    fundacım merhaba nasılsın balım.

  2. haccemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    dediki belki biyerde bulusuruz hacce abamla dedi bugün siteye gelebilirmiş hepinize slmı varrrrrrrrrrrrrrrrrr

  3. karşıyakalı Says:

    fundaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam aşkitopum .napıyon

  4. iyim ablam sennn

  5. aşkın yesin tonton yanaklarını pamuk ablam benim

  6. karşıyakalı Says:

    uzat yanağını öpeyim .özledim seni.

  7. ses ses deneem

    abla misafirlerin hala duruyomu kızzzzzzzzzzzzz

  8. ))))))))))))))))))) alll öp uzattım 😀

  9. karşıyakalı Says:

    misafirlerim gidince sabaha kadar sizinle oturucam .meralimi aylamı da özledim .

  10. ne kadar özledimm herkezi burda birarada görmeyi
    sen ayla emel meral genc gözde sude aysu sezen zehra serenay antika ceren nazlı merve sevim ve idgerleri toplansaktaaa muuahbett etsekk

  11. karşıyakalı Says:

    muck muck mucuk. sulu sulu öptüm .ohhhhhhhhhh.

  12. abla ben kactım zil calıyo ok byy mukkkkkkkkkk

  13. karşıyakalı Says:

    evet aşkım inşallah .

  14. karşıyakalı Says:

    güle güle hiper aktifim benim .

  15. hiper aktifin gelip gelip gidiyor ….

    ey sitem…

    beni bekle bekle beniii biyere gitme ucan kuştan haberlerle gelecem kacar kacar gelirimmm..

  16. karşıyakalı Says:

    Siyah perçemini yar yar
    Dökmüş yüzüne
    Salınarak gelen humaya bakın
    Kimden söz işitmiş yar yar

    Düşmüş yüzüne
    Keder yakışmayan simaya bakın
    Yar yar yar yar eylemen
    Yaktın yandırdın beni

    Zalım aldattın beni
    Ne dedimde darıldın
    Bir kula sattın beni
    Yandırdın yaktın beni

    Zalim aldattın beni
    Ne dedimde darıldın
    Bir kula sattın beni

    Al göğsün üstüne yar yar
    Bir bağ dikilmiş
    Bin bir çeşit çiçeklerden ekilmiş
    Dün uğradım bir ücraya çekilmiş

    Bulutmu kaplamış şu aya bakın
    Yar yar yar eylenemem
    Yaktın yandırdın beni
    Zalım aldattın beni

    Ne dedimde darıldın
    Bir kula sattın beni
    Yandırdın yaktın beni
    Zalim aldattın beni

    Ne dedimde darıldın
    Bir kula sattın beni

  17. ela_nur Says:

    Alıntı
    Demir hastalığını doktora ilk gittiğinde öğrenmeyecekmiş,doktor sonrasında demiri çağırıp söyleyecekmiş.63.bölümün final sahnesinde demir kanser olduğunu öğrenecekmiş.Ayrıca bu bölüm asyaya gerçeği söylüyemiyorlar ya işte ilk olarak demir asyaya kendini sevdirmeye çalışıcakmış.

  18. ela_nur Says:

    yaşamakgüzelden Alıntı..
    Bölüm sonu,İnci ve Demir’e uzaktan bakan bir çift kıskanç göz izleyeceğiz..

    GÜZEL AİLEM HERKESE SLMLAR BENİ MERAK ETMEYİN DÜNE GÖRE DAHA İYİYİM ŞİMDİ ÇIKMAM GEREK SAYFAYI OKUDUM COŞMUŞSUNUZ YİNE 😀
    HEPİNİZE KOCAMAN ÖPÜCÜKLER YARIN GÖRÜŞÜRÜZ HOŞÇAKALIN

  19. cemre Says:

    slmmmmmmmmmmmm

  20. cemre Says:

    gözdem kacirdim seni galiba bacim iyi olduguna sevidmmmmm tekrar gecmis olsun seni cok öptümmmmmmmmmm

  21. cemre Says:

    hatice ablamda gelmis bende seninle konusmayi özledim ablacim senide öptümmmmmmmm

  22. karşıyakalı Says:

    GÖZDECİM İYİ OLDUĞUNA SEVİNDİM.TİYOLAR İÇİN TEŞEKKÜR.KENDİNE İYİ BAK CANIM .ÖPTÜM SENİ.

  23. cemre Says:

    bu arada benim icin cok kötü basladi günüm sabah esim rahatsizlandi hastenye götürdüm bugünlük yatirdilar inceliyecekler ve bu arada hastenin orda kol cantami kaybettim cüzdanim sigarta kartlarim banka kartlarim vede cebim gittti hemen kapmis götürmüsler polise gittim yok bize getiren olamdi dedi ne yapalim saglik olsun diyelim ama bir daha isler cikti basima neyse telefonum degisti arkadaslarima yeni numarami msn adreslerine yazicam artik yeni numarim degisti malesef 😦 dua ediyorumki pasaportum diger cantamdaydi eyer o cantami almis olsaydim pasaporta gitmisti ucuz atlattim yine sükür

  24. karşıyakalı Says:

    MERALİM SENİ YİNE KAÇIRDIM .SENİDE ÖPTÜM CANIM.GÖRÜŞMEK ÜZERE KENDİNE İYİ BAK .

  25. cemre Says:

    ablam öptüm seni nasilsin bende bir baktim öyle birazdan hastaneye gidecem bir sizleri göreyim dedim sen nasisin misafirin varmis galiba gittilermi

  26. karşıyakalı Says:

    MERALCİM OKUYUNCA ÇOK ÜZÜLDÜM .ALLAH EŞİNE ACİL ŞİFALAR VERSİN .GEÇMİŞ OLSUN CANIM .ÜZÜLME İNŞALLAH ÇANTANDA BULUNUR.CANIMMMMMMMMMMMMMKENDİNE İYİ BAK TATLIM .ÖPTÜM .

  27. cemre Says:

    cok teskkür ederim ablacim gelen mala gelsin diyorum sadece bir daha kartlari cikarmam icin bir sürü isler cikti basima saglik olsun yien ne diyelim

  28. cemre Says:

    neyse ben cikiyorum aksam gelirim insallah simdilik byyyyyyyyyyyyyyyyy

  29. merhaba nasılsınız.meral ablacım ayyy çok üüzldüm gerçekten.eşin nasıl iyi mi?umarım iyidir.bu arada çantana da çok üzüldüm.cana geleceğine mala gelsin tabi de.ama sende biraz daha dikkatli ol ablacım.insan çok üzülüyo böyle duyunca.yaşayan sensin daha fena olmuşsundur.öpüyorum seni çok.üzülme tamam mı.eşine de çook çok geçmiş olsun canım ablam.neyi vardı onu da bi ara yaz da merakım geçsin 🙂 hadi öpüyorum çoook çook

  30. gözdecimde iyiymiş çok sevindim valla.bir iyi bir kötü habere sahibim. olsun naabalım

  31. slmlar….meralcim eşine çok üzüldüm arkadaşım…geçmş olsun…kaıyplarına da üzülme…cana gelcene mala gelsin….gözde iyi olmana sevindim….ayrıca tüyolar için çok sağol…hatcem gene döktürmşsün….herkeze kucak dolusu slmlar….

  32. bi bakem dedim…amam kimseler yok herhalde…eeee hava güzel olunca herkez pazar yapıyo herhalde.. 🙂 🙂 🙂
    bizde evde pinekliyoz…. 🙂 🙂 🙂
    offfffffffffffffff……

  33. gene gelirim …şmdilik byyyyyyyy…

  34. karşıyakalı Says:

    emellllllllllllllllllllllllllllll nerdesin bacım.

  35. karşıyakalı Says:

    arkadaşlar ben bu haberlere inianmıyorum.

  36. karşıyakalı Says:

    magazin haberlerinin ne kadar doğru olduğunu hepimiz biliyoruz .yalan yanlış haberler çıkıyor hergün.herkes hakkında olur olmaz şeyler yazıyorlar .ben tubayıda çok seviyorum.murat sevdi evlendi böyle birşey yaparlarmı bilmiyorum.bakalım görelim .

  37. emel Says:

    MERALİMMMM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN BACIM ALLAH ŞİFA VERSİN ÇANTANIDA KAYBETMİŞİN CANIM BENİM ZATEN AKSİLİK GELDİMİ ÜST ÜSTE GELİR BACIM ALLAH EMENET OL Bİ BAKAYIM DEDİM SİTEYE OKUYUNCA ÜZÜLDÜM ÖPÜLDÜM BACIM
    SİTE AHALİSİ HERKESE SLMM KENDİNİZE İİ BAKIN HEPİNİZİ ÖPTÜM A.E.O.

  38. karşıyakalı Says:

    emel diye seslendim emel 1 bacım gelmiş .canım tatildesiniz .allah içinize sindirsin .iyi tatiller hayatım.

  39. yuhhhhh muratmı bu haberi yazan kesin bizim gibi asicidir ama bizim kadar akıllı oldugunu söliyemiyecemm manyaklar

  40. gündeme oturmuş peki bu gündem 62 haftadır nerdeymişşş 62 haftadır antakyaya ugramısmı yanından bile gecmedi yalan yanlışş sıkıyorlar yazık acıyorum bu insanlara….

    oda insan onunda karısı canı cigeri bu haberlerle morallerini bozuyolar

  41. zEhRa Says:

    3 gündür giremiyorum net yoktu wordpress ailem nslmış bn çok mutluyum valla almanyadan teyzem geldi 😀

  42. ABOVVVVVVVVVVVVVV
    bu ne be…böyle haberler hiç de hoş değil….muratın eşinden bahsederken nasıl da gözlerinin içinin güldüğünü biliyoruz….sadece birileri bence iyi sallıyo…sallarken de fazla uçuyolar…dikkat etsinlerde yere çakılmasınlar… 🙂 🙂 🙂
    adaşım gelmşsin…kendine iyi bak …grşrz…şmdilik byyyyyy….

  43. slm zehra…merhaba….gözün aydın….

  44. zEhRa Says:

    kızım funda neden olabilir bnc bnc olabilir mçünkü bunlar öpüşüyolar dilan bierbirlerinden etkilenmiş olabilirler

  45. zehracım yapma yahu…her öpüşen böyle olsaaaa…
    oooooooo

  46. zEhRa Says:

    cnm bn eşiyle mutlu olmasını isterim sonuçta eşinede yazık ama doğru olmadığı ne malüm magazin haberler yalan çıkabiliyo ama doğrularıda çıkıyo öle olmamışsa bile eşi kıskanmış labilir tuba ile bir ilişkinizmi var diebilir

  47. neyse bunlar derin konular…. 🙂
    size iyi akşamlar..sınra grşrz..
    byyyyyyyyyyyyyyy

  48. zEhRa Says:

    ya tmm karısınada yazık ama nerden biliyosunuz tuba çok güzl bir kız ünüde ooooooo

Bir Cevap Yazın

