Asi&Demir -Seviyorum seni yar

218 Yanıt to “Asi&Demir -Seviyorum seni yar”

  1. oyyyyyyyyyyyyy ben fındığıma kıyamam senin bütün malları da gönder anacım serdar abin onlarıda ben alırım diyo ne yapalım kardeşlere boyun kıldan ince ikinizinde çoraplarını
    alıyoruz okadar

    ben çıkıyorum saat geldimi ben kaçar ona göre canlaırm bunu bulduğuma şükrediyorum vallahi hepinizi öpüyorum sabah kapnızı yine büyük bir keyifle açıcam inaşallah meralim sende kapıya bacaya dikkat et aklım sende kalmasın bacım

    o sevimede gelince şunu söyle seni yiyecekmiş gözde deeeeeeeeeee
    olurmu
    hadi ben kaçtım iyi geceler öptüm hepinizi by by

  2. genç merak etme sevim gelcekmş brazdan…o seni kollar…. 🙂

  3. cemre Says:

    emelcim siz emelller galiba cok seviyorsunuz is yapmayi sen isemi basladin benim haberim yok hayirdir ne is 🙂 🙂 diger emelimde cok meraklyidi calismayada 🙂 🙂

  4. yarın grşrz gözde…sende kde…bebişede…byyyyy

  5. cemre Says:

    ne o giiiiiii kardesime ne yüklendiniz birden arkasinda kapi gibi ablasi var 🙂 🙂

  6. yok be anam ne işi…fundaya katkı olsun diye…ev işini kastediyosan bugün biraz keyfim yok arkadaşım….havalardan mı ne…hiç bi iş yapmadım…pazar yaptım senin anlıcan… 🙂

  7. cemre Says:

    tmm gözdemm bacimin ici sen merak etme gelenler benden korksun onlara bir baksisim yeter öptüm tekrar bacim byyyyyyyyyyyyyyy

  8. aaa meralim sen yokken sevimle ikisi canımı çıkardılar…. 🙂
    acemiyim diye…alllahtan yeni gelenler varda kurtuldum… 🙂
    ama gene de kıyamam ben gence… 🙂
    dimi ablası….

  9. cemre Says:

    yok bacim ev isi degil sitede ise basladin sandin bizim emel sitedeki cay ocaginanda baslamaya niyeti vardida ondan dedim 🙂 🙂 🙂

  10. alooo alooo genç…ordamısın…. 🙂
    kızdı galiba… 🙂

  11. cemre Says:

    hadi ya gercektenmi genc ablasi sen böyle yapmazdin ben size böylemi ögrettim gelenleri önce kibar davranip sonrada canini cikaracan 🙂 🙂 🙂

  12. aaa evet bacım…site temizliğinden diyon sen…evet…bahar temizliği dedi sevim…bana da kilimler düştü…biraz dinleneyim dedim bu sefer de çay servisi… 🙂
    2 arad bi derede vallla canım çıktı… 🙂
    ama değer ….

  13. AAA SENDE Mİ ARKADAŞIM… 🙂
    EHHHH BAŞA GELEN ÇEKİLİR…. 🙂

  14. ORDAMISINIZ….

  15. 5 DK YA GELİYOM….

Bir Yanıt Bırakın

