Bir aşk masalı asi&demir

450 Yanıt to “Bir aşk masalı asi&demir”

  1. günes Says:

    aslanada yazik nazlim o gene iki arada kaldiii
    iki ailede onun ailesiii

  2. günes Says:

    asya ve aslan icin bu iki aile biraraya gelmeliii yeniden

  3. suruclu Says:

    BEN GEÇEN SENE İZLEMİYORDUM DİZİYİ YAZIN TEKRAR BÖLÜMLERİ KANAL D DE ÇIKIYORDU 2 3 BÖLÜMDEN SONRA SEVMEYE BAŞLADIM DÜŞÜN İZLEMEK İÇİN GÜNDÜZ DİŞARI ÇIKMIYORDUM ŞİMDİDE FANATİK ASİCİ OLDUM İYİKİ İZLEMİŞİM

  4. karşıyakalı Says:

    canlarım benim biz misafirlerimizi denizliye termale götürüyoruz .hafta sonuna kadar yokuz .gelince görüşürüz .hepinizi öptüm .hoşçakalın .beni özleyin anacım bayyyy.bende sizi özlicem .

  5. günes Says:

    hatice ablam aniden cikti yok olduu
    artik birsüre böyle idare edecez ablamiz geri gelene kadarrr

  6. suruclu Says:

    SENİ ÜZLEMEZ MİYİZ ABLACIM ERKEN GELMEYE ÇALIŞ KENDİNE İYİ BAK YOLUN AÇIK OLSUN

  7. günes Says:

    ablaaaa güle güle seni coook özliycezzzz
    hayirli yolculuklar dilerim kendine iyi bak olurmuu seni öpüyorumm

  8. günes Says:

    nazlim bende cikiyorumm yemek hazirlamam lazik kizlar gelcek okuldann gözdemi görürsen cok cok selam söylee
    ikinizide öpüyorum kendine iyi bak nazlimmm

  9. suruclu Says:

    EVET YA GEÇEN BÖLÜM ÇIT ÇEKİLMİŞTİYA ASYAYIDA KUCAĞINA ALMIŞTI İHSAN BEY DEDİ YA ORASI YADA BURDA KALRISIN YAZIK ASYADA AYNI OLACAK GİBİ AMA ASİ BUNA İZİN VERMEZ BENCE DEMİRLE GÖRÜŞTÜRÜR

  10. suruclu Says:

    SENDE KANDİNE İYİ BAK CANIM KOLAY GELSİN BENDE ÖPTÜM

  11. heyyyyyy kmse varmıdır.

  12. bende şans olsa murat yıldrım olarak dogardım 😀 burcinide almazz tubayla evlenirdim 😀 ama nerde ben siteye geldimi ruhlar alemindekii ruhlarlaaa okey oynuyoz.. 😀 😀 😀

  13. ayla abla demişin ya asi ta oralara niye gidiyo rdiye demirin antakyadaki evine gidiyor abla asostakine degil..

    HACCEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    HAFTA SONUNA KADARMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

    ÖLMEMİİİİİİİİ BENİ TASLAA VURURNNNNNNNNNNNNNNNNNN……

    ÖZLİYECEM HASRETİNDEN TÜRKÜLER AGITLAR YAKACAM

  14. NEYSE EN ESKİ SAYFALARI OKUYORUM GELEN OLURSAAA İLK SAYFADAN BAŞLIYIM

  15. emel Diyor ki:

    13/11/2008 13:24
    herkese slm ben devamlı girip yazılarınızı okuyorum ama pek yazımıyodum ama bende arnıza katılmak istiyorum kabul ederseniz tabiki genç eline saglık çok güzel olmuş siten ii günler

    EMELİN GİRİŞ TARİHİ VE YORUMU

  16. Gün Diyor ki:

    13/11/2008 15:35
    selam kimse yokmu

    BUDA GÜ ABLAMIN

  17. sevim Diyor ki:

    15/11/2008 0:17
    slm bende geldim.burasi ne güzelmis.ben artik burdan ayrilmam.bana hosgeldin yokmu arkadaslar.ondan sonra yorumlarima baslayayim

    BU YAZDIKLARIN SİYEYE YENİ GELDİKLERİ ZAMANNNN Kİ İLK YORUMLARI 😀

  18. asi merve Diyor ki:

    15/11/2008 0:19
    yeni siten güsel olmuş genç hayırlı olsunn

  19. cemre Diyor ki:

    15/11/2008 0:24
    iyi aksamlar genc siten hayirli olsun

  20. emel Says:

    yarumları biraz okudum bacım herkese geçmiş olsun meralim eşine sevimin eşine adaşaım emelede çok geçmiş olsunnn
    hepini çok özledim fazla giremiyorum siteye kendinize ii bakın görüşüürüz byyyyyyyyyy

  21. emel Says:

    hepinizi bbbyyyyyyyyyyy

  22. suruclu Says:

    SELAM İN CİN TOP OYNUYOR BURDA KİMSELER YOK

  23. suruclu Says:

    BİSENADAN
    Demir: Yüzünü nasıl çevirdi gördün değil mi? Senden almış bu huyunu..
    Asi: Öyle galiba…Duygularını saklamaması hoşuma gidiyor aslında…Kızdığında senin gibi içine kapansaydı işim zordu.
    Demir: Doğru

    Bir de bonus replik…

    ASİ: Hep kaytarmaya çalışır ama dişini fırçalasın mutlaka.. Gece küçük bir ışık açık bırakırsın… Bir de eğer uyumakta zorlanırsa, saçlarını okşa hemen uyur…
    DEMİR: O da mı?

  24. suruclu Says:

    ŞİMDİDEN CUMA İÇİN SABIRSIZLANIYORUM

  25. suruclu Says:

    NEYSE BEN GİDEYİM İNLERLE CİNLERİN MAÇI DEVAM ETSİN

  26. NAZLI BİZİM HALİMİZ NE OLACA KOVALAMACA OYNUYOZZZZZZ…….

    ODA MI DERKENNN

    MELEKTEEE UYUYAMAZDI HATIRLIYONUZMUU İHSAN HAPİSTEYKENN ÇİFLTİGİNN ISIKLARI KESİLMİŞTİ DEMİR IŞIK TUTMUŞTUU ASİYE KORKMAMASI İÇİNN MELEK KORKARDI HERZAMAN IŞIGI ACIK BIRAKIRDIK FLN DEMİŞTİ HATIRLIYONUZMUUUUUU

  27. sevim Says:

    slm canlarimmmm.nasilsiniz bakemmmm.gözdecim sagol canim.amcam icin.senin bas agrin neden gecmedi bacim.doktoruna gitseyin.bakalim ne diyor.beki rahatlatici birsey verirdi.birde byle calisiyorsunn.keske rapor alsaydin evde dinlenseydin.kiyamam sana benim gücük bacimmm
    :).emel2 bacim cok gecmis olsun.insallah cok cabuk kumlarini dökersinde aramiza gelirsin.seni cok özledim.emelim sen nerdesinki ara ara giriyon kesin ben yine birseyler kacirdim.sende kedine iyi bakk.senide cok özledimm.fundamn emel benden öncemigeldi buraya.sanki emelimm cok sonra gelmis gibi geliyor bana.demek ben böyle giis yapmisim beeeee
    :).hatice ablam sagol canimmm.aciklamalarin icin.misafir pervem ablammm benim
    🙂

  28. sevim Says:

    tüyolar icinde en cok asi ile süheylanin büyük kavgasini merak ediyorummm.asi sühonun payini versin.unu cok istiyorummmm.birde demire inciyi ykistiriyormus.gicik kadin iste.neyse tüyolar icin yorumum bu kadar.daha daha nasilsiniz gutgut musunuz
    :9

  29. sevim Says:

    ALOOOOOOOOOOOO BEN NERDEYIMMMMMM:AYFAYA NE YAPTIM BENNNN:VISSSSSSSSSSS
    :)RENGI ATTI SAYFANINNN:TMM GÜZEL SAYAM SÜHOYA LAF SÖYLEMEM:SEN YINE ESKI HALINE GEL YETERBANA:aLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO FUNDAAAAAAA GIIII YETIS YABAN ELLERINDEYIMMMM ABOVVVVVVVVVVVVV

  30. sevim Says:

    DUR BIRDAHA DENEYEYIM:ACEP YINE OLUYORMUUUUUU
    🙂

  31. sevim Says:

    olmadiiii.ama niye daha demin sayfa bembeyaz oldu hemde kocaman.beni korkuttu
    :(.kimsede yokkkkk.

  32. sevim Says:

    kimse yok o za,man aksama görüsürüz canlarimmm.aeo.öptüm.kimi öptüysem
    🙂

  33. suruclu Says:

    SELAM FUNDACIM ELBET BİR GÜN BİR YERDE KARŞILAŞACAZ SEN BU YAZIYI OKURKEN KİMBİLİR BEN NERDE OLACAM EMİNİM SEN GELDİĞİNDE BEN GİTMİŞ OLCAM FUNDA TÜYOYU OKADAR GÜZEL YORUMLAMIŞSIN Kİ BENİM ANLATMAK İSTEDİKLERİMİ ÇOK GÜZEL AÇIKLAMIŞSIN TAMDA ÖYLE
    AY GÜZEL SAHNELER BİZİ BEKLİYOR İNŞALLAH YARIN EVDE OLURSAM KONUŞURUZ NEYSE KENDİNE İYİ BAK HEVAL CEMREM SENDE

  34. NAZLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

  35. ESKİ SAYFALARA DALMISIM KİM GELMİŞ NE ZMAN GELMİŞ NERE GİTMİŞ VALLA 3 4 SAYFA OKUMUSUMM KIZZZ TÜHH

    ALLHHHHHHHHHHH SENİ VARYA SU SON YAZDIGINI OKUDUM SÜPERR KOPTUM RESMENN YAAA SANKİİ AYRILANN İKİ SEVGİLİİ …UZAKLARA GİDİYORDA SEVDİGİNE MEKTUP YAZIYOR VALLA SÜPERDİ HALADA GÜLÜYORUM

    SEVİM ABLAMMMMMMMMMMMMMM EET EMEL SENDEN ÖNCE GELMİŞ 😀 😀

  36. NAZLI EGER GELİRSEN ONA GÖRE Bİ SAAT VER O ZAMAN GELEYİM OLMAYACAK BÖYLEE RANDEVULASALIM 😀

  37. ayysu Says:

    merhabalarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  38. ayysu Says:

    bende kimseyle karşılaşamaz oldun, gözde gııııı özleidm seni bacım baş ağrılarınada dikkat et akşamları nete giriyorum diye gündüz kuşağını ihmal etmezsin inş 😀

  39. NE OLUYOR BU MİLLETE YAAAAAAAAAAAAA OFFFFFFFFOFFFFFFFF

  40. EGER 30 DK İÇNDE MAZERETİ OLANLAR HARİC DİGER KİŞİLER GELMEZSEEEEEEEEEEE VAYKİ NE VAYYY.

    MERAL GÖZDE EMEL1 VE EMEL 2 YIRTTI CÜNKİİ GELEMEZLER BİRDE HACCEM

  41. 1 DK GİTTİ KALDI 29

  42. ela_nur Says:

    canlarım sabahtan bu yana ilkkez geldim siteye yorumları okudum tüyolara bir harika cumayı yine iple çekicez anlaşılan
    aysum hiç ihmal edermiyim hayatım akşama gelebiliyorum diye bacım çok kötüyüm vallahi bakamıyorum ekrana resmen göz çukurluklarım zonkluyo yani bugün mümkün mertebe mecbur kalmadıkça bakmadım ekrana beni anlayacağınızı biliyorum bende üzülüyorum sizden ayrı kalmaya alışık değilim 😦 aylammmmmmmmmm hani neyseeeeeeeee dedimya cümlemin sonunda o neyse deniz le yasemin içindi onlar için daha konuşmadım bacım
    sevim bacım eniştem de senin gibi varis ameliyatı olmuş çok geçmiş olsun amcamada çok dua ediyorum bacım allah şifasını verecek inşallah sen gönlünü rahat tut meralim nasıl sevindim bacım eyüp eniştem iyiymiş canım benim sizler iyi olunki bende iyi olayım siz benim canımsınız
    arada bir iyi berrağım çıktı tüt tü tü tü maşallahhhhhhhh benim bacıma aslan gibi benim bacım on hiç bişey olmaz dimi kızzzzzz 😀 ay akşam gelmeyi çok istiyorum ama kendimi zorlamak istemiyorum sabaha daha kötü oluyorum çok üzgünüm 😦 sizi çok ama çok seviyorum canım kardeşlerim

  43. ela_nur Says:

    funda çağırıdn 1. dakikada geldim hastayım ama yinede hızlıyım dimi

  44. ela_nur Says:

    neyse benim çıkmam gerek hepinizi ALLAHA emanet ederek gönül rahatlığı ve baş ağrımla çekiliyorum huzurunudan 😀
    ay çokmu veda eder gibi oldu idare edin pek aklım başımda değil 😀

  45. EVET YIRTTINNNNNNNNNN

  46. 18DK HADİYİNNNNNNNNNNN

  47. KADRİYE Says:

    MERHABALAR; İNANIN SİTEYE PEK GİREMİYORUM, GELSEM BİLE OKUYORUM YAZILANLARI. YANİ FUNDACIM GÖNÜLLER BİR. SİZLERİ TAKİP ED.YORUM. MALESEF İŞLER . MALUM KRİZDE TEĞETTE GEÇTİİİ. AKŞAMLAIDA EVE GİDYORUM YEMEK YİYORUM . SONRA PESTİLİM ÇIKMIŞ VAZİYETTE. HEMEN YAIYORUM.. AM ELİMDEN GELDİĞİNCE SİZLERLEYİMMMMM

  48. KADRİYE Says:

    BU ARADA EFSANE DİZİ BELLİ OLDUMU YA …

Bir Yanıt Bırakın

