Asi Müzik Cd Resimleri

asi1q2

asi2x1

asi3h1

207 Yanıt to “Asi Müzik Cd Resimleri”

  1. hg hayatım nasıl oldun dışarı çıkma hasta hasta

  2. abla hala kötüyüm valla gidemedim kursa flnn..
    dün pazara gittim bi cicler var bir cicler var kuzenlerin bebeklerine ciciler aldımallahımm nasıl şirin senini bebek geldi alımaa gslı ayakkabılar var pamuklu pamuklu 😀 😀 allahım senini bibişin dogsun aynından onada alcemmm

  3. yerim ben seni hadi buraya geçelim daha sayfamız dolmadı ama bugün özel birgün guzumun ilk 23 nisanı

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/04/23/23-nisan-anilarinizi-paylasin/#comment-70077

  4. kuzenimin kocası fbli bende inat gsli aldım gecen konusuyoz napıyon baldız dedi bende gsli ciciler bakınıyom dedi ne gerek var almaa alsanda giydirtmem diyor kuzende dediki sna soranmı var oda gsli 😀 😀 😀 bende sana inat almayan ne olsun dedim 😀 😀

  5. Selam Merhaba Ablalarım Nasılsınız

  6. serenay Says:

    slm nasısınız

  7. herkese slmlar

Bir Cevap Yazın

