23 NİSAN-Anılarınızı Paylaşın

bayrak4ek7nh8no6yo8_86423nisan-y2

589 Yanıt to “23 NİSAN-Anılarınızı Paylaşın”

  1. şeker Says:

    gözdoş çabuk gellllllll

  2. cemre Says:

    tmm sekoc cum ne ypalim ortada cömlek oynuyalimmi kim oynamak ister

  3. sevim Says:

    aman sizde ip atliyorlarrrr.gelin mac ypalimmmm.meros gibi camura civi saplayalimmm.yada 9 tas oynayalimmmmmm.ip atliyorlar pehhhh
    :(neyse siz ip atlayin ben geliyommmmmm.isim varrrrrr elim kasiniyorrrrr
    🙂

  4. şeker Says:

    ip atlayamadan çömlekmi oynuyoz ip atlayıp ondan sonra oynayalım

  5. ahh meralim sevmemi kızzzzzzzz… 🙂 o nasıl söz….
    gözdem byyyy ….

  6. şeker Says:

    sevoş kaçıyomusunnnnnn

  7. şekerciğim hadi iplere hazırla bebeğim 😀

  8. meralim hem onu hem diğerini oynarız… 🙂 nereye kadar dayanırsak bu enerjiyle… 🙂

  9. şeker Says:

    tamam hazır ben atladım sıra sende

  10. by gözde abla

  11. hadi bende atlıyorum..

  12. ee daha daha gutsunuzdur inş…

  13. şeker Says:

    çok enerjiğim ben ipi atladım sırası gelenler atlasınnnnnnn

  14. şeker Says:

    meroş sıra sendeeeee

  15. kızlar size doyum olamaz ama bende çıkmak zorundayım….malum işler…gene gelirim…şmdilik byyyyyyy kde aeo…. 🙂
    hepinizi çokkkkkkkkk öpüyorum…. 🙂
    gece gelmeye çalışırım….

  16. şeker Says:

    yaprak dökümü gibi dökülüyoruz birazdan bende çıkarımmm

  17. cemre Says:

    evet gut gut gidagizda emosum benimde is sattim geldi ben simdi cikiyorum ama aksama burdayim o zman evcilik oynariz tammmai arkadaslarim emosum sekosum cerosum sevosum fundosum gözdosum bune ya os os os neyse hepiniz öpüldünüz görüsmek umidiyle byyyyyyyyyyyyy

  18. bende atladım ve gidiyorum annem çağırdı…

  19. şeker Says:

    ceroşşşşşşşşşş nerdesin ikimiz kaldık sendemi gittin

  20. mine Says:

    ben yemek yemeye gittim .yanlış anlamayın. ya bide size bir şey soracam sizin bana yazdığınız cevapları ben size tekrar birşey yazıp gönderdiğimde görebiliyorum ancak

  21. şeker Says:

    o zaman bende gidiyorum yeniden görüşmek dileğiyle

  22. mine Says:

    ben yemek yemeye gittim .yanlış anlamayın. ya bide size bir şey soracam sizin bana yazdığınız cevapları ben size tekrar birşey yazıp gönderdiğimde görebiliyorum ancak.

  23. byyy herkeze valla çıkmak zorundayım şekerimmmm..
    sonra grş bebişim gel yine …
    mucuk mucuk öptümmmmmm…

  24. mine Says:

    ben yemek yemeye gittim . yani yanlış anlamayın. ya bide size bir şey soracam sizin bana yazdığınız cevapları ben size tekrar birşey yazıp gönderdiğimde görebiliyorum ancak.

  25. sevim Says:

    canoslarim aksama göüsürüzzzz.is uzaycak gibiiiii.aksama büxyümüs olarak gelirim artikin.hepinizi cok seviyorum.bvyeeeeee

  26. mine seninle tanışalımda öyle gidem bari naber tatlımmmm

  27. grş sevim ablam…by.
    mine gıııı burdamısın….

  28. aaaa kimse kalmadı mine sende yoksun artıkın sonra görşük canımmmmmmmm 😀

  29. mine Says:

    iiim

  30. HABİ BAY BAYYYYYYY ..SÜTÜMÜDE İÇEMDE BOYUM UZASIN HADİN BAYYYY.. 😀 😀 😀 😀

  31. mine Says:

    ceren ordamısın

  32. MİNOŞ BURDAYIM GIII NERDESİN AMA YAAA

  33. mine Says:

    çıktınmı

  34. mine Says:

    ya ben senin yazdığın cevapları ben bir şey gönderdikten sonra okuyabiliyorum

  35. şimdi çıkıcam ama sana merhaba diyeyim dedim tatlımmm

  36. mine Says:

    zor oluyor

  37. mine Says:

    gerçek adın ceren mi

  38. minikler buraya geçin size sayfa açtım artık büyümenin zamanı geldi üzgünüm

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/04/23/asidemir-olmeyen-ask/#comment-70677

  39. mine Says:

    eneyse
    e

Bir Cevap Yazın

