Asi&Demir- Ölmeyen Aşk

494 Yanıt to “Asi&Demir- Ölmeyen Aşk”

  1. şeker Says:

    abooooooooo bura iyice aile olmuş kız almalar vermeler düğünler ne zaman

  2. şeker Says:

    hg emel

  3. emel Says:

    bizi bırakıp neryelere gidiyon ne zaman gidyon balam canım biz sensiz ne yaparız sitemizin gülüüüüüüüüüüü tatlı cadısıııııı

  4. hazır 😀 😀 😀

    gözdemm rahatlasın gıı bi sayfada 452 yorum varsa 200ü benimm yazık kadın hasta benim yorumlardan kurtulu 😀 😀

  5. emel Says:

    şekerim sende h.g. canımm nasılsın

  6. emelimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    geldinmiiii
    gülümmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    gidiyom kız
    gecen iptal ettigim gezi varya işte o yürülüge sunuldu onaylandııı kabul edildi 😦

  7. şeker Says:

    abla ya 100000000 yorumun olsun biz senden genede bıkmayız yaşlanıncaya kadar sonuna kadar demedikmi

  8. şeker Says:

    iyiyim funda ablam gidiyo ona üzgünümmmmmmmm

  9. emel Says:

    ne zaman gidiyon canım benim ben seni nasıl yollarım kıyamamm

  10. şeker Says:

    eml abla ben abla yazmayı unuttum kusura bakma

  11. şeker Says:

    hg toğçi

  12. emel Says:

    olsun şekercim ne demek
    funda nereye kayboldun kızzzzzzzzzz ben şimdi gitcem

  13. geldimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  14. emel Says:

    ne zaman gidiyon dedim giiiiiiiii

  15. arkadas geldi kursa dün gidemdim hocaya demiştim gidecem diye odaa kumaşları kesmişşş desenleri ayarlatımm arkadas getirdi onlaı boya dur anasını satım of offfffff

  16. sabah gidiyom emelim 😦

  17. emel Says:

    ayyyyyyy sabah ben geliyom evime sen gidiyonnnnn

  18. şeker Says:

    e gidiceksin onlarladamı uğraşıyosun

  19. şeker Says:

    abla senden iki tana olsa birini yollasan diğeri bizimle kalsaaaaaaa

  20. ne oluyo burda yaaaaaaaaaaaa ne gitmesiiiiiiiiiiiiii şoktayım hemen bir anda

  21. şeker Says:

    hg gözde abla dur sakin ol guzuya bişey olurrrrr

  22. şeker Says:

    toğçi naber

  23. kız işlerimi orya tasıyacam orda boşmu duruyumm cicimmmmmmm hg

  24. ayyyyyyyyyy mrb ya birden daldım siteye
    ay bugün yorgunluktan harap oldum zaten biraz siteme gideyimde içim açılsın dedim hepten kahroldum itiraz ediyorummmmmmmmmmmmmmmm gidemezsin

  25. şeker Says:

    gözde abla gidiyo bağlasakta durmaz artıkkkkkkk diyorumya funda abladan iki tana olsa biri gitse diğeri bizimle kalsa

  26. ya hayır yaaaaaaaaaaaa nerden çıktı birden bire neden daha önce söylemedin ya oldumu şimdi offfffffffffffffffffff

  27. funda bana cevap verirmisin şuan üzgün ve sinirliyim lütfen

  28. gözdemmmmm sabah sekerim senin yorumlaına hasret kardeşin uzaklarda seni ve guzunu düşünerek yaıyacak 2 aycıkkk yatcaz kalkcaz gelcemmm

  29. şeker Says:

    evet tğçi asi var çok seviniyorum funda abla gitmese dahada iyi olucak ama…….. napalım tuğba büyüküstünün haberini gördünmü

  30. emel Says:

    gözdem sen geldin bacım ben gidyom seni çok çok öptüm byyyyyyy
    fundam sanada hayırlı yolculuk balım herkese ii günler görüşürzzzz gezmeye gidyoz çıkmam lazım

  31. emelim seni gördüm ama ne diyeceğimi bilemedim birden gözüm döndü güle güle bacım yarın evine dönmene de çok sevindim ayrıca hayırlısıyla varın yuvanıza öpüyorum bacım

  32. iyide senin gideceğin bugünmü belli oldu sen bilmiyormuydun yani nerden çıktı bu şimdi yaaaaaaa

  33. benim yorumlaım neden görnmüyoki abbovvvvv

  34. abla gecen meralle emelede söledimm baanem ameliyat olduu gitmedimm yaslı kadınn ben gecenn yıl onun yanındaa kalıyodum ona bakıyodum buraya geldimm bu siteye daldım kaldım burdaa gecen gidecektim valla sırf burası için kaldımm ama bu sefer mecburumm…
    gözdem msn gelirmisin bişey verecemmm..

  35. gözdem ben bunu gecende dedimm baya oluyo dedimya burdaa 2 aylıgına gidecem diyey unuttunmuuu

  36. şeker Says:

    ablalarım ben çıkıyorum funda ablam iki ay hemen geçer inş. iki ay sonra kaldğımız yerden devam ederiz ben daha yeni yeni tanıdım seni ama bu kadarı bile çok güzeldi kendine iyi bak çok çok öptümmmmmmmmmmmmm

  37. şeker Says:

    toğçi tanıtım yüzü olarak tuğbayı seçmişlerdiya sonra tülin şahine vermişlerdi reklaml oreklamdan tuğba büyük bir para istemiş onun yerine tülin şahine vermişler reklamı o haberi diyorum ben çıkmak zorundayım yine görüşürüz byy

  38. günes Says:

    selam güzel sitemin güzel insanlari
    asiden sorna sizlerle olamiycam yarin kizlarimin turnavasi var
    uzun yolcula cikacaz ve daha canta hazirliycaz
    sizlere iyi sohpetler
    ve iyi seyirler cok güzel bir bölüm olucakk
    hebinizi öpüyorum hoscakalin

    fundammm reklam arasi burdayimmm

  39. sevim Says:

    olamazzzzzzzzzzzzzzz,inanmiyorummmmmmm.nreye findik kurdu sitenin birtane gülü nereye bizi birakipppp:(.tmm demistin ama daha var saniyordum.insan hafta evvelden söylerki kendimizi b habere alistirirdikkk.canim benim dedigin gibi 2 ay cabukgecerrrr.seni cok ama cok özleyecegimmmm.site sensiz sanki bana eksik gibi gelecekkkkk.kendine cok dikkat t ablasiiii.firsatini bulursan cep numarani verki arada sana msj yazayim hic olmassa.tabi istersen ablasiiiii.amcan daha beni tanimamissssss.benden bahset bak sana nasil pc veriyrrr
    :).seni cok özleyecegimmmm ablasiii.desene bugün son sohbetimiz.2 ay ayriyiz.ama ayrida kalsak kalplerimiz bir.neyse daha önümüzde koskoca aksamimiz var demi
    🙂

  40. sevim Says:

    aylam bende reklam arasi burda olurum.esim dizi bitene kadar pc el koymazsaaa
    🙂

  41. günes Says:

    ben anlamadim funda nereye giyor nezaman gidiyor neden gidiyorrr

  42. günes Says:

    reklamarasi yokmu kimseeeee

    gene ceza verdi fatma cocaaa

Bir Cevap Yazın

