Asi 63.bölüm

plant41b

359 Yanıt to “Asi 63.bölüm”

  1. sevim Says:

    fundam lmadi ablasiiiii.bomb var dersin demesinede sen daha onlara varmadan seni imha ederlerrrr
    :)aslinda ben ünlü gördügümde sevim sevmeyeyim cok heyecanlaniyorummm.size daha yeni an animi anlatayim.
    istanbulda istinye parka gitmisiz kalabaligizzz.masada oturuyoruz.erkek kardesim bana abla yana bak dedi.bir baktim ibrahim kutlualp.soyadini yanlis yazmis olabulirim.
    tabi benim dilim tutuldu.kiz kardesim hmen bir resim cekilebilirmiyiz dedi.cektirdikte.sonr ayrilirken ben demet hanimada slm söylerseniz sevinirim dedim.basladi benimkiler glmeye.sanki demet hanim senin 40 yillik arkadasinmisda slm söylerseniz sevirim diyorsun diye.basladim bende gülmeyeeee.eeee heyecandan
    smdi demiri görsem ayni heyecani yasarimmmm.asiyde görsem aynen.

  2. hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  3. cemre Says:

    bu arada birselimide cok özledimmmmmmmmmmmmmmmm nerdesin antikammmmmmmmmmmmmmmmmmm 😦 😦 😦

  4. sevim Says:

    ay msn gitti.yardim edinnnnnnnn.bakayim halledebileckmiyimmmm

  5. ALINTIDR
    Demir nihayet teknesini bitiriyor ve çok anlamlı bir isim veriyor…

    ASİYA….

Bir Cevap Yazın

