Asi 64.bölüm fragmanı

http://www.dailymotion.com/video/x9326a_asi-64bolum-fragmany-1-mayys-2009_shortfilms?from=rss

348 Yanıt to “Asi 64.bölüm fragmanı”

  1. şeker Says:

    geçmişşş olsun cerencimmmmmmm

  2. iyi olun iyi…aman hasta olmayınnnn..dikkat edinnn

  3. geçmiş olsun ceren…aaaa sitede hasta dolu zaten sen de olma….allah korusun…. dikkat et ablam… 🙂
    koaly gelsin bu arada mis varmş…. 🙂

  4. sağol canım zaten geçti..şimdi iyiyim şekertoşummmm

  5. şeker Says:

    ceren sakınşifayı bize kaptırmaaaaaaa

  6. sağolun ama hastalığım geçti arada başım ağrıyor o kadar..merak etmeyin…

  7. nolsun balam iyidir…işte siteyi boş bırakmayalım dedik….. 🙂
    malum fındık kurdum yok….genç yokkkkk 🙂
    ve diğer wordpress aile üyeleri…. 🙂

  8. iğnelerimi oldum merak etme..canım 😀

  9. şeker Says:

    abla ya kimse gelmiyo artıkkkkk

  10. yaa sorme nirde bunlar yine..

  11. genç paşayla görüşemedikte uzun zamandırrrr ..

  12. ortalık da var ya zaten….eş dost çevremde de herkez ya girp ya nezle…. 🙂 dikkatli olmak lazım…havalar da yapıyo…bi sıcak bi serin bi soğuk… 🙂

  13. gencin kota dolmş….gelicekte daha var…..
    özletti oda canım kardeşim yaaa…
    meralle telde konşmş demiri grmş….al sana bi havadis….. 🙂
    ceren

  14. şeker Says:

    evet bende ilkbahara karşı bi alerjim var herhalde gözlerim kaşınıyo bi grim gibi oluyom

  15. niyse gelirler herhalde eninde sonunda burdan ayrılamazlar dimi ama..
    birde seroşum gelebilse… 😦
    nerelerdesin birtanemmmmmmmmm. 😦

  16. şeker Says:

    ayyyyy kim demiri görmüşşşş konuşmuşmuuu

  17. aaa şekerim sendemi… 😦
    kıyamam sizlere demeyin öyle ….sitenin civcivleriiii
    alooooooooo
    size diyom bakın hıııı 😦
    kızdırmayın ablanızı bıl bol c vitamini alın…. 🙂

  18. şekerim ,emel ablam sizlerlede msn de görüşmek isterim ha..

  19. şeker Says:

    ekle ozamannnnn

  20. ceren serenay girmş ablam dünmü evvelsi günmü ne….bi bak diğer sayfalara istersen….

  21. evet dikkar et kendine bebişim.alerjik olsa bile..

  22. bende gördüm ablada hiç zaman denk gelmiyorki…

  23. şeker Says:

    evet msn de de konuşalım

  24. şekertoşum mslerinizi bilmiyorumya..onu bence sitenin başlarna söyleyelim bebişimmmm

  25. olur ablam bende isterim…. 🙂
    şeker genç grmş konak çekimlerinde defneyle demiri bi de inci varmş….
    meral dedi….çokkk yoğun ilgi varmş…demir arabasına binmş….resim çekinmşler……
    gözdem nerdeyse habere bayılıyodu… 🙂

  26. bu arada şu demir olayı ne emel abla..

  27. şeker Says:

    evet gelselerde söyleyelim keşke şimdi funda abla olsaydıııı

  28. aaayyyyyy genç paşa beeee nirelerdesinnnn

  29. keşke bebişim neyse fundayı msn de gördüğümdede sorarım…

  30. şeker Says:

    genç abi demirlemi çekilmiş ay ne güzelllll

  31. bu arada teknenin ismine bayıldım haaa **ASİYA**

  32. **************************ASİYA***************************

  33. şeker Says:

    konuşmuşlardamı acabaa

  34. EMEL ABLA NERDESİN DETAYLARIYLA ANLAT GIII

  35. şeker Says:

    evet çok harika ve anlamlı hem asi hem asyaaaaa

  36. bende teknenin ismine bayıldımmmmm
    ayyyyyyyy çokk romantik….
    asi de bi farkına varsa şu demirin onu hala sevdiğini…ayyyy ben de gözde gibi bayılacam şmdiiii 🙂

  37. şeker Says:

    emel abla anlattttttttt

  38. şeker Says:

    asi hala gururlu

  39. şeker Says:

    abla bayılma kolanya yokkkkkkk

  40. yaaa ben üzülerekkkkk çıkmak zorunda olduğumu belirtiyorum..
    off yaaaaaaaa…..sonra girmeye çalışıcam ama bilmiyorummmm…
    OOFFFFFFFFFFFF YYAAAAAAAAAAAAA……
    neyse çok çok öptüm herkeze..en başta şekertoşumu ve emel ablamı..
    hadi sonra grş….by…
    ÖPTÜM MUCUK MUCUK ….

  41. *******ASİYA********

  42. şeker Says:

    cerontoşşşşşş güle güle bende çıkmak zorundayım annem sesleniyoooooo

  43. anlattım ya güzellerim…
    bu kadar işte….demir kalabalığı görünce arabaya yönelmş…zaten meral dedi tel de sorun varmş gewnçle konuşurken….resim çektirmek isteyenlere demş burda çekin benim anladığım…
    ha bu arada genç gelince resmi siteye kocakmş galiba…
    meral daha deteylı anlatır canlarım….
    bu arada inci de varmş am ona kimse bakmamış genç bile sonradan farketmş… 🙂
    zavallı kızzzzzz

  44. hadi kızlar bende öptüm….byyyyy
    grşrz
    kde aeo

  45. şeker Says:

    emel abla bende çıkıyom sende yalnız kalıcan kusura bakmaaaa çok öptümmmmmmmm en kısa zamanda görüşmek dileğiyleeeee

  46. bende çıkıyorum….
    2 . ailem gene gelirim…..
    şmdiilk byyyyyyyyy

  47. ben geldim kimseler yokkkkkkk galiba misafirim vardı kendi evimde biraz yorgunum aslında ,ay bugün aklım hep burdaydı eşime dedim misafirler çıksun hemen gidelim ben sitemi özledim dedim duygum seni arayamadım bitanem kusura bakma arıycam ama fundamıda arıycam tabi paşa gardaşımıda demirle göz göze geldi ayyyyy bayılazammmmmm detayları tek tek anlatması lazım 😀
    teknenin ismine bende bayıldım yaaaaa harika benim gardaşım zaten çok romantiktir asi görünce şaşırır,gizliden sevinir heralde

  48. diğer sayfayı yoruma açayım ordan devam edin arkadaşlar

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/04/25/asi-63-bolum-ratingleri/#comment-71903

    burdan devam edebilirsiniz

Bir Cevap Yazın

