Asi&Demir&Asya -Gençlik başımda duman

http://www.dailymotion.com/video/x8orrr_asdemrasya-genclk-baimda-duman_shortfilms

306 Yanıt to “Asi&Demir&Asya -Gençlik başımda duman”

  1. emel Says:

    aylam geçmiş olsun bacım ne oldu guzuna ben yorumlerı okumadım canım kıyamam ona ben

  2. emel Says:

    evet adaşım
    adaşım ben çıksam ayıp olmaz demi çok uykum geldi seni çok öptüm a.e.o. byyyyyyyy

  3. emel Says:

    adaşım hayırlı geceler bacımmmmmmmmm
    gözdem günaydın bacımmmmmmm senide çok öptüm balammmmmmm

  4. canım net benim gene atttaaaaaaaa 🙂
    kusura bakma bende çıkıyom……sana sitedeki tüm aileme iyi geceler….
    ve sabah şekerleriiiiiiiii
    hepinize GÜNAYDINNNNNNNNNNN 🙂
    başkanım asyiş berkemalllll 🙂
    kapılar kapandı sabaha kadar,
    mutluluklar sizin olsun ölene kadarrrrrrr 🙂
    hepinizi çokkkkkkkkkk öpüyorum…… kde aeo…
    byyyyyyyyyyyyy

  5. günaydınnnnnnnnn akşam bıraktığım gibi tertemiz buldum siteyi aferinnn 😀
    herşey yolunda özetinizide ekledim kusura bakmayın dün akşam gelemedim işte çok yoruldum eve gidince hemen uyumuşum 😀 o nedenle özetiniz gecikti biraz affola ben sayfayı okuyayım burdayım

Bir Cevap Yazın

