Asi 64 Bölüm Özeti

Demir’in hastalığı belli olur.

Demir kızı ve Asi ile birlikte hayatının en mutlu anlarını yaşamaktadır. İlk kez bir aile olmanın mutluluğuyla denize açılırlar. Asya, Demir’i babası olarak kabul etmeye hazırdır. Demir’in etrafında dolaşan güzel doktor İnci , Asi’nin dikkatinden kaçmaz. Kıskançlık aşka dair midir? Asi ‘nin Demir’e karşı duyguları değişmeye başlar. Süheyla, doktorla Demir’i yakıştırmıştır. Doktor hasta ilişkisini Asi’ye başka türlü aktarmaktan çekinmeyecektir. Doktor İnci ise Demir’in hastalığıyla yakından ilgilinmektedir. Demir kızına babası olduğunu söylemeye hazırlanmaktadır. Hastalığın ne olduğu anlaşılır.

Diğer yandan Kerim Zafer’i hapse düşürecek planını hayata geçirir. Zafer tuzağa düşürüldüğünü şimdilik bilmiyordur. Defne her şeyi göze alıp görücülerin gelmesine izin verir.


422 Yanıt to “Asi 64 Bölüm Özeti”

  1. sevim Says:

    seydacim olmaz olurmu.hosgeldin ablasi.nasilsin.

  2. ben geldım ama sırf ayla ablam için 😀
    sizin içinde gelicem bi gün söz 😀 ama uykum var dersim varrr 😦

  3. huuuuuuuuuuuuu millet 😀
    ya ben gelince gidio musunuz?

  4. siz kesin msndesiniz 😀 gelin bakem buraaa

  5. sevim Says:

    eeeeeeeeeeeee daha daha gutmusunuzzz h he he

  6. sevim Says:

    eeeeeeeeeeee

  7. sevim Says:

    ya resmimde süpermis amama.tü tü tü nazar egmesin

  8. emel Says:

    ben geldim ii geceler herkezeeeeeeeeeeeeeee
    sevimim hayırlı olsun bacımmmmmmmmmm:)

  9. sevim Says:

    duygum canim nasilsin.

  10. emel Says:

    sevim ben geldim bacım güzzelllik uyku saatin gelmiş sen burdasın hala hayret:)

  11. emel Says:

    sevimmmmmmmmmmmmmmm gittinmi yoksa bacımmmmmmmmmmm

  12. sevim Says:

    NE DIYEYIM AYLAM

    SENI TANIDIGIMA SEVINDIGIMIMI
    HAYATIMIN ÖNEMLI YERINE
    SENI KOYDUGUMUMU
    YUMUSAK YÜREGIN;ANLAYISINLA
    KIMSEYI KIRMADIGIN ICIN
    SANA PAMBIHIM DEDIGIMIMI

    NE DIYEYIM BACIM

    WORPRESS AILESINE
    GÜNES GIBI DOGDUGUNUMU

    IYIKI DOGMUSSUN;IYIKI VARSIN
    NICE UZUN YILLARA
    DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN
    AYLAMMMMMMM

  13. sevim Says:

    EMELIM BACIM IYIYIM SEN NASILSIN.evet güzellik uykum eldi geciyorrrr.aylm icin durdum.

  14. emel Says:

    ooooooooooooooo sevimim çok güzel olmuş bacımmmmmmmmm

  15. sevim Says:

    canlar ben cikiyorum.hepinizi cok öptüm.emelim ayla gelir birazdan.saai kurmustu.hadi iyi beklemelerrr he he he .byeeeeeeeee.

  16. emel Says:

    AYLAMMMMMMMM GÜNEŞİMMMMMMMMM CANIMMMMMMMM BACIMMMMMMM DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN İYİKİ DOGMUŞSUN İYİKİ VARSIN SENİ TANIDIGIM İÇİN ÇOK MUTLUGUM NE YAZCAMI BİLEMEDİM DUYGULARIMI BEN ANLATMAYI PEK BECEREMEM GUZULARINLA SAGLIKLI MUTLU NEŞELİ NİCE YILLARA BACIM SENİ ÇOKK SEVİYORUMMMMMMMMMM BİTANEMMMMMMMMMM

  17. emel Says:

    tmm sevimim ii geceler bacım bende seni çok öptüm a.e.o byyyyy

  18. emel Says:

    ben sitede yanlız kaldım galiba gelen olursa bagırsın buralardayımmmmmmmm

  19. sevim byyyy grşrz bacım…

Bir Cevap Yazın

