Yıllar önce bir güneş doğdu :) Doğum günün kutlu olsun AYLA

Hazırlayan: Melis

514 Yanıt to “Yıllar önce bir güneş doğdu :) Doğum günün kutlu olsun AYLA”

  1. cemre Says:

    e bizim sabah sekleride yok nerdelerki acaba aysegülcüm nazlicim gözdecim herhalde telasiniz var sanirim

  2. cemre Says:

    neyse ben kaciyorum kermese gitmem lazim dün firar ettim bugün acisini cikartirlar benden bugün daha gec gelebilrim eve bilginize sunulur ama yinede gelirim yorgunda olsam pc cünkü sizlerden güc aliyorum yorgunda olsam sizleri görünce yorgunlugum gidiyor sizi cok öptüm canlarim benimmmm byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  3. naz Says:

    Bu hafta Defne’yi istemeye geliyolar
    Ama Kerim de boş durmuyor..
    Zaferin korumalarıyla kavga ediyor..
    Defne’yi uyarıyor..
    Ve Defne de söz kesme sırasında yalandan bayılıyor..Tabi bunun yüzünden İhsan Bey canına okuyacak..
    Ertesi gün Kerim ile Defne,Asi ile Demir’den beklediğimizi yapıp öpüşüyolar
    Daha sonra Defne bir davet veriyor resturantında..
    Fragmandan da görüldüğü üzere Asi ve Demir dans ediyor..
    Geçmişten konuşuyorlar..Yakınlaşıyorlar.
    Bu bölüm hastalığı öğrenen birileri daha var..
    İnci ile Demir İstanbul yollarında…

    -Gizli yerine gidiyor musun hala?
    -Arada Asya’yla gidiyorum…
    -Ne zaman arasam seni orada bulurdum..

  4. ela_nur Says:

    ben geldimmmmmmm ay seni kaçırmışım meralim tühhhhhhhhhhhh
    bende bölümü baştan sona tekrar izledim 😀 o nedenle gelemedim ayyyyyyyyyy bu sühomu ne karın ağrısı çok canımı sıktı akşam canımmmm
    paşam nasılda asi yazdı sonra aşkını belli etmemek için açık vermeyecekya gurur budalası ikiside 😀 hemen asya olarak değiştirdi ,
    asya bir harika yaaa yerim onu ben
    farkındamısınız bölüm özetlerinde yazan bazı olaylar diğer bölüme kayıyor yani çıkmadı diyoruz bu bölüm bazen ama diğer hafta oluyor ,
    özetlerde diğer hafta içinde bir tüyo oluyor kesin benim tespitim bu,
    incinin onları dans ederken öyle görmesi iyi bence ikisinin hala birbirini sevdiğini anlayacak, böylece demirin hayatını kurtarmakta asinin faydası olacağını düşünüp söyleyecek asiye hastalığı ,yani bölümlerdeki en ufak olay bile diğer bölüme bağlantılı
    neyse çenem düştü yine ama neriman kadar can düşmanım artık sühooooooooo
    ay farkındamısınız 2 hafta burda ziyaya demediğimiz kalmadı meralle benim ,geçen haftalarda da nerimana saydık burdan ,şimdi nerimanda ziyada az biraz akıllandı galiba 😀 kız meral yoksa bu sanristler gerçekten bizi okuyormu 😀 😀

  5. ela_nur Says:

    nazlı hg güzelim tüyoyu taşıdığın için teşekür ederim,zaten belli kerimle defnenin birlikte olacağı ,buna mutlu olacağız eminim
    ahhhhhhhhhh birde şu bizimkiler bir rahata kavuşşa ,ayy demire bişey yaparsa bu senaristler ne yaparım bilmiyorum kontrolden çıkarım valla 😀

  6. tubacı Says:

    !!!!!!arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var bi ödevim var anlatıyorum umarım yapabilen olur şimdi word resim üztüne yazı yazmam lazım onuda a3 kağıdına çıkartmam lazım ama yapamıom onun bi programımı varmış nemiş anlamadım eğer yapabilen olursa lütfen bana yardım etsin bu ödev çok önmli hoca biras kılda !!!!!!!

  7. merhaba ben geldim

  8. ela_nur Says:

    demekki o dans sahnesi defnenin verdiği davetten,ama ben şuan finale endeksli yaşıyorum ,ne olacak diye ne olur demire bişey yapmayın senaristlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mutlu mesut yaşasınlar
    senaristlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bilmem hatırlatmamıza gerek varmı
    diziminiz adı ASİ, İMKANSIZ AŞK değil ona göre davranıp mutlu sonla bitiriseniz iyi olur diyorummmm

  9. ya bu sühaylayla inci demire abonemi oldular hep yanındalar sinir oluyorum bide bi yerde okudum demiri öldürebilirlermiş inş.doğru değildir demir asiye kızım asyaya gerçeği söylemicem dediya bence asi çok sinirlenmsi gerekmezmiydi ama yeni bölümünde onlan dans ediyo

  10. kimse yokmuu

  11. AB

    NO PROGRAM ADI KANAL RATING (%) SHARE (%)
    1 ASI KAND 10,01% 26,82%
    2 UGUR DUNDAR’LA STAR HABER STAR 7,47% 24,35%
    3 ADANALI (TKR) ATV 7,15% 18,86%
    4 YEMEKTEYIZ-PT SHOW 6,19% 16,48%
    5 YEMEKTEYIZ (FINAL) SHOW 5,39% 18,64%

  12. ayysu Says:

    merhabalarrrrrrrrrrrr, bu ne güzellik birinci olmuşuz

  13. slm millet ben geldim…ama kimseler yok galiba…neyse bende çıkmak zorundayım zaten…bi ceeeee deyim dedim… 🙂
    birselim gelmş hoş gelmş….sevindim.. 🙂 ya hatce abla nerlerdesin özlettin….
    gözdem sen nassın canım….sen üzülme balım ben bu sühoyu halladecemmm 🙂 kadın beni akşam sinir küpüne çevirdi… 🙂
    bu arada akşam meral ayla ve adaşım coşmuşlar… 🙂 iyi de etmişler… 🙂
    meralim kermesten bu gün paçayı sıyıramazsın bacım sna kolay gelsin…. 🙂
    genç abam sende üzülme…su yolunu bulur…herşey düzelir ablacımmm
    her şey gönlünce olsun ablam…
    evet sabah şekerleri de nerdeler…..
    neyse gene çenem düştü…emel2 kaçarrr 🙂
    akşama gelmeye çalışırım…şmdlk byyyyyyy
    aeo kde….

Bir Yanıt Bırakın

