Asi 64 Bölüm Ratıngleri

7036adini_sen_koy_11


ILK 100 PROGRAM /HEDEF KITLE : AB
01 MAYIS 2009 CUMA






NO

PROGRAM ADI KANAL RATING (%) SHARE (%)
1 ASI KAND 10,01% 26,82%
2 UGUR DUNDAR”LA STAR HABER STAR 7,47% 24,35%
3 ADANALI (TKR) ATV 7,15% 18,86%
4 YEMEKTEYIZ-PT SHOW 6,19% 16,48%
5 YEMEKTEYIZ (FINAL) SHOW 5,39% 18,64%
6 GUNUN OLAYI STAR 5,05% 18,70%
7 ASK YAKAR KAND 4,91% 14,42%
8 YEMEKTEYIZ (BASLIYOR)-PT SHOW 4,85% 12,97%
9 ASI (OZET) KAND 4,70% 14,80 %
280 Yanıt to “Asi 64 Bölüm Ratıngleri”

  1. bmail’den ALINTI;

    Dans sahnesini okuduğumda aklıma gelen şarkı bu oldu….

    susamış suların akışı gibi
    çaresiz gözlerin bakışı gibi
    kapının ansızın çalışı gibi
    akrebin ateşte yanışı gibi

    vazgeçip uzaktan senin yanında
    kendime cevapsız soru sormuşum
    kaybolup giderken fırtınalardan
    gönlümce bir ıssız ada bulmuşum
    farketmeden, farketmeden, farketmeden senin olmuşum

    güneşin gölgede kalışı gibi
    uykunun düşlere dalışı gibi
    kalbimin nabzında atışı gibi
    bir yolun bir yola varışı gibi

    vazgeçip uzaktan senin yanında
    kendime cevapsız soru sormuşum
    kaybolup giderken fırtınalardan
    gönlümce bir ıssız ada bulmuşum
    farketmeden, farketmeden, farketmeden senin olmuşum.

    buyrun hem sözlü hem videolu şarkı çok hoş dinlemenizi tavsiye ederim ,acaba bu şarkıylamı dans edecekler 😀
    farketketmeden, farketmeden senin olmuşum.offfffffffffffffff offffffffffff

    http://sonvideoklipler.blogspot.com/2009/04/farketmeden.html

  2. geliyorum bitanem

  3. günes Says:

    tamam sen isine bak sonrada yaparizzzzz

  4. ben geldim…..
    wordpress ailemmmmm canlarımmmm nassınız….. 🙂
    beni sorarsanız dünden beri çok yoğunum…mahvoldum yorgunluktannn 😦
    malum hazırlıklar bi yandan… 🙂
    neyse aylam akşam bi ara geldim ama kimse yoktu…benimde işim vardı canım yani senle ilgisi yok bacım…
    gözdemmm annenler gitmiş allah kavuştursun bacımmm…üzülme biter bu hasretlik….kıyamam sana… 😦
    meralim de gelmş…kermes güzeli…yoruldun mu bacımmmm 🙂 dimlenirsin bi şeycin kalmaz… 🙂 sen de benim gibi yoğunsun canım…
    hatce ablam da gelmş….şükür…ablam habersiz kaybolma bi daha valla merak ediyoz…. 🙂 hele gözde ne merak etti…. bi de ceza veriyo gözdem yandın abla… 🙂 neyse sana vermez belki…gerçi torpil yok kimseye diyo gözdem ona göre…. 🙂 bak aylama bile verdi… 🙂
    neyse canlarım gelebilirsen gene gelmeye çalışırım…. 🙂 bi yandan ütü yapıyom bi yandan valizleri kapıyom…anlıcanız işler bitmiyo…. şmdilk byyyyy aeo kde….. herkezi çokkkkkk öpüyorummmmm…. 🙂

    muckkkkkkkk

  5. zEhRa Says:

    slmmmmmm

  6. sevimmmmmmmmmmmmmm
    bacım nihayet kardeşim geldi… 🙂 ve benim pc oldu…. 🙂
    veeee klipleri izleyebiliyorummmmmm 🙂
    canlarım o klipler ne öyle yaaaa 🙂
    hepsi süperler…… adaşımın dediği kadar var yani…. bizde istiyoz ona göre….. 🙂 patronlara duyuyrulurrrrr…. 🙂
    hee heee 🙂
    ay gene çenem düştü….. 🙂 dağılmadan gidem ben 🙂
    byyyyyyyyyyyyy

  7. slm zehra h.g canım….

  8. iyisindir umarımmmmm…nerden di zehrammmm …kusura bakma unutuyommmm ..

  9. zehra ben çıkıyorum canımmmm byyyyyyyy
    öptüm seni…..

  10. ayyyyy delirecemmmm yaaaaa……
    ağlamak istiyommmm…hevesim kursamda kaldı…. 😦
    gene izleyemiyorum klipleriii…… 🙂
    neysee….. 😦 😦 😦
    güya olduydu….. 😦
    offfffffffffffffffffff

  11. karşıyakalı Says:

    merhabalar canlarım.nasılsınız.

  12. karşıyakalı Says:

    aylam
    gözdem
    emelim
    zehracım
    canlarım benim hepinizi kocaman öpüyorum.

  13. karşıyakalı Says:

    gözdecim allah kavuştursun annen i yolcu etmişsin .
    KIR KALEMİ
    KES CEZAYI
    YAŞAMAYI
    NEYLEYİM
    gidişim aniden oldu onun için size haber veremedim .hepsi benim adamın suçu.aklına birşey koydumu illa o anında yapılacak .gittik balıkesir çanakkale manisa turladık geldik .

  14. karşıyakalı Says:

    nerdesiniz ya yine yalnız kaldım .

  15. karşıyakalı Says:

    emellllllllllllllllllllllllllllllllllllll pabucu yarım
    gel siteye konuşalımmmmmmmmmmmm

  16. karşıyakalı Says:

    meralllllllllllll sen napıyosun bacımın içi burda yalnız kaldım sen gel bari.

  17. karşıyakalı Says:

    ben şimdi gidiyom sonra yine gelirim .öptüm sizi.byyy.

  18. karşıyakalı Says:

    DEMİR ASİ,YE ASİ DEMİR,E SÖYLÜYOR

    seni seviyorum biliyor musun
    seni seviyorum görüyor musun
    Gönlümün umudusun
    Umudumun onurusun

    Günler boyu
    Geceler boyu
    Senle olsam bir ömür boyu
    Seni istiyorum diliyorum
    Ben seni seviyorum

    Yüregimde sakli kudretimle
    Hem ömürde hem ölümde
    Ben seni seviyorum

    Sen sevsende sevmesende
    Gönlüme gelmesende
    Ben seni seviyorum

  19. zEhRa Says:

    ya gözde abla snn çocuğun olcaktı dimi unutuyorum ya cinsiyeti ne eğer burdaysan sölesene

  20. cemre Says:

    slm hatice ablam gelmi ssonunda cok sevindim ablam seni merak etmistim ne oldu diye gözdecim allah kavustursun bacim ben yeni geldim kermesten bitti sonunda ama bende bittim neyse az kendime geleyim yine gelrim belki o zamanada
    gelende olur simdilik byyyyyyyyyyy

  21. Bu hafta Defne’yi istemeye geliyolar
    Ama Kerim de boş durmuyor..
    Zaferin korumalarıyla kavga ediyor..
    Defne’yi uyarıyor..
    Ve Defne de söz kesme sırasında yalandan bayılıyor..Tabi bunun yüzünden İhsan Bey canına okuyacak..
    Ertesi gün Kerim ile Defne,Asi ile Demir’den beklediğimizi yapıp öpüşüyolar
    Daha sonra Defne bir davet veriyor resturantında..
    Fragmandan da görüldüğü üzere Asi ve Demir dans ediyor..
    Geçmişten konuşuyorlar..Yakınlaşıyorlar.
    Bu bölüm hastalığı öğrenen birileri daha var..
    İnci ile Demir İstanbul yollarında…

    -Gizli yerine gidiyor musun hala?
    -Arada Asya’yla gidiyorum…
    -Ne zaman arasam seni orada bulurdum..
    yasamakgüzel88 alıntıdır

  22. slm millet…ben geldim….ama kimseler yok herhalde….
    bende yatıyom…inş..yarın grşrz…. 🙂
    hatce ablam yetişemedim sana tuhhhh….
    meralim sende gelmşsin amma nafile…dinlen sende bacımmm…
    aylam benden bu gece bu kadar bacımmmm … 🙂
    herkeze iyi geceler……kde aeo….
    herkeziii kocaman öpüyorummmmmmmmmmmmm 🙂
    byyyyyyyyyyyyyy

  23. sabah şekrelerine de günaydınnnnnnnnnnnnnnnnn
    gözdeeee
    duyguuuuuuu
    suruçluuuuuuu
    berrakkkkkk
    ve aklıma gelmeyen diğer şekerlerrrrrr 🙂
    hepinizi çokkkkkkkkkkkkk öptümmmmmm…. 🙂

  24. günes Says:

    selam canlar kurbanlarrr

  25. günes Says:

    emelcim ordamisinnnnn

  26. günes Says:

    canlarim ben artikin ise basliyorum
    sabah sekeri olmayacam
    aksamdan aksama girebilirimmm
    aslinda tek öglene kadar calisiyorum ama öglenden sonra kizlarla ilgileniyorum bugünde risikoya girip erkenden kapilari kapatiyorumm
    sansima artik genede gelen olursa buyursun
    ozaman haftalik izinimi kullanirim ama lütfen ayla icin kapiyi kapatiyorum diye yazmayi sakin unutmayin 🙂
    görüsmek üzere hosca kalinnnnnnn sevgiyle kalinnn
    yeni baslayan haftaniz hayirli olur insallah byeeeee

  27. günes Says:

    günaydin canim sitem güzel sitemm

    günaydin canim gözdem güzel kuzummm

    gününüs aydin olur insallah

  28. ela_nur Says:

    günaydın aylammmmmmmmmmmm ,günadın güzel site ahalisi
    hatçe ablam ,emelim ,meralim ,aylam çok sağolun inşallah tez zamanda kavuşuruz ,
    zehracım daha belli değil ablacım cinsiyeti inşallah bu ayın sonunda belli olur 😀
    aylam iş konusuna çok sevindim ,varsın olsun akşamcı ol önemli değil sen huzurlu mutlu ol da yeter,
    benim siteyle ilgili ufak tefek işlerim var birazdan burda olurum

  29. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDIN ARKADAŞLAR.
    GÜNAYDIN GÖZDECİM .NASILSIN BACIM .
    GÜNAYDIN AYLACIM İŞE BAŞLIYORMUŞSUN HAYIRLI OLSUN.HERKESE İYİ HAFTALAR BOL KAZANÇLAR VE SAĞLIKLI GÜNLER OLSUN.ÖPTÜM SİZLERİ SONRA GÖRÜŞÜRÜZ .

  30. https://asidizisi.wordpress.com/2009/05/04/iyi-dogdun-sitemizin-biricik-ablasi-hatcemm/#comment-73721

    burdayızzzzzzzzzzzzzzz hatçe ablamıza sitemizin biriciğine özel sayfadayız haydi buyrunnnnnn

Bir Cevap Yazın

