İyiki Doğdun sitemizin biricik ablası HATÇEMM :)

pastaei41

435 Yanıt to “İyiki Doğdun sitemizin biricik ablası HATÇEMM :)”

  1. meral slmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    burdayım bacımmmmmm

  2. cemre Says:

    evet biliyorumda emelim ben zor kabul ediyor site nedenki acaba cok mu cenem düstü bugünde beni almiyor iceri kapidan kovuyor ben bacadan zorlada olsa giriyorum

  3. meralim nassın güzel bacımmm….sayfada hata var herhalde yazılarım geç çıkıyo ve seyfayı yenilemek zorunda kalıyom….neyse…bacım yarım kaplıcalara gidiyom….

  4. cemre Says:

    ve ve ve antika birselim insallah bu gece aramiza tesrif edersin bacim normalde bu gece gelmen lazim ay gelmen lazim diyince asyam geldi aklima yerim beni onu cok tatlu 🙂 bu arada cok özledim birselim gelde seninle söyle iki sohpetin bacagini kiralim 🙂

  5. sevim Says:

    geldimmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.emosumbuyirrrr sütlü ve sekersiz kahveni
    :).amanin merlim gelmisssss.merlim nasilsin bacim kermez bittimi nihayetinde.sen ne icersin kahve yapmistim.ha bu arada aylam pambihim isemi basladi.hayirli gurlu olsun aylammmmm.ne isi bilen varmi ardnizda

  6. cemre Says:

    yine olmuyor niye böyleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee oluyorrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  7. geldim kızlar….sevosummm aldım canım kahvemi…teşkür ederim…. 🙂
    tekrar slmlar….

  8. sevim Says:

    ya biri sayfa yenilesin.melis nerdein.simdide benim yazdiklarim yokkkk

  9. evet sayfa ağırlaştı iyice 400 yorumu geçmş anam.. 🙂
    napsın sayfa da anca kendine geliyo… 🙂
    melissssssssssssssss gel de bi sayfa aç balım….
    gözdem malum anca yemek yapmıştır…yatıp uyumuştur….
    ee genç de yokkk
    fındık kurdum olsa hemen işe el atardııı 🙂

  10. meralim msn e gel bari…orda konuşalım…

  11. karşıyakalı Says:

    merhaba canlarım .ben geldim .çaylar kahveler .bu gün ben yapcam .gözdemede taze sıktım portakal suyu .

  12. sevim Says:

    ya bn yazdiklarimi göremiyommmm.yöneticiler nerdesinizzzz.sayfa acinnnn.melisssssssssssssss genccccccccccccc ya bir burnunuzu uzatinnnn.sesim geliyormiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    🙂

  13. sevim Says:

    hatice ablam sitede problem var.yazdiklarimiz gec gidiyor.msn gellll

  14. sevim Says:

    hatice ablam neden gelmedin.4 gözle seni bekliyom

  15. karşıyakalı Says:

    AYLACIM CANIMIN İÇİ GÜZEL DİLEKLERİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM .SENİNDE HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN .BÜTÜN ARZULARIN GERÇEKLEŞSİN.KUZULARINLA SAĞLIKLI VEDE MUTLU BİR HAYAT DİLİYORUM.

  16. sevim Says:

    ablam nereye gitin.kahve elimde kaldi
    :).

  17. cemre Says:

    ses es deneme sesim geliyormi sitemiz bizi kabul ediyormu

  18. tubacı Says:

    Antakya’dan Sevgilerimle….

    bu mesajı antakyadan yazıyorum….

    tuba büyüküstün’ün tüm hayranlarına selam ve sevgılerı var…

    asinin son 6 bölümü…72.de fınal yapılacak…

    tuba büyüküstün 6-7 ay dinleneceğini söyledi…sinema filmi projeleri varmış ama hiçbiri kesinleşmemiş…

    aktaracaklarım bu kadar…antakya dönüşü bir iki resım paylasacagım..

    bu yazdıklarımın hepsi dogrudur ve bu bılgılerı paylasacagımı tuba büyüküstün’e de söyledim

    herkese sevgı ve saygılarımla…
    gülnem

    arkadaşlar bnm işim var ama haberi gördüm belki görmemişsinizdir die yolım dedim tüm site halkına ii geceler

  19. BEN GELDİMM…
    AMA ÇIKMAK ZORUNDAYIM…..
    SABAH ERKENDEN YOLA ÇIKICAMMMM 😦
    SİZLERİ ÇOK ÖZLİCEMMMM 🙂
    BENİM 2 .AİLEMMMM
    HERKEZİ ÇOKKKK ÖPÜYORUMMMM
    1 HAFTA SONRA GRŞRÜZ……
    SAĞLIK VE ESENLİKLE KALIN…….
    BYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

  20. karşıyakalı Says:

    GÖZDECİM MERHABA .
    NACİZANE BİR ŞİİR YAZDIM .SİZ ARKADAŞLARIMA YARIN SİTEYE SABAH EKLERMİSİN.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM.

    ZAMAN NE ÇABUK GEÇTİ
    ÖMRÜM BİTİYOR DEDİM.
    ÇOLUK ÇOCUKLA UĞRAŞTIM
    ZAMANI BİLEMEDİM

    BİR TESADÜF SONUCU
    SIRA DAĞLAR ARDINDA
    BİRDEN ÇIKTINIZ KARŞIMA
    CANDAN ÖTE YAKIN BANA

    SİZLERİ ÇOK SEVDİM
    BENİ MUTLU ETTİNİZ
    ÖMRÜM VARSA EĞER
    ÖLENE DEK BERABERİZ

    ŞAYET BİR GÜN SİZLERE
    “CANLARIM” DİYEMEZSEM
    BİLİNKİ YUMRUK KADAR
    YÜREĞİMİN İÇİNDESİNİZ …

  21. karşıyakalı Says:

    iyi geceler arkadaşlarım .allah rahatlık versin .yarın görüşmek üzere hoşçakalın .

  22. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDIN GÖZDECİM .HAYIRLI SABAHLAR HAYIRLI İŞLER .GÖRÜŞMEK ÜZERE TATLIM .BYYYY.

  23. günes Says:

    selam gece sekerlerrrrr
    gecesekerleri galiba beni düsünerekten kisa kesiyorlar yorumlarii erkenden cekiliyorlar sitemizdenn
    fundam olsaydi napardim bilmiyorum ben fundami özledim
    civciv mervemide burdan onlara kocaman selamlar yolluyorum
    gün ablaminda ellerinden öperimm coook uzun zaman kayip nerelerde acaba insallah iyisindir ablamm
    gencer kardesime allah kolaylik ve sabir versin isi raz gitsin senide özliycem öpüyorum ablam kendine iyi bak olurmuu
    emelim 2 hayirli yolculuklar diliyorum 1 hafta sonra sag saglim görüsürüz insallah kendine iyi bakk senide özliycezz kocaman öpüyorumm
    hatice ablammm siirin harika olmuss ellerine ve güzel yüregine saglikk
    sevimcim gelmiss hosgelmiss , canim ben ayni isime devam ediyorum kiriz yüzünden beni uzun zaman carmamislardi haftada 3 gün giderken bu ay hergün gidicem yani saatleri tamamlayacam sevimim öpüyorum canim

    meralimin cani cikmis kerneste bide üstelik genc kizlarimiza gözkulak olmusss kimbilir ne tatli abla olmusundur oralarda 🙂
    berram uzun zamandir yok onada burdan selamlar yolluyorumm öpüyorumm
    ammada yazdim gece gece kapiyi kapatip yattsam yaaa
    neyse daha anmadigim cok kisi var hebiniz kendinize iyi bakin
    görüsmek üzere hosca kalin

    kapilar kapanmistirrr

    saglikla kalin esenle kalin

  24. günes Says:

    setemizin gözdesiiii
    günaydinnnnnnnnnnn bacimin iciiiii
    günün bütün güzellikleri senle olsun

  25. ela_nur Says:

    günaydınnnnnnnnnnnnnnn ay canlarım benim dün gece zorlnamışsınız sayfada ,çok üzüldüm ama bir bilseniz bu yiğeniniz bende nasıl uyku yapıyor 😀 elimde değil sabahta 6,5 da kalkıyorum biliyorsunuz ,dün yemeği bile yapamadım sızmışım koltukta 😀 teyzem sağolsun çıktık orda yedik ,inşallah bugün sızmazsam gidince yemek yapıcam bakalım ,yoksa ben sizi hiç böyle zor durumda bırakırmıyım ,şimdi bile ayakta uyuyorum 😀 neyse ben size yeni bir sayfa açayım geliyorum

  26. https://asidizisi.wordpress.com/2009/05/05/asiii/#comment-74153

    buyrunnnnnnnnnnnnnn bakalımmm gelen burdan devam etsin

  27. günes Says:

    meralimmmmmm ben burdayim bacimmmmm

  28. günes Says:

    yeni güzel sayfamiza giremiyorummmmmmm

  29. cemre Says:

    ay canim benim yien giremiyorsun degilmi neyse yarin gözdemiz gelir yapar bacim insallah

  30. günes Says:

    burdanmi kapatsam kapiyi
    gözdem görürmü acabaaaa
    yok olmaz bu kapi artikin eskidi dimiiiii
    sen benim icin bi zamet kapatirsin bacimin iciiii

  31. günes Says:

    yapar dimii meralimmmmmm

  32. cemre Says:

    merak etme bacim ben kapatirim kapilari hem kapatmasan ne olucak sanki kizacakmi gözdem o kadarda gaddar degil benim tatlu bacim

  33. günes Says:

    biliyorum benim gözdem kizmaz
    ama ben isimi iyi yapmak istiyorumm 🙂

    sana coook tesekürler meralimmm bende bu ara haftalik izinimi kullanmis olurummmm 🙂

  34. günes Says:

    seni öpüyorum meralim
    simdi asi nin tekrari basladi ona bakiyorum ok

  35. günes Says:

    güzel sitem canim sitem
    herkeze iyi geceler diliyorummm
    görüsmek üzere hosca kalinn

Bir Cevap Yazın

