Asiii

http://www.dailymotion.com/video/x95iir_asiii_shortfilms

Hazırlayan :İLKNUR

ZAMAN NE ÇABUK GEÇTİ
ÖMRÜM BİTİYOR DEDİM.
ÇOLUK ÇOCUKLA UĞRAŞTIM
ZAMANI BİLEMEDİM

BİR TESADÜF SONUCU
SIRA DAĞLAR ARDINDA
BİRDEN ÇIKTINIZ KARŞIMA
CANDAN ÖTE YAKIN BANA

SİZLERİ ÇOK SEVDİM
BENİ MUTLU ETTİNİZ
ÖMRÜM VARSA EĞER
ÖLENE DEK BERABERİZ

ŞAYET BİR GÜN SİZLERE
“CANLARIM” DİYEMEZSEM
BİLİNKİ YUMRUK KADAR
YÜREĞİMİN İÇİNDESİNİZ

YAZAN :HATÇEMM 🙂

135 Yanıt to “Asiii”

  1. sevim Says:

    canim iyi yapmisin bacim.is yoruyor tabiii.ama alisirsin

  2. sevim Says:

    baska ne var ne yokkkk.anlatinnnnnn.gözdem nasil acaba.gözdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmm canim seni cokk özledimmmmmmm

  3. cemre Says:

    e kizlar özette gelmissssssssss ama asiyi vede demrin güzel sahneleri olacak ne güzel ama bakalim asi demiri anliya bilecekmi yani ani uzaklasmasnin nasil düsünecek

  4. cemre Says:

    gözdemi bir bilsem bacimla konusamdim bugün yazik bacima nasil halsiz düsüyordur kim bilir eve birde yemek yap acaba yapabiliyormu ac ac uyumasa bari

  5. günes Says:

    bu arada yeni sayfamiz harikaaaaaaaaa
    hayirli ugurlu olsunnn
    ilknur kardesim ve hatice ablam size tebrikler
    ikinizinde ellerine saglik harika olmuss

  6. cemre Says:

    bugün berrakimlada konustum herkese cok selam var oglusu hasta ilmis netinde yine herzaamanki gibi sorunda var gelemiyormus bu ara gelir umarim ykinda

  7. zEhRa Says:

    mervem gelmiş kuzum kuzum hiö msn ye girmiyon bn asi zehra msn m yrn 2 gibi açacam konuşalım özledim ya senle konuşmayı diğerleri nerde bakem

  8. cemre Says:

    aylam geldinmi bacim 🙂 🙂 🙂 🙂

  9. günes Says:

    meralimmm anlamasi biraz zor olacak
    bide kiskaniyor yaaaa doktoruu
    asi demire nasil demisti
    seven insan kiskanirr
    al iste demire kanit insallah demir görür ve anlarr

  10. cemre Says:

    antikammmmmmmmmmmmmmmmmmm bacim halen gelemedin yoksun annelerde gitti nerdsinnnnnnnnnnnnnnnn

  11. zEhRa Says:

    ablalarım burdaymış ya yen yaprak dökümüne bay karizma yani levent yani nihat alptuğ altınkaya geliyo sırf onun için bakacam he

  12. zEhRa Says:

    gözde ablanın bebeğinin cinsiyeti belli oldumu ya mrk ettim hazır ablalarımda burdayken sorim dedim

  13. sevim Says:

    o deilde beni demir sasirti.en gider diye bekliyordum herzamanki gibi ama baksaniza firsatlai degerlendiriyormus asi ve kiziyla zaman gecirmek icin.güzeeeeeeeeeeeeeeellllll.keske hep böle olsaydi.neyse asi nasil davranir kiskanirrr hemde cokkkkk.ama yine gururu yüzünden birsey demez.zaten ne diyebilirki.kocasi falan degil.

  14. cemre Says:

    h.g zehracim o kimdir zehracim ben tanimiyorum sen yaprak sarmasinimi izliyorsun

  15. cemre Says:

    yok ablacim belli olamdi ama doktor durusundan endamindan erkege benzetmis bakalim yani beli degil ne olacagi saglikli olsunda gerisi önemli degil hayirli evlat olsun aneesine babasina

  16. sevim Says:

    ask iste.baksaniza özte göre yine yakinlasacakarmis.bu güzel bir habr.meralim demek berrakin oglu rahatsiz.cok gecmis olsu yaa.nettede problem var yine öylemi.özledim onuda.

  17. sevim Says:

    evet meralim salikli dünyaya gelsinde cinsiyet önemli.degill.simdi anneside gitti gözdmin.aksam eve geline yemek falan hazirlamasi gerkecek.canim ya cok yoruluyordur.zehram ablasiiiii kusura bakam yaaa soramadim seni.nasilsin ablasi.keyifler nasil

  18. cemre Says:

    sevim niye gitsin bacim bu sefer canindan can var allah korusun yani son nefesine kadar yaindan olmak ister yaslansa bile etinden canindan
    ma aasi umarim demrin bu tutumunu yanlsi anlamamsi lazim cünkü demri artik iyice tanimasi lazim demri ondan ne zaman uzaklassa altinda mutlaka birsey yatardir

  19. sevim Says:

    bacim zaten ala ayirmasin.hani hep gidiyordu ya ondan.kalmasi iyi.asi tabi önce kiskanir.ama yanlis niye anlasinki.su anki durumlarina göre demir sadece kizinin babasi.icten kiskanir ama tepki vermez.ne sevgiisi nede kocasi.ama gözler hep onlarin üstndede olurrrrr
    🙂

  20. sevim Says:

    sence asiye kim söyler demirin hasta oldugunu.

  21. cemre Says:

    ama bence ikiside bilmesi lazim hayatalina baskalri giremez

  22. cemre Says:

    bir düsüneyim ebnce kerim syöler gibime geliyor

  23. cemre Says:

    ama demri yine cok zor analr gecirecek yine üzüntülerini yanlsi yasamaya calisacak vede bitirecek kendini ais bir an önce haberi olsa keske

  24. sevim Says:

    bende öyle düsündüm.inci demez doktor.yani yeminleri var.süho hic demez inciyi demiredüsünüyor.kerim derrrrrr.dur meralim baksana güzel sahneler geliyorrrrr.güzel bölümler bizi bekliyor bacim.demirde iyileesir 3 bölümdeeeeee

  25. sevim Says:

    ay évet.asi cabuk bilse.asklari demire büyük moral olur.kizinin iligide ilaciiii.ama bu bölüm ögrenmez asi.haaa meral bide demir kerimin omzunda agliyormus.bizi acikli bölümlerde bekliyor bacim.eger o sahne varsa kesin aglarimmmmm.mendilim hazir
    🙂

  26. cemre Says:

    insalah asyamiz kuzumuzda ne güzel babsina alismisti birde gercek babasi oldugunu ögrense ne yapar acaba

  27. cemre Says:

    evet ay ben hic dayanamam kilitlenirim dayanamam demirin aglamasina birde asi dudugunda kisi nasil bakacak o sahneyi merak ediyorum

  28. cemre Says:

    aylamda gelemedi yine sorun varmis sayfasinda yorum yeri yokmus giremiyor bacim benim nerdesin

  29. sevim Says:

    dedigin gibi irde asi bilseeeee nasil olacak acaba.ben 1 degil birkac paket alaim o gece yanima.hatta simdiden hayal edip o sahnelere kendimi alistirayimmmmmmm
    :)hüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü

  30. sevim Says:

    ben cikyorum bacimmmmm.yarin erkenciyim.seni cokkk öptümmmmmm.yarin görüsmek üzere byeeee

  31. cemre Says:

    ay ahahahahah aslannnnnnnnnnnnn beni köse minderi gibi attiniz kenera ben bunu atlamsim 🙂 🙂 🙂

  32. cemre Says:

    tmm bacim seni cok öptüm sevmim allah rahatlik versin bacim aeo kib byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  33. ayla abla madem sen burya yazamıyon.senin için özet sayfasını actım buyrun burdan devam edıyoz;

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/05/06/asi-dizisi-65-bolum-ozeti/

Bir Cevap Yazın

