Asi dizisi 65. bölüm özeti

Demirin ateşle imtihanı

Hasta olduğunu öğrenen Demir, kızına babası olduğunu açıklamaktan şimdilik vazgeçer. Ançak nedenini Asi’ye söyleyemeyecektir. Asya ise Demir’i artık babası gibi sevmekte sürekili onunla vakit geçirmek istemektedir. Demir hastalığının kesin teşhisi konulana kadar bu doktordan bu durumu saklamasıni ister. Hastalığı nedeniyle doktor İnci ile sık sık görüşmesi Asi’nin dikkatiden kaçmaz. Demir ve güzel doktoru bibirine yakıştıran Süheyla Hanım’ın işgüzar tavrı Asi’nin şüphelerini daha da artıracaktır. Hastalığına rağmen Demir her anını kızı ve aşkı Asi ile geçirebilmek için her fırsatı değerlendirir. Demir ağır bir hastalığı olacağına ihtimal vermiyordur. İnci ile Demir hastalığın kesin teşhisi için birlikte İstanbul’a giderler. Asi bu yolculuğu öğrenecektir. Demir ve Asi yavaş yavaş birbirlerine yaklaşmaya başlamışken aralarına doktor girmiştir. Demir hayatının en mutlu ve en zor anlarını yaşamaktadır. Asi ile dans ederken ölümcül bir hastalığa yakalandığını unutacak kadar mutludur. Kerim Zafer’in maskesini düşürememiştir. Zafer kendisine tuzak kuran İngiliz’in aslında Kerim olduğunu şimdilik bilmiyordur ama araştırmaya başlar. Kerim son şansını değerlendirememiş, Defne’nin güvenini kaybetmiştir. Defne, Zafer’le yüzük takmayı kabul eder. Zafer, Kozcuoğlu çiftliğine bu kez kız istemeye gider. Öfkeden deliye dönen Kerim, bu merasimi engellemek için çiftliğe dalar. Aslan iş kredisi alabilmesi Neriman Hanım’ın onayına bağlıdır. Aslan’ın kendini kanıtlama çabaları eğlenceli durumlar yaratacaktır.

344 Yanıt to “Asi dizisi 65. bölüm özeti”

  1. cemre Says:

    h.g hatice ablam nasilsin abalcim iymsin yine yoksun 2 gündür

  2. cemre Says:

    tmm abalcim aksama görüsürz cok öptüm seni byyyyyyyyyyyyyyyyy

  3. cemre Says:

    e kayboldnzzzzzzzzzzzz

  4. ayysu Says:

    bunlar bişi ceviriyo meralcim baksana ortalıkta yoklar 😀

  5. ayysu Says:

    aaa hatice ablamız gelmiş gitmiş görüşürüz ablam sende kendine ii bak

  6. cemre Says:

    evet aysegülcüm birseyler dönüyor ama ne

  7. ayysu Says:

    geldim bile

  8. ela_nur Says:

    bende geldim ay ne tesadüfffffffffffffffffffffffffffffffffff 😀

  9. ayysu Says:

    offf be burası daha sakin gözüme bişiler olmaya başlamıştı 😀

  10. ela_nur Says:

    ay çok başım ağrıyor ateşimde var sanki ne yapsam acaba

  11. ela_nur Says:

    evet canım bir sürü geveze bir odaya dolarsa 😀 olacağı bu gencer hariç o geveze değilyaaa

  12. ayysu Says:

    ateşin mi var ölçtürme imkanın yokmu bi baktır

  13. ela_nur Says:

    hayatım bura dağ başı gerçi sağlık birimi var ama aman kim gidecek akşam dinlenirsem bişeyim kalmaz uykum var sadece başımın ağrısı ondan heralde dün hem işte hem evde yoruldum ,dinlenmeye ihtiyacım var sadece

  14. ayysu Says:

    tamamda ateşin varsa seni dahada halsiz bırakır kendine dikkat et yormamaya çalış

  15. ela_nur Says:

    halsizim zaten öğelene kadar çok kötüydüm aslında öğlen hocamızla konuştum sizinle paylaştım o heyecanla herşeyi unuttum işi gücü yorgunluğı ,baş ağrısını o an ilaç gibi geldi bu haber

  16. ela_nur Says:

    ben biraz çıkıyorum meralim bir stop dedin daha dönmedin bacım ayşem ben biraz dinleneyim gerçekten halsiz hissediyorum kendimi görüşürüz sonra

  17. cemre Says:

    kusur bakmayin arkadaslar sizide beklettim ama cikmam lazimdi geldim midem ve basim agriyor ise gideem az dinelneyim aksam insallah gelirim cok öptüm sizleri hadi byyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  18. ben geldim
    ..

  19. sitedeki anketi gördüm ve hemen oyladım….

  20. ve sizlere bir haberim var asinin müzik cdsi çıkmış tüm müzik marketlerde…20 şarkıdan oluşuyor…..

  21. kimse yok heralde neyse bende çıkıyorum grş….

  22. ayysu Says:

    bende habersiz çıkmak zorunda kaldım kusura bakmayım gelenler oldu gönemedim anca haber verebiliyorum 😀 şimdilik hoşcakalın

  23. antika Says:

    Aynı Yerde mi Yatayi?

    Temel uzun zamandır görmediği arkadaşı Cemal’le İstanbul’da karşılaşınca:

    – Uşak nasilsun pakayum?

    -İyiyum…

    -Çocuklarin nasildur?

    -Onlar da iyidur.

    -Peki karin nasildur?

    Temel böyle sorunca Cemal’in birden yüzü değişir. Temel arkadaşının karısının geçen yıl vefat ettiğini hatırlayıp hemen şöyle der :

    -Yani hala ayni mezarda mi yatiyii?

  24. antika Says:

    Rica

    Temel Karadenizlinin fırınından bir ekmek alacak. Kafasını fırından içeri uzatır:
    – Ha oradan bi ekmek vermeni rica edeyirum!

    – Ula parasini verecek misun?

    – Elbette vereceğum.

    – Haçan parasini vereceksen ne diye rica edeyisun?

  25. antika Says:

    Yeni nesil tecavüz!!

    ——————————————————————————–

    Belgrad Ormanlarında bir akşam üstü
    Nihahahah boşuna kıpraşma yavrum.Elimden kurtulamazsın..
    Bağırmakta fayda etmez. Bu ormanda seni kimseler duyamaz. Sen iyisi mi
    meşhur sözü hatırla ve rahatla.Tecavüz kaçınılmazsa uzan keyfine
    bak..Heheheheh..
    -Sen şimdi bana tecavüz mü edeceksin?
    -Yok nasihat edicem.Tabii ki tecavüz edicem.
    -Eminsin yani.
    -Tabii eminim,artık tecavüz etmek suç bile değil güzelim.Tecavüzü
    ediyorsun,sonra tecavüze uğrayan kız çaresiz seninle evlenmek zorunda
    kalıyor,sen yırtıyorsun.
    -Demek yırtıyorsun? O zaman gel yırt bakalım.Hatta
    sen zahmet etme,ben yırtıyım üstümü başımı.Nasıl olsa yenisini sen
    alacaksın.
    -Ne diyon sen bacım?
    -Bu ayakkabıları da parçalayabilir miyim?
    -Bıktım kaç senedir giymekten.
    -Ohoooo.Amma konuştun ya.
    -Evet ben biraz fazla konuşurum.Şimdiden alışan iyi olur.Malum bir ömür aynı evi paylaşıcaz.Haa bir de unutmadan söyliyim,ben uyurken dişlerimi
    gıcırdatırım,sonra söylemedin deme.
    -Anlaşıldı,sen beni lafa tutup kaçmayı planlıyon ama yemezler.
    -Kim kaçacak? Ben mi? Bence birazdan sen kaçıcan, müstakbel kocacığım. Önce şunu söyliyim,bizde nişanıda düğünüde erkek tarafı yapar bilesin.Nişanda 3 burma bilezik,bir altın saat,5 metrede altın kordon
    -Ohaaaaa
    -Bence oha joker hakkını hemen kullanma.Çünkü daha düğünde isteyeceklerimi sıralamadım.
    -Ne düğünü ya?
    -Aaaa düğünsüz hayatta evlenmem.Özel gelinlik isterim,ayrıca ablamların o gece giyeceği tuvaletler de bizzat ellerinden öper
    -Ablanlarmı ?
    -Evet bizde adetler böyle.Sen sormadan söyliyim,benim 4 ablam var.Sonra düğün salonda olucak.Havayi fişek gösterisi isterim.5 bilezik isterim,tek taş pırlanta yüzük isterim,yurt dışında balayı isterim,kirada oturmam ev isterim,Italyan mobilya isterim.
    -Yeteeeeerrrrrrr.Bacım ne yaptın ya?Ben mi sana tecavüz ediyom,sen
    mi bana tecavüz ediyon karıştırdım ha!!Ne bu be ?
    -Valla canın isterse kocacığım.
    -Ne kocası be?
    -Tecavüz edicen ya o bakımdan
    -Tövbe ..Vazgeçtim.Ben aklımı peynir ekmekle yemedim.Tecavüzün cezası kalkmamış aksine artmış. Bundan ala ceza mı olur?! Şu dakikadan itibaren dünya ahiret bacımsın.Kalk yürü eve bırakayım seni.Ulan bi tecavüz etme zevkimiz
    vardı,onunda içine ettiler, iyi mi ?

  26. antika Says:

    sizlerle paylasayim biraz gülün istedim ne zamandir fikra göndermemistim meralim aklima düsürdü yolladim aksam girdim kimseler yoktu gec saattede ben uyuya kalmisim umarim aksam girebilirim hepinizi özledim öptüm kib. görüsmek ümüdü ile

  27. cemre Says:

    bacim birselim seni yinemi kacirdim 😦 öptüm bacim cok bende ise gidecem az sonra gitmeden haber vereyim dedim
    gencccle konustum sis yapim gelememeis cekimlerden dolayi yani son anda iptal pasamizda gitmis ama bos cokmis 😦 ordan ama yinede vaz gecmemsiti benim kardesim gidip suhaylanin ciftligini vede otele bakacakti cekimler varmi bakalim insallah genc aksama bize dolu haberlerle gelir gelmesede cani sagolsun orlarda senlikler varms ne güzel neyse ben kactim simdilik byyyyyyyyyyyy

  28. ben geldim kimse yokmuuuuu

  29. hadii ya çok sıkıldımmm

  30. karşıyakalı Says:

    merhaba arkadaşlarım .ben geldim .nasılsınız kimler var parmak kalldırsın göreyim .

  31. on parmağımıda kaldırdım abla

  32. VakitLér iLérLiy0r..”saatLér térLiy0r am ne gelen var nede giden yalnızlık tak ediyo

  33. Yaşamak Buysa Yaşıyoruz Hepimiz Bir gun Yalnız Kalıcağız Bu Yüzden HADİ BİRİ GELSİNNN

  34. karşıyakalı Says:

    susamış suların akışı gibi
    çaresiz gözlerin bakışı gibi
    kapının ansızın çalışı gibi
    akrebin ateşte yanışı gibi

    vazgeçip uzaktan senin yanında
    kendime cevapsız soru sormuşum
    kaybolup giderken fırtınalardan
    gönlümce bir ıssız ada bulmuşum
    farketmeden, farketmeden, farketmeden senin olmuşum

    güneşin gölgede kalışı gibi
    uykunun düşlere dalışı gibi
    kalbimin nabzında atışı gibi
    bir yolun bir yola varışı gibi

    vazgeçip uzaktan senin yanında
    kendime cevapsız soru sormuşum
    kaybolup giderken fırtınalardan
    gönlümce bir ıssız ada bulmuşum
    farketmeden, farketmeden, farketmeden senin olmuşum.

  35. karşıyakalı Says:

    şekerimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

  36. ABLAMMMMMMMMMM AY ÇOK YALNIZ KALDIMMMM

  37. ABOOOOOOOOOOO

  38. BEN GİDİYOMMMMM BYYYYYYYYY

  39. karşıyakalı Says:

    kız geldim

  40. karşıyakalı Says:

    ŞEKERİMMMMMMM GİTME BALIM .

  41. hopsssssssss kimse yokmu

Bir Cevap Yazın

