Asi dizisi 65. bölüm fragmanı

374 Yanıt to “Asi dizisi 65. bölüm fragmanı”

  1. zEhRa Says:

    asi bitti bnd bittim öpüşüyolar yaşasınnnnnnnnnnnnnn

  2. tubacı Says:

    ayy süper di ya hastalık sahneleri hariç yeni bölüm daha da güzel kusura bakmayın malum beyaz show war görüşürüs bb..

  3. fragman harikaaaaaaaaaaaa bölüm süperdi çok ağladımm ama güzeldi
    ayyyyyyy 66 da öpüyor demir asiyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 😀

  4. zEhRa Says:

    şeyda slm tanışamadık bn zehra 16 yaşındaytım adanada yaşıoyorum lise 2 ye gidiyorum sn

  5. zEhRa Says:

    sonunda
    galiba asi dm rin hastalığını öğreniyo yüzü gözü şiş birazdan beytaz şhowa bakacam ee tubam geliyo

  6. şeyda Says:

    hastalığnı anlattığı sahne beni ağlattı

  7. zEhRa Says:

    gözde abla burdamısın

  8. beren Says:

    oleyyyyyyyyyyyyy yaşasınnnnnnnnn yıllardan sonra asi yi sonuna kadar uymadan kesintisisiz reklamlara vede oğluşuma rağman izledimmmmmm kendimi kutluyorum ya yayaya şaşaşaşaş berrak berrak çok yaşa uyuma hahahah herkese ii akşamlar slm lar

  9. çok mutluyum ama kalamıycam sizinle çok başım ağrıyor vallahi eşim zor bela izletti hatta biraz tartıştık,başın ağrıyor dinlen dedi durdu 😀
    dayanamadım buraya attım kendimi ,alamancılar siz görmediniz tabi bacılarım demir leasi gözleri yaşlı öpüşüyorlar ama daha sonra asi demiri itiyor galiba ayy herneyse ben çıkmalıyım sıkı yönetim var 😀
    öpüyorum hepinizi yarın görüşürüz iyi geceler herkese

  10. beren Says:

    kızlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hadiiiiiiiiiiiii toplanınnnnnnn asi sonrası dedidoduları ay pardon yani yorumları çok özledim sizinleeeeeeeeeee koşturunda gelin gözde sen koşma bacım amannnnnnnnnnnnn

  11. şeyda Says:

    slm zehra

  12. berrağım zehracım ve diğer site ahalisi çok öpüyorum sizi ,ama kalamıycam artık tubayıda yarın netten izelerim ben kaçtımmm byby

  13. beren Says:

    meralllllllllll sevimmmmmmmmmmmmmm aylaaaaaaaaaaa gözdeeeeeeeeeeee vede diyer arkadaşlarrrrrrrrrr

  14. zEhRa Says:

    beyaz şhow başladı gifdiyom bn by

  15. şeyda Says:

    sevim abla melis nerdesiniz

  16. beren Says:

    bende çok öpyom gözdem ii gecelerrrrrrrrrr

  17. karşıyakalı Says:

    offfffffffff offffffffffffffffffff
    HİÇ MUTLU DEYİLİMMMMMMMMMMMMMMM
    TESELLİYE İHTİYACIM VARRRRRRRRRRRR.

  18. beren Says:

    ayyyyy ben aslana bayıldımmmm bakın tuba bu çocukta ne buluyo diye aylarca dedikodusunu yapmıştık ama demmeki çocuk isterse sevmili olabiliyomuş ay kıl man aslan olmuş sevimli şirin pıtırcık hahahah sevimli velet

  19. beren Says:

    hgdiniz hatice abla nasılsınız

  20. İYİ GECELER HEPİNİZE BENİM GÜZEL BACILARIM ASİMİZ BİTTİ ÇOK ÜZÜLDÜM EVDE BAS BAS BAGIRDIM DELİ OLUCAKTIM HELE KERİMİN ÖGRENİP AGLAMASI SÜHEYLANIN GELİPTE DEMİRİ ASİYLE GÖRMESİ BENİ BİTİRDİ AMA AMA DEMİRLE ASİNİN DANS SIRASINDAKİ KONUŞMALARI SÜPERDİ BAYILDIM HARİKAYDI FRAGMANDA SÜPER BEN ARZU CANLARIM BEYAZ ŞHOW BAŞLADI BİRAZ ONA BAKICAM SONRA EKLENİNCE ASİYİ YENİDEN SEYREDİCEM FRAGMANI YÜKLESENİZ GÖREMİYEN ARKADAŞLARIMIZ VAR EURO D GÖSTERMİYOR ÇÜNKÜ SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM GÜZEL BACILARIM VE ÇOK ÖZLEDİM GENCER KARDEŞİMİDE GRŞRZ HEPİNİZİ ÇOK ÖPÜYORUM

Bir Cevap Yazın

