Asi dizisi 65. bölüm

23042009368

268 Yanıt to “Asi dizisi 65. bölüm”

  1. ayysu Says:

    arkadaşlar önümüzdeki hafta çok daha heycanlı olacak şimdiden sabırsızlanmaya başladım merakla bekliyorummmmmmmmmmm

  2. ayysu Says:

    kimse yokmu yaaaaaaaaaa iki laf edecek 😦

  3. ayysu Says:

    fragmanın başında asi&demir sahnesi sonundakiyle aynı sahne öyle deyilmi banamı öyle geldi

  4. selam merhaba ben geldim kimse varmı acaba sitede

  5. bi uğrim dedim ama kimse yok galiba

  6. filiz Says:

    bu haftata birinciyiz 1 numara, ya arkadaslar 66 bolum fragmani gordunuzmu , ya ben cumayi nasil bekliyecem , ya offf offff

  7. ela_nur Says:

    canlarım ben geldim nerdeyse bütün günüm toplantı ile geçti 😦 gelemedim 1. olmuşuz çok sevindim onu bile şimdi gördüm daha ,akşamda misafirim geliyor yakın arkadaşlarım bacılarım merak eder diye yazayım dedim ,
    zor bir gündü biraz sessizlik ve başımı dinlemek istiyorum ,öpüyorum herkesi herkese iyi akşamlar

  8. ela_nur Says:

    la_nur Diyor ki:
    08/05/2009 23:11

    http://video.yahoo.com/watch/5029621/13374074

  9. ela_nur Says:

    fragman arkadaşım izeleyebilirsin ayrıca vşdeo paylaşım sitelerinde fragmanı bulman mümkün
    bu arada hg aramıza seni yeni görüyorum

  10. ArZuU Says:

    Bu bölüm aşk bölümü… Asi ile Demir yakınlaşıp öpüşüyorlar..Ve merak etmeyin kesilmeyecek:)

    66. bölüm çok eğlenceli…

    Kerim ve Zafer yemek yarışması yapıyorlar..Jüri bile var
    Neriman Hanım bakalım eski damatla yeni damada not verirken kimi tutacak?

    Defne ile Kerim’in yakınlaşması devam ediyor..

    Birbirlerine yakınlaşanlar sadece bu kadarla sınırlı değil..Süheyla ve İhsanın Demir’in hastalığı için sık sık buluşmaları var..Savcı Bey bakalım tüm bunları görünce ne yapacak?

    Demir ilik arıyor..Babasınınki ve teyzesininki uymuyor…Kemoterapiye de girmek istemiyor..

    Asi’nin bu bölümde hastalıktan haberi yok..

    Ayrıca bu bölümde Assos’dan sürpriz bir misafir..
    Bu misafirin ziyareti ile bir konu açığa kavuşuyor…
    -Sizi tanıyorum.. Assos’ta benim pansiyonumda kalmıştınız üç gün..
    -Hayır karıştırıyorsunuz..Hiç Assos’a gitmedim..

    Bu konuşmaları dinleyen biri daha var….

  11. yine ben geldimmmm kimse yokmuuuu

  12. hadi biri gelsinnnnnnnn

  13. naz Says:

    söyle tüyolar öğrendim kesinliği var mı bilmiyorum,(doktor bir ara
    demir i öpecek,
    camdan asi görecek,
    aslında dr demir i
    yanağından ufak
    öpecek, asi yanlış
    anlayacak,
    asi demirden
    kaçmaya başlayacak,
    yolda süratle kaza
    yapacak, demir hastaneye
    asi nin yanına koşacak,
    asinin yatağının yanında
    asi deyip yere düşecek,
    asi demir i uyandıramayacak
    dr asi ye demir in durumunu
    açıklamak zorunda kalacak,
    asi kendi derdini unutacak,
    demir kendine gelince,
    gözlerinden yaşlar akacak,
    ve tam mutlu olacakken,
    kızıma ve sana kavuşurken,
    herşey elimden kayıp
    gidiyor deyip asi ona bakarken
    demir
    ağlayacak,

    başka bir siteden aldım ne kadar dogrudur bılemem ama genede paylasayım dedım

  14. naz Says:

    evet arkadaslar bu bolumde:
    asya ıle dmır tam bı baba kız ılskısı yasarlar.asya cok mutludur.ona gore dunyalar onun olmuştur.demir in hastalık blrtılerı bu bolumdede devam eder.ihsan demır ın hastalıgnı ıgrennce ona ıı dvrnmya baslar.dr.inci demirden hoslanmaya baslar.suheyla nn ası -demır ılskısı hakkında kaarlrı degısebılır.ve ılk once opusuolar ondn snra ası demır ı ıtio:)

  15. inş.tüyo doğrudur nazcımmmm

Bir Cevap Yazın

