ÖNEMLİ DUYURU !!!!!!! YARDIM KAMPANYASI

VAN BAŞKALE KAŞKOL İ.Ö.O. YARDIM İSTEĞİ

Van Başkale Kaşkol köyü kaşkol ilköğretim okulunda öğretmenlik yapıyorum .okulumuzun 87 öğrencisi var ve o okulda 1 derslik ve o derslikte 1,2,3 sınıflar birleştirilmiştir 4,5 de birleştirilmiştir. Okulun birçok eksikleri var ama bizim için önemli olan öğrencilerdir öğrencilerimizin iyi bir gelecek kurmaya hakları var. Kaşkol İRAN  sınırın sıfır noktasındadır köylülerin geçim kaynakları kısıtlı benim buraya başvurmamın sebebi öğrencilerin geleceği içindir . Öğrencilerimizin kırtasiye malzemeleri ve giyim ihtiyaçları vardır bu konu için yardımlarınızı bekliyoruz.

İHTİYAÇLARIMIZ: Sınıflandırılmış hikaye kitapları 1,2,3,4,5 sınıf, Öğrencilere çanta, defter, kalem, özelikle doğunun ağır kışında terlik giyen birçok öğrenciye ayakkabı, mont, Önlük ihtiyaçlarımız vardır yardımlarınız için çok çok teşekkür ederim.

ADRES: BAŞKALE KAŞKOL KÖYÜ KAŞKOL İLKÖĞRETİM OKULU

SINIF ÖĞRETMENİ

CUMHUR TEKİK

Yorumlar kapatıldı.

