Dünyadaki bütün annelere…

3

0annem02nh17cz1puir4

380 Yanıt to “Dünyadaki bütün annelere…”

  1. yazın beklerim arkadaşlar….gelin sizi de oylata götüreyimm…. 26 km bize… gözdem oylatın linkini taşımış ama açılmıyo …int gir bakkk …süperrr….bol şifalı suları varrrrr ….meralim…

  2. bende istiom banane 🙂

  3. cemre Says:

    eee daha daha gut gut gidakmisniz 🙂 🙂 buara benim iri kemigim henüz tesrif edemediler 🙂 🙂 birde antikammmmm yokkkk nerdeeeeeee bari bu gece gelseeee cok özledim onuda sözde bizimle bulusacakti

  4. cemre Says:

    gencccccccc ne oldu bugün hersey istiyorsun 🙂 ama haklisin bende tatil istiyorummmmmmmmmmmmmmmm

  5. genç sende gel abam….en çok siz okula gidenlerin ihtiyacı oluyo zaten derslerden… 🙂 evet ya meral sinir ediyo beni… ama bi şey diyemedim…o karşımda gülüyo ben gülüyom…. 🙂 asiyi seyretcem dedim bana sen nasılda izlemedin diyo …. tarih atcakmş… ilk defa cuma asiyi izleyemedim diye…. 🙂
    ilknur sen de gel abammmm

  6. bu arada ben ne istiom gencer abi ne istiyorsa bende onu istiom banane 😦

  7. tmm abla geliyom sen paşa koltugumu hazırla ben yola cıkıyom 😀

  8. cemre Says:

    tmm ilknucum bizler sizin ablalariniz olarak sizleri gencci vede seni tatile götürelim o azamn eeee ablalik kolaymi dimi emelim

  9. birsel geliyomu artıkk…annesi gitmş mi….iyi hadi sitenin müdavimleriii geliyo hııı…bi fundam eksik….gözdem nasılll..canım benim ilk anneler gününü kutladı oda….inş bebşlede bol bol anneler günü kutlar… 🙂

  10. selamlar ben geldiiiimmmm

  11. cemre Says:

    emelim peki tüyoyu okudunmu dizi devam edecek diye laflar cikmis ama bana pek inandirci gelmedi

  12. tebii…gelin ablammm…evte meralim biz ablayız ….abla olmak kolay değil… 🙂 ben çok mutluyum sizleri tanıdığıma….önceden 2 tane kardeşim vardı….şmd kaç tane… 🙂

  13. günes Says:

    evet nerde kalmistikkkkkkk

  14. günes Says:

    banada gelmediiiii dogru deyildirrr

  15. h.g.boşnak….nassın ablam….
    evet meralim okudum ama inanmıyom ben..ebnce dizi biter yaa…
    keşke bitmese ama… tomris hanım bi yem attı bence ortaya 🙂 yerse.. 🙂

  16. cemre Says:

    h.g bosnakcim nasilsin 🙂 evet emel birselin annesi gittiama kendisi yine gelemiyor insllah iyidir her gece yatmadan bir ümitl bakiyorum siteye birsel geldimi diye ama yok 😦 evet fundamiz burda yok ama allahtan msn varda bize o kadar dokunmuyor yoklugu gözdemde ilk hediyesi aldi bebisinden pasa dayisi sayesinde sagolsun dayisi cok düsüncelidir 🙂 🙂

  17. cemre Says:

    h.g aylam yatirdinmi prensesi

  18. aaaa ne güzelll 🙂
    eee dayı olmak da kolay değil…. 🙂 dimi genççç..fferin sana….
    hıı birselin belki pc bozuktur gene…meral ondan gelemiyodur….belki…
    aylam yattımı güzeller…. 🙂

  19. günes Says:

    hosgeldin bosnakcimmmm

    meralim yatirdim ama bakalim uyuya bilcekmiii

  20. fındık kurdumu da çık özledim….bakarım bi ara bende….msnim açık…
    annnnn 16 msj varmişşşş 🙂 arkadaşlar çoşmuş gene… 🙂

  21. cemre Says:

    bilmiyorum emelim birselin loptobu yeni olmustu artik iyidri umarim yaramz bir durum olmasinda biz bekleriz gelmesini aylam uyur bacim yangina bir öpcük kondursaydin ona yeter geri sen kondurmssundur pamugum benim

  22. günes Says:

    evet emelim yatirdim insallah uyuya bilir cadiii
    bugün kediyle bogusurken gece lambasini düsürdü ve kirildi
    bu 5 ci lamba bende dedim artik büyük kiz oldun lambasiz uyuya bilirsin bakalim ne olacak

  23. kızlar annem pazara geliyoooo 🙂
    istanbula gitcez karşılamaya…. 🙂
    dün telde konuştuk….böyl özel günlerde insana koyuyo gurbetlikkkk 😦
    neyse sizin de canınızı sıkmayayım…. 😦
    ama çok mutluyum…az kaldıııı….gel pazar gellll 🙂

  24. cemre Says:

    emel sen fragmanida izlememisndir kesin frgaman cok güzele benziyor asya ve demir paylasimi var yine birde asi demir paylasim var cok güzelllllllllllll

  25. günes Says:

    ayy ne güzel senin adina cook sevindim emelim
    bende istanbulu istiyorum ama suan mümkün deyill
    annemlerde yazin gelemiyor cok is güc oluyor anca kisin gelebiliyorlar

  26. ayyyy canımmm kıyamam aylam…olsun..meral haklı bi buse herşeyi çözerrr….. 🙂 odasına yakın bi yerde lamba yak sende… üzme bızdığııı 🙂
    kediniz var hemii….benim de ardeşimin köpeüi var…nasıl özlemiş bizi 1 haftada 🙂 ne oyunlar oynadı bizi görünce… 🙂

Bir Yanıt Bırakın

