Asi&Demir – Aşkın bitmez

239 Yanıt to “Asi&Demir – Aşkın bitmez”

  1. emel Says:

    funda diyorki
    erkek cvp :(yanlış 🙂

  2. mantamı abla aykta yetişen bitki

  3. emel Says:

    eevt genç bildin gardaş tbrklerrrrrrrr

  4. cemre Says:

    mantarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  5. emel Says:

    meralim geç kaldın giiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  6. emel Says:

    genç kopya çekmedin demi 🙂

  7. cemre Says:

    genc sende bilmissin acep nerden aklina geldi bak sakin tüyo almiyasin sen 🙂 🙂

  8. emel Says:

    neyse bende çıkayım malum benimki gelmeden :)ii geceler genç kardeş
    meralim bacım kendinize ii bakın a.e.o. byyyyyyyyyyy
    günaydın gözdemmmmmmmmmm

  9. iyi geceler ablaaaaaaa

  10. cemre Says:

    tmm emelim bacim benim cok öptüm seni tatli rüyalr sanada ama bizi merakta birakma arada bir ce yap cok dikkat et kendine aeo kib byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  11. cemre Says:

    birselimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm gece kusum nirdesinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  12. cemre Says:

    bende yavas yavas gideyim herkese iyi geceler tatli rüylar gözdem bacim sanda günaydinnn umarim iyisindir bugün cüz diyemedin yorgunluktandir eminim, neyse cok öpütm byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  13. funda diyorki;
    Günaydınnnnnnnnn gözde ablaaaaaa ve guzusu
    bende onaylıyorum 😀 ve ekliyorum;
    günaydın tüm site ahalısı.fundadan size kucak dolusu sevgi ve selamlar.

  14. günes Says:

    kapilar kapanmistirrr
    hadi herkeze nenni cabuk yatanizaaaaaaaaaaa

  15. günes Says:

    canim fundam taa nerelerden yetisiyorsunnnnsiteye gelmeni coooook özlemisimmmm

  16. günes Says:

    günaydinn türkiyeee
    günaydin güzel sitemin güzel insanlariii
    günaydinn gözdemmm ve kuzusuuuuuuu
    gününüz aydin olur insallah

  17. ela_nur Says:

    canlarımmm günaydınnnnnnnn dün hafta başı benim için feci iş günüydü çok yoruldum ,nerdeyse hiç gelemdim siteye,dün akşamda modemdenmi kaynaklı bilimiyorum nette orun vardı giremedim internete ,herneyse neticede burdayım ve hepinizi çok özledim ,ben sayfayı okuyayım merak ediyorum neler kaynattınız 😀 fındığımda msj yollmış canım benim seni çok özledim,ememlim 2 nin bugün dönmesi lazım galiba bir hafta oldu gideli çünkü onuda çok özledim emelim 1 kız sözünün hayırlı olsun bacımda bitmedimi daha burnumda tütyon bacım görüşemedik ay olacak nerdeyse 😀 neyse ben sayfayı okuyorum görüşürüz şimdilik

  18. ela_nur Says:

    ayyyyyyy emelim 2 gelmiş diğer sayfayı bitirdim,sıra bu sayfada ,eee günlük hesabınızı yoklamanızı tutuyorum 😀 1 haftalığına gitmişti dönmesi lazım diye düşündüm bugün sabah diğer sayfaya bir baktım baıcm gelmiş bile 😀 hg canım çok özledik seni
    meralim vallahi çok geçmiş olsun bitanem teyzesi üzüldü guzusuna ama önemli bişey değil diyorsun ufak bişeymiş inşallah tez zamanda düzelir yiğenim çok çok geçmiş olsun ,
    ayrıca bende çok kıskanıyorum yaa artık bende görüşmek istiyorum sizinle bananeeeeeeeeee yaa bu haksızlıkkkkk
    hatçem acaba cezasıyla teşrif etmişmi bilmiyorum bu sayfaya hiç bakmadım daha eğer öğrendiyse şu saatlerde burda bulunması gerekti

    BU ARADA BUGÜN OKULUMUZUN ÖĞRETMENİNİ TEKRAR ARIYCAM VE ONA BAĞLI OLDUĞUMUZU HABER BEKLEDİĞİMİZİ SÖYLİYCEM HEPİNİZ HAZIRLIKLI OLUN OLURMU CANLARIM BEN İŞYERİNİ SEFERBER ETTİM VALLAHİ BOŞ DURMADIM BU GEÇEN GÜNLERDE HEM İŞE HEM KAMPANYAMIZA YETİŞTİM ,DÜN GELEN HERŞEYİ KOLİLEDİM ARKADAŞLARDAN ŞUAN 3 BÜYÜK KOLİ OLDU HERŞEY VAR ELBİSE AĞIRLIKLI AMA SAĞOSUN ARKADAŞLARIM ,EN GÜZEL YANIDA ŞİRKETİM İSTEDİĞİN KADAR KOLİ TOPLA KARGO ÜCRETİNİ BİZ KARŞILIYCAZ DEDİLER ÇORBADA BİZİM DE TUZUMUZ OLSUN DEDİ YÖNETİCİMİZ SAĞOLSUN ,YAA NE DEMİŞ ATALARIMIZ BİRLİKEN KUVVET DOĞAR SADECE ARKADAŞLARIMIN GETİRDİKLERİ 3 KOLİ OLDU DAHA BENDE ALMADIM BİŞEYLER HAZIRLIYCAM İNŞALLAH 5 KOLİ OLARAK ÇIKARTICAM BURDAN ,ÇOK MUTLUYUM YAAA HEPSİ BANA TEŞEKÜR ETTİ BÖYLE BİR KONUDA BİZE ÖN AYAK OLDUN DİYE

  19. cemre Says:

    günaydinnnnnnnnnnnnnnn sabah sekeri nasilsin iyimsinnnnn asyamin güzel annesi umarim aksamki sohpetimizle sana okuyacagin sabah kahvaltisnin yanindayorumlar birakmisizdir 😀 gerci bunlarda seni kurtarmaz ama neyse umarim bu gece cogaltiriz ,aylamda yerim onu gece yine gelmis kapilari kapamis ,gencccccccccc bakiyorumda yine ssbahi karsilamissiniz 😀

  20. ela_nur Says:

    bacım sayfayı yeni okudum bitirdim emeilim 1 de gelmiş vallahi kimi andıysam gelmiş ne güzel 😀 kaçırdımmı bacım seni
    evet sabahlamışlar ,meralim biliyomusun senin sabah geleceğini hissettim meralim bu sabah gelir dedim ,ayla nın hafta da bir gün izni var dilediğinde kullanabilir bacım ,ayrıca şurda ne kaldı cezasına sadece 1 hafta 😀

  21. naz Says:

    günaydın özet ne zaman cıkcak acabba

  22. naz Says:

    **Bu bölüm aşk bölümü… Asi ile Demir yakınlaşıp öpüşüyorlar..Ve merak etmeyin kesAyrıca bu bölümde Assos’dan sürpriz bir misafir..
    ****Bu misafirin ziyareti ile bir konu açığa kavuşuyor…
    -Sizi tanıyorum.. Assos’ta benim pansiyonumda kalmıştınız üç gün..
    -Hayır karıştırıyorsunuz..Hiç Assos’a gitmedim..

    ****Bu konuşmaları dinleyen biri daha var….
    ilmeyecekFragman da uçurtma uçurulan yere Asi’de geliyor.Demir ve Asi’nin konuşmaları bir nedenle yarım kalıyor.
    Asi ve Demir öpüşmeden önce başka bir mekanda yakınlaşıyorlar.

    **asi:senden nefret ettiğim halde seni düşünmediğim tek bir gün bile olmadı

  23. naz Says:

    sanırım demir bu konusmayı duyuyo asiyle konusmak istiyo ona bi adım atıyo konusmaları yarım kalıyo daha sonra yakınlasıolar ve asi onu itio ne konustularda ikisinin de gözleri doldu acaba orda mı bitirecekler acaba

  24. naz Says:

    başka sitelerde okuduğum bir tüyoya göre: Asi demiri ittikten sonra vuslat tabirine yaklaşıyormuşuz…..

    alıntı

  25. günes Says:

    sabah sekerleri günaydinnnnnnnnnnn
    bugün ise gitmiyorum sabah aradilar gelme dediler
    biraz isim var onu halledeyim bir kacamak yapar gelirimmm
    görüsürüz sekerlerrr

  26. günes Says:

    ha buarada birsey farkettim
    asinin fragmani yeni oynadi
    asi nin kulandaki küpeler demirin verdihi yüz görümlümü
    iyi bakin ve haber verin ok
    birazdan geliyom

  27. zEhRa Says:

    günaydınnnnnn

  28. cemre Says:

    tekrar merhaba gözdem kalp kalbe karsiki gelecegimi hissetin bacim bende yufusu biraktimm geldim sizinle bir sabah sohpeti yapayim dedim bugün burda hava cok SIKICIIIIIIII 😦 hep bulutlu hem yagmurluuuuuu ben vatanimi istiyorummmm günesini ,havasini ,topragini su 3 ay gecse bir an önce 😦 neyse ama size katilamiyacagim arkadasa gidecim cay demlemiste gidip cay iceyim aksam cayninida burda iceriz artikim

  29. cemre Says:

    günaydin zehracim h.g

  30. ela_nur Says:

    aylam bende aynı şeyi düşündüm ilk fragmanı izlediğimde ama değil bitanem ,aynı küpeler olmadığı içinde yazmadım buraya 😀 ay evet asi önce itsin demiri demir tekrar yaklaşsın öpücekle bölüm bitsin 67 de kesin barışırlar inşallah ben hep öyle düşündüm ama bakalım olacakmı

  31. cemre Says:

    aylam gitmedinmi bacim ise bugün neyse sende dinlen bacim cok yorugundur eminm birde senin cezana daha varmis bacim ben bitti zannediyordum neyse bacim oda biter merak etme bacim biz seninel akariz geceler evet fragmani bugün tv ilkkez izledim yazik ölürüm ben onlara ikiside aglamakli 😦 neyse ben kactim ilk firsatta ugrarim öpüldünüz byyyyyyyy

  32. karşıyakalı Says:

    imdattttttttttttttttttttt
    beni kurtaran yokmu .

  33. karşıyakalı Says:

    gözdem cezamı kesmişsin .kahvaltı hazırlıcam ama senin canın çekmezmi .gördüyünde .yoksa bacım benim için zevk kahvaltı hazırlamak .

  34. karşıyakalı Says:

    sitede kimler var bakamadım .birde yorumları okuyamadım .herkese merhabalar .çok yorgunum .ne zaman bitecek bu işler .
    offffffffffffffff offffffffffffffffffffffffffffff.

  35. karşıyakalı Says:

    meralim oğlan dizinde sorun varmış .geçmiş olsun .ALLAH şifa versin bacım .tez zamanda sağlığına kavuşur inşallah .

  36. karşıyakalı Says:

    size bir türkü çalim öyle gidim bari .
    ŞU DAĞLARDA KAR OLSAYDIM

    Yusuf Hayaloğlu

    Şu Dağlarda Kar Olsaydım Olsaydım
    Bir Asi Rüzgar Olsaydım Olsaydım
    Arar Bulur Muydun Beni Beni
    Sahipsiz Mezar Olsaydım Olsaydım

    Şu Yangında Har Olsaydım Olsaydım
    Ağlayıp Bizar Olsaydım Olsaydım
    Belki Yaslanırdın Bana Bana
    Mahpusta Duvar Olsaydım Olsaydım

    Şu Bozkırda Han Olsaydım Olsaydım
    Yıkık Perişan Olsaydım Olsaydım
    Yine Sever Miydin Beni Beni
    Simsiyah Duman Olsaydım Olsaydım

    Şu Yarada Kan Olsaydım Olsaydım
    Dökülüp Ziyan Olsaydım Olsaydım
    Bu Dünyada Yerim Yokmuş Yokmuş
    Keşke Bir Yalan Olsaydım Olsaydım

  37. günes Says:

    canlarim iyiki evde kaldim islerimi bir türlü bitiremiyorumm
    bide birinin gözü üzerimdee
    ama gelmeye calisacamm bugün günes deyil seker olacam 🙂
    bizde halen yagmur yayiyorrrrr

  38. günes Says:

    vayyy ablam gelmis cezasinida görmüssssss
    hosgeldin ablammmm
    ben arada bakarim ok

  39. https://asidizisi.wordpress.com/2009/05/12/asi-66-bolum-ozeti/#respond

    buyrunnnnnnnnnn özeti gördüm hemen ekledim heyecanla 😀

Bir Cevap Yazın

