Asi&Demir-Bana yalan söylediler

364 Yanıt to “Asi&Demir-Bana yalan söylediler”

  1. ben geldimmmmmmmmmmmmmm melahat hanım öyle dediğin gibi olsa keşke 😀 siteye her videoyu ekleyemiyoruz maalesef you tube yasaklı ,google videoya eklnemiyo video yani dailymatıon eklenmesini bekledim,yeterince açıklayıcı oldum sanırım yani bende hemen eklemek istyorum videoları ama olmuyo malesef öyle yasakçı bir ülkemiz varkii

  2. şeker Says:

    haftayada güzel oucak heralde asi ama sonunda asyle demiri bozuşuyomu

  3. şeker Says:

    hg gözde ablaaaaa

  4. ahanda evet yaa.buluşmuşlardı dimi.ayy tamamen cıkmıs aklımdan 😀
    hadi anlat beklıommm
    iyiiym ablacım yalnız yalnız takılıodummm millet geliyo sanırım

  5. şeker Says:

    evet duygu abla herkes yavaş yavaş geliyooooo bi çay ikram edlim gelenlerrrrrre

  6. karşıyakalı Says:

    duygucum merhaba canım .bekledim bekledim .kimse gelmedi bende asiyi yeniden izledim .nasılsın .sivilcelerin geçtimi

  7. tamm benim ki dailymatıon link attım 😀
    ekle hadi 😀

  8. hb müjgancımmm geçelimmmmmmm isterseniz daha doğrusu siz geçinn ben çıkmalıyım çünkü 😀

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/05/16/asi-67-bolum-fragmani/#comment-77065

  9. ekledim sayfayıda açtım sen ayakta uyurken meloşşşşşşşşşşşşşşşşşşş 😀 😀

  10. ablacımm iyiyim sivilceler gitti zaten ben ardından allerji oldum allerji olunca dr.gittim ilaç verdi yüzüm eskiisnden daha iyi oldu 😀

  11. uyurgezer miyim yani 😀
    bu mu 😀

  12. cemre Says:

    ay kusura bakyin hatice ablam vede sekercik aysegülcüm tam buraya yazyordum sizlere sekerle konusuyordum ayla aradi tl 🙂 bana dedi sevimi ariyorum bulamiyorum cepten birde sen dene dedi bende hemen kapatim bende aradim ulastim bizim iri kemige gitmis meyer oraya sokagi ariyormus meyer aylanin etrafinda dolasiyormus kapattim sonra ayla aradi sevimin cebini verdim ayla kapatti veeeeeeeeee az sonra ikiside beni aradi ayyyyy ilk defa hayatimda bu kadar ortadan catir catir catladim keske bende olsaydimmmmmmmmmmmm sevim sesi nasil gümbür gümbür geliyor ayla ile ikiside tl öbür ucunda öpüsüyoalrdi nasil gülüyordular isin en komik tarafinda bizim kizlar sokakta oldugunu unutmus demekki görmemmisler gibi sarilip öpüsürken konusrken cevredi almanlarda sasirip sasirip bakiniyorlarmis aylanin kizida aylaya anne cok ayip yapmayin diyormus 😀 😀 😀 😀 ay nasil güldüm ya canlarim benim aslinda tl bedavaymis sevim arkadasi ile gitmis cebinden ariyordu vede bedava iis aslinda acimasam kapatmazdim neyse dedim siz konusun koklasin ayrilmada önce aglarken beni bir daha arayin dedim bekliyorum ayrilirken beni bir daha ariyacakalr ama na kadar güzel bir duyguuu insani sanki yillardir hasretle bekledigi sevigiliye kavusuor gibi oluyor yani ben aylayi vede birgün bacilarima kavusmay i bekliyorumya ayni bu duyguyu hisediyorum

  13. sevim Says:

    canalrim shepinize kucak dolusu slm.nasilsiniz bakemmmm
    :)bugün benim en mutlu günüm canlarim.aylami yani pambihimi gördümmmm.ay canim ya cok seker co hos cok candan nasil anlatsammm.iyiki böyle bir bacim olmus.darisi artikin diger bacilarima.meraliminde dedigi gibi sokak ortasinda sarilmisiz gülüyoruz koklasiyoruz ordakilerde bie bakmis gülüyorlar.valla umrumdada degil hani o ki ben aylama kavusmusum.kim tuttar beni
    :)ayrilik zamani gelmisti.iste orasi cok zoredu.aslinda ayrilmak istemiyorduk ama onun ailesi benimde yanimda arkadasim vardi.yoksa biryerlere gidip günümüzü uztmak isterdik.ama bunada sükür.gördüm yaaaa canim benim.meralim kalbimin cigeri keske sende orda olsaydin bacim.insallah senide en kisa zamanda görürüm bacimin ici.ha asidende konustuk.dünkü o en son sahneyi.gercektende en güzel sahne bu sahne olmustu.süper ötesiiiii.neyse ben gelecem biraz isim var ama kesinlikle sonra burdayim.simdilik byeee

Bir Cevap Yazın

