Asi 67.Bölüm fragmanı

http://www.dailymotion.com/video/x9aqf9_asi-67bolum-fragmany-22-mayys_shortfilms?from=rss

465 Yanıt to “Asi 67.Bölüm fragmanı”

  1. karşıyakalı Says:

    İLKNUR VEDE ŞEKER GÜLE GÜLE .

  2. karşıyakalı Says:

    BEN BU GÜN AYLAK GÜNÜMDEYİM .KİMSEDE YOK ..O ZAMAN ELİM DEYMİŞKEN SİTEDE BİRAZ TEMİZLİK YAPAYIM .CAMLAR KAPILAR KİRLENMİŞ .ÇEKİRDEK ÇITLAMIŞLAR .YERLERİDE BİR SİLİP SÜPÜREYİM .KAPININ KENARINA GALOŞ KOYCAM GİYMEDEN İÇERİ GİRMEYİN .TAMAMMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.

  3. ben burdayım hatice abla

  4. slmmmmm
    millet ben geldimmmm
    kimseler yok muuuu ……
    dediğim gibi pazartesi gelirim dedim ve karşınızdayımmmm….
    canlarım nassınız….ben iyi sayılırımmmm….
    herkez iyidri umarım…. 🙂
    burlardayım….işler var biraz…gene gelmeye çalışırımmm …. 🙂

  5. canlarımmmm…annem geldiiii…ve çokk mutluyum….. 🙂
    allahımm hasret çeken herkezi kavuştursyn mevlammmm…. 🙂
    kızlar ben şmd çıkmak zorundayım….akşam gelmeye çalışırım….
    herkezi kocaman öpüyorum….. 🙂
    şmdik byyyyyy 🙂

  6. birazdan dr gitcemmmm….ordan da annemlere gidicem….gece vardiyesi akşam gelirim….beni bekleyin…. 🙂
    fundama fal bakcammmm 🙂 fındık kurdummmmm benimmmm… 🙂
    sevosum aylam meralim….akşam görüşürüz…..hepinizi çıok özldeim…. 🙂
    hatcem işlerin bitti herhalde….güle güle otur ablam…darısı başıma… 🙂
    gerçi funda halıları yıkamaya gelcek… 🙂
    gözdem ben de hazırlıklarımı yapıyom bacım…cumaya inş… 🙂
    ben kaçtımm… byyyyy 🙂

  7. karşıyakalı Says:

    EMELLLLLLL HOŞGELDİN BACIM .NASILSIN .AY ÖZLEDİM SENİ BEN .İŞLERİM TAM BİTMEDİ AMA BU GÜN AYLAKLIK ETTİM .CUMAYA KADAR YERLEŞİRİM .HALILAR TEMİZLENMEYE GİTTİ ONLARI BEKLİYOM .ONLAR OLMAYINCADA BİR ŞEY YAPAMIYORUM .OYLATA GELCEM İNŞALLAH .SENİNLE ORDA KARŞILAŞIRIZ .ÇOK İSTİYOM .BİRYERDE BULUŞURUZ .VAKTİN OLURSA YEMEK YERİZ .OLMAZSA KAHVE İÇERİZ .AKŞAMA GEL .SOHBET EDERİZ .ÖPTÜM SENİ .

  8. karşıyakalı Says:

    ARKADAŞLAR ŞARKI SÖZÜ VAR DİNLEDİYİN ANDA SENİ YÜREĞİNİN TAM ORTA YERİNDEN VURUR .DİNLEDİYİN ANDA TÜĞLERİN DİKEN DİKEN OLUR .SAÇININ TELİNDEN AYAK TIRNAĞINIZA VARANA KADAR ÜRPERİRSİNİZ .BİR ŞARKI SÖZÜ OKUDUM .LÜTFEN SİZDE OKURMUSUNUZ .BU ŞARKI SÖZLERİMİDİR .BUNU DİNLERKEN VEDE SÖZLERİNİ OKURKEN .NELER HİSSEDİYORSUNUZ BANA ANLATIN .

  9. karşıyakalı Says:

    Genco Ecer – Kandıramazsın

    Kandıramazsın, kandıramazsın
    Söyle gurur var mı hiç sende
    Niye kapımdasın hergece
    Beni tavlamakk niyetinse manyakmısın

    Sence yapabilirmiyim seninle
    Katlanır mıyım o yüzüne
    Bunu yapar mıyım kendime manyakmıyım
    Sence kendi kuyumu kazan ahmakmıyım

    Kandıramazsın sen beni sabrımı zorlayamazsın
    Bana bir adım bile yaklaşamazsın
    Kendini benim ayarım mı sanırsın harikasın

    Kandıramazsın, kandıramazsın

    Kandıramazsın, kandıramazsın
    Söyle gurur var mı hiç sende
    Niye kapımdasın hergece
    Beni tavlamakk niyetinse manyakmısın

    Sence yapabilirmiyim seninle
    Katlanır mıyım o yüzüne
    Bunu yapar mıyım kendime manyakmıyım
    Sence kendi kuyumu kazan ahmakmıyım

    Kandıramazsın sen beni sabrımı zorlayamazsın
    Bana bir adım bile yaklaşamazsın
    Kendini benim ayarım mı sanırsın harikasın

    Yanıma gelme ne olur yanıma
    Bana göre değilsin bunu sok kafana
    Yanıma gelme ne olur yanıma
    Seni istemiyorum beni anlasana

    Kandıramazsın sen beni sabrımı zorlayamazsın
    Bana bir adım bile yaklaşamazsın
    Kendini benim ayarım mı sanırsın harikasın

  10. gözde yapla videoyu müjgan ablayada yolladım oda begendi 100 verdi bana 🙂

  11. karşıyakalı Says:

    NELER HİSSEDİYORSUNUZ .BANA ANLATIN .BEN BİRŞEY ANLAMADIM .HA DİYECEKSİNİZKİ EMEK VERMİŞ BU ARKADAŞ YAZMIŞ.BENCE ZAHMET ETMİŞ .

  12. 100 PUANLIK BİR VİDEO YAPMIŞSIN ABLACIM TABİ 100 VERİR 😀

  13. spr bi site bnce tüm asicilern brda olması gerek uzun süre hatayda yasadm özlemni duydgm tpraklara bni gtüren bu dizinin fanları olan we sitesine yorum yapma brda arkadaşlk kuran siz samimi insanları çok swdm hepnz ayrı ayrı özelsnz yüzünüzü dahi grmedm fakat belli ki sz sprsz.ve bu diziye yeterince ilgi yok. kanal d yaynlamaktan baska bişi yapmıoyr magaznlerde de yklar işte bna ragmen güzeller ve bir sürü fanları var bnlardan biri olan bn hepnize ayrı ayrı teşekkr edyrm.

Bir Cevap Yazın

