19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı

423 Yanıt to “19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı”

  1. şeker Says:

    ben geldimm kimse yokmuuuuuuuu

  2. şeker Says:

    meral abla klip çok güzelll yaaaaaaaa

  3. KADRİYE Says:

    selam ; sizde asi hangi kardeşi oynuyacak dersiniz….

  4. şeker Says:

    hg abla kül olabilir

  5. merhaba bacılarım nasılsınız bir bakıyım çıkıcam kusura bakmayın bişey sorcam burda samsun güzlei varmı bakalım bende samsunluyumda benden baska samsun güzeli varmı sakın yanlıs anlamayın yani hepiniiz tanımasam ile hepsiniz güzellsiniz benim içinde samsunlu olan varmı 😀

  6. şeker Says:

    hg abla benim babaannemlerde samsunluu

  7. şeker Says:

    samsunda oturuyolarrrrr

  8. hemde bu arada bu sitedenin en küçük prensesi kim bakalım yaşı kaç acaba sited ekimse yok galiba 😦 nes eiyi günler dizimize son 2 gün kaldı :p 😛

  9. Hım ama ben sitede demiştimde

  10. şeker Says:

    ilknurrrrrrrr

  11. şeker Says:

    gelen gidiyooooooooooo yaaaaaaaa

  12. efendim

  13. şeker Says:

    en küçüğümüzsün sennnnnnnnnnn

  14. napıyon abla burdayım dolabımı topluyorumdaaa o yüzden gidmetim burdayım

  15. bend ekucgu yokmuydu vardı

  16. sanki 13 yasında bir kız yokmuydu ben miyim sitenin en küçüğü 😀 ay ne güzel

  17. şeker Says:

    hiççççççç bi uğrum dedimm aferim dopla dolabımı annene yardımcı olursunnnnn böyleceeeeeeeeee

  18. şeker Says:

    belkide vardır hatırelamıyoruzddurrrrrrr canım hemen sevinmeeeeeeee

  19. inş yoktur 🙂 ilk ve son bn olurum 🙂

  20. şeker Says:

    ya çıkarsaaaaaa

  21. şeker Says:

    ilknur hadi kolbastıyaaaaaaaaaaaa

  22. https://asidizisi.wordpress.com/2009/05/19/asi-67-bolum-ozeti/#comment-78336

    buyrun gençler burda tepinin birazda artık kolbastımı oynarsınız ,çiftetellimi ben bilmem orasını 😀

  23. Как вам мой сайт
    Сайт представляет из себя мед словарь . Огомное количество слов и медицинской литературы.
    Вся требуемая литература представлена в удобной форме.На сайте вы найдете кучу полезной информации на медицинскую тематику.А также много других ресурсов на мед тематику.

Bir Yanıt Bırakın

