Asi 67.Bölüm özeti

Aşk Demir’i hayata bağlayabilecek mi?

Demir uzak durmak ister ama yüreği onu her defasında Asi’ye götürür. Kanser tedavisine başlaması gerektiği halde Asi ve kızını bırakıp gidemez. Asi ise Demir’deki bu gel gitlere anlam veremez. Demir’in kanser olduğu bilgisi yayılmaya başlamıştır. Demir ve Asi gözlerden uzak aşklarını yaşarken teyzesi tedavi için seferber olur. Süheyla, İhsan ve Haydar Demir’e ilik verebilmek için gönüllü doner olurlar. Kan vermek üzere gizlice İstanbul’a giderler. Ancak Neriman Hanım ve Namık Bey bu yakınlaşamayı yanlış anlayacaktır. İhsan ve Süheyla arasında yeniden bir ilişki başladığını sanırlar.

Zafer kendisini polise yakalatmaya çalışan İngiliz’in Kerim olduğundan şüphelenir, bu konuyu araştracaktır. Bu arada Kerim ve Defne aşkı yeniden ateşlenmiştir. Kerim yeniden Defne’yle evlenmek ister. Aslan boyundan büyük bir aşka yelken açmaktadır. Aslan’ın kurları doktor İnci Hanım’ı eğlendirir. Yıllar sonra Demir ve Asi ilk kez bu kadar yakınlaşmıştır. İkisinin aşka direnecek gücü kalmamıştır.


648 Yanıt to “Asi 67.Bölüm özeti”

  1. cemre Says:

    birsellimmmmmmmmmmmmmm bacim h.g ruhum nasilsin iyimisinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  2. günes Says:

    evet gencer öyledir her isin güzellikleri oldugu gibi zorluklarida oluyorrr
    ama seyirci icin bütün kadro ne güzellikler yaratiyorlar

  3. antika Says:

    eh be bacim öyle böyle

  4. cemre Says:

    hm anladim genc neyse saglik olsun is ne yaparsin olsun yinede bak güzel haberlerle geldin günün iyi gecmesinede sevindim

  5. antika Says:

    ya sizler nasilsiniz
    bizim basimizda kara bulut dolasip duruyor iste

  6. antika Says:

    ya sizler nasilsiniz
    bizim basimizda kara bulut dolasip duruyor iste

  7. günes Says:

    evet gencer reyting sayfasi olurrr

    hosgeldin birselcimmmm iyi haberler getirdin insallah

  8. cemre Says:

    ne oldu birselim hayirdir yaramaz bir durummu oldu yoksaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  9. günes Says:

    nak merallll ördeklere kadar gitmiss kara bulutlarrrrr

    sagol iyim birselcimm sen nasilsinnnn

  10. ya reytingleri bulamadım 😀 bulun varsa burya atabilirmi .hem total hemde ab olsun mümkünse 😀

  11. cemre Says:

    aylam yok bacim birselin dedigi bulutlar yine kötü bir durumlar olmus onu diyor

  12. antika Says:

    yok bacim kaynatami demin kaldirmislar hastaneye felc gecirmis durumu nasil bilmiyorum esim gitti kayin valide bendeydi aksamdan beri annesiile gitti benim basim asiri agriyor onun icin gidemedim cocuklarida götürmek istemedim daha dogrusu

  13. cemre Says:

    P) – A/B
    S NO PROGRAM ADI KANAL (R) AMR % SHR %
    1 ASI KAND 8,47% 27,04%
    2 ADANALI ATV 8,36% 24,65%
    3 UGUR DUNDAR”LA STAR HABER STAR 5,55% 25,27%
    4 YEMEKTEYIZ-PT SHOW 4,82% 14,57%
    5 VAR MISIN YOK MUSUN-PT SHOW 4,68% 13,16%
    6 ASK YAKAR KAND 4,21% 13,22%
    7 GUNUN OLAYI STAR 3,52% 18,22%
    8 ASI (OZET) KAND 3,51% 14,57%
    9 M.ALI BIRAND”LA KANAL D ANA HABER KAND 3,44% 16,98%
    10 YEMEKTEYIZ (FINAL) SHOW 3,35% 16,01%

    TOTAL
    S NO PROGRAM ADI KANAL (R) AMR % SHR %
    1 ADANALI ATV 10,82% 29,91%
    2 ASI KAND 7,71% 22,65%
    3 VAR MISIN YOK MUSUN-PT SHOW 4,87% 12,88%
    4 UGUR DUNDAR”LA STAR HABER STAR 4,38% 21,33%
    5 KOLLAMA STV 4,06% 13,12%
    6 YEMEKTEYIZ-PT SHOW 3,89% 11,81%
    7 ASK YAKAR KAND 3,80% 12,00%
    8 ADANALI (OZET) ATV 3,73% 14,03%
    9 MUGE ANLI ILE TATLI SERT ATV 3,44% 26,70%
    10 ASI (OZET) KAND 3,35% 13,85%

  14. tmm buldum gerk yok sağolun

  15. günes Says:

    P) – A/B
    S NO PROGRAM ADI KANAL (R) AMR % SHR %
    1 ASI KAND 8,47% 27,04%
    2 ADANALI ATV 8,36% 24,65%
    3 UGUR DUNDAR”LA STAR HABER STAR 5,55% 25,27%
    4 YEMEKTEYIZ-PT SHOW 4,82% 14,57%
    5 VAR MISIN YOK MUSUN-PT SHOW 4,68% 13,16%
    6 ASK YAKAR KAND 4,21% 13,22%
    7 GUNUN OLAYI STAR 3,52% 18,22%
    8 ASI (OZET) KAND 3,51% 14,57%
    9 M.ALI BIRAND”LA KANAL D ANA HABER KAND 3,44% 16,98%
    10 YEMEKTEYIZ (FINAL) SHOW 3,35% 16,01%

    TOTAL
    S NO PROGRAM ADI KANAL (R) AMR % SHR %
    1 ADANALI ATV 10,82% 29,91%
    2 ASI KAND 7,71% 22,65%
    3 VAR MISIN YOK MUSUN-PT SHOW 4,87% 12,88%
    4 UGUR DUNDAR”LA STAR HABER STAR 4,38% 21,33%
    5 KOLLAMA STV 4,06% 13,12%
    6 YEMEKTEYIZ-PT SHOW 3,89% 11,81%
    7 ASK YAKAR KAND 3,80% 12,00%
    8 ADANALI (OZET) ATV 3,73% 14,03%
    9 MUGE ANLI ILE TATLI SERT ATV 3,44% 26,70%
    10 ASI (OZET) KAND 3,35% 13,85%

  16. antika Says:

    ruh ikizim benim dilden anliyor disardaki bulutlari diyorsan gercekten geldi kara bulutlar yagdi yagacak burasi SIKINTILI hava var yani

  17. antika Says:

    eeeeeeeeeee beni bos verin sizler neler yaptiniz orda havalar nasil bakalim

  18. günes Says:

    cok gecmis olsun birselcim insallah cabuk iyilesir
    allah acil sifalar verrsin üzülme olurmuuu

  19. antika Says:

    genc yeni sayfa aciyorsun herhalde kayboldunuz

  20. cemre Says:

    cok gecmis olsun birselim allahtan acil sifalar diliyorum tansiyonumu vardiki yoksa sekerimi

  21. antika Says:

    sag ol canim sag olun hepiniz

  22. günes Says:

    bizdede kara bulutlar birde ceviz kadar buz yagidi ilkdefa böyle sey gördümmm gercekten abartmiyorum ceviz kadar

  23. cemre Says:

    birselim aylaninda dedigi gibi kara bulutlu yani simdi öyle bir yagmur yagiyoki sapir sapir hic yagmamsi gibi cosmus mubarek

  24. cemre Says:

    gencte yeni sayfa aciyor gelir simdi

  25. antika Says:

    turp gibi biseyi yoktu yanliz kalp ameliyati gecirmisti ama daha dün doktordaydi cekap yaptirdi cok iyi demisti herseyi pazartesi ucacaklardi bakalim ne olacak esim arar birazdan durumu belli olsunda

  26. günes Says:

    arabalarda insallah iz birakmazzzz
    halen cikip bakamadim öyle yayiyor ki mubarekkk

  27. cemre Says:

    anladim bacim insallah gecici felctir geldimi üst üste geliyor allah baska aci göstermesin

  28. günes Says:

    insallah iyi haberlerle arar birselcimmm

  29. günes Says:

    amin meralimmm

  30. selam

  31. antika Says:

    ay dikkat edin doludan ben cok korkuyorum gecen sene mayista burda ceviz kadar büyüklükte yagdi benim terasin camlari delik desikoldu daha yeni yaptirdik insaallah bi daha olmaz mala gelsin cana gelmesinde coluk cocuk disarda olur allah korusun eeeeeeeeeeeeeeee kiyamet alametleri tas yagacak derlerdi de ah derdik simdi ise dolu zaten tas gibi yagiyor

  32. günes Says:

    hosgeldin sevda biz tanismadik yenisin galibaaa

  33. sonunda buraya mesaj yazmayı başardım yaşasınnn

  34. antika Says:

    insaallah meralim

    aleyküm selam sevda hosgeldin

  35. antika Says:

    ÇOK ÖNEMLİ …..

    Kanser Yapan Rujlar (mutlaka okuyun)

    Korkunc ama gercek, gercekten SİMSİYAH oluyor.

    AMVAY(Artısty) , AVON ve PASTEL’de renk degismedi.

    Listeye ilaveten VEPA’da da degisiklik oluyor.

    DİKKAT ! ! ! ! !

    Iste size rujunuzda KURŞUN bulunup bulunmadigini incelemenin yolu..

    Okumaya devam ediniz !!!!!

    Kursun, kansere yol acan bir kimyasaldir.

    Kursun iceren markalar:

    1. CHRISTIAN DIOR
    2. LANCOME
    3.CLINIQUE
    4. Y.S.L
    5. ESTEE LAUDER
    6.SHISEIDO
    7. RED EARTH(Lip Gloss)
    8. CHANEL (Lip Conditioner)
    9. Market America-Motives lipstick

    Kursun icerigi arttikca kanser riski de artar.

    Y.S.L rujlarinin en cok kursun iceren ruj oldugu saptanmistir.

    Özellikle kalıcı rujlara dikkat ediniz.

    Nedeni kursunun miktaridir.

    Iste size kendi kendinize uygulayabileceginiz bir test

    1. Elinize biraz ruj sürünüz.
    2. 24-14 ayar altin bir yüzüğü ruja sürtünüz.
    3. İçinde kursun var ise rujun rengi siyaha döner.

    Lütfen bu bilgileri tüm kız arkadaşlarınıza gönderiniz !!!

  36. hoşbuldum sürekli sizi okurdum ama hiç mesajım çıkmamıştı

  37. cemre Says:

    bizde ne yapalim birselim benim dün günüm vardi yine öglene kadar isimin arasinda girdim ama aksam misafirler gitti hemen buraya geldimki kimsecikler yok kaptanlar erkenden gemiyii terk etmis kimide hic gelmemis bende ceza verdim simdi 1 hafta boyunca 1000 yorum yapilacak aksamlari ama aylam bugün iyi yapti bacim aksam az cene calsada o na birsey demiyecegim ama öbürleri cene yaristiracak o belli birsey 😀 😀

  38. cemre Says:

    sevdacim h.g canim sen yenisin tanisalimmi

  39. ben sizleri tanıyorum sayılır mesajlarınızdan tabii…hani senaryo eklenmişti ordan beri okurum birde sanırım kapanan asi dizisi sitesindensiniz hepiniz..

  40. antika Says:

    beni artik bu aralar mazur görün tamammi söz herseyi yoluna koyayim takilacam size aksam girmek isttedim fakat kayinvalidem yatili geldi giremedim yemek telasina girdim derken cay fasli gec te olunca yorgunluk cöktü

  41. hoşbuldum cemrecim…

  42. cemre Says:

    sevdacim yeni sayfamiza gel burasi kapandi

  43. günes Says:

    sevda biz yeni sayfadayiz oraya gel

  44. günes Says:

    gencin kirmizi yazisina tikla

Bir Yanıt Bırakın

