YARDIM KAMPANYASI /ÖNEMLİ DUYURU !!!!

GetAttachment

GÖNDERİ YAPACAK OLAN ARKADAŞLARIMIZIN DİKKATİNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23 MAYIS CUMARTESİ GÜNÜGÖNDERİ YAPACAK ARKADAŞLARIN  GÖNDERİLERİNİAŞAĞIDAKİADRES BİLGİLERİNE GÖRE  YAPMALARI GEREKMEKTEDİR.

GÖNDERİCİ : ASİNİN GÖZDELERİ KAPMANYASI

ALICI ADRES: BAŞKALE KAŞKOL KÖYÜ KAŞKOL İLKÖĞRETİM

OKULU/VAN  (ARAS KARGO VAN MERKEZ URARTU ŞUBESİ )

ŞUBE TEL :0432 223 61 16

SINIF ÖĞRETMENİ :CUMHUR TEKİK

615 Yanıt to “YARDIM KAMPANYASI /ÖNEMLİ DUYURU !!!!”

  1. karşıyakalı Says:

    Gözdecim canım kaedeşim bebeyinin cinsiyetini öğrenmişsin .benimde içime doğmuştu .erkek olacağı .önemli olan sağlıklı eli ayağı düzgün ,aklı başında olması .ALLAH sağ salim birbirinize kavuşmak nasip etsin .senide eniştemizide tebrik ediyorum .

  2. karşıyakalı Says:

    Bu şiiri sana gönderiyorum .

    Doğmamış Bebeğe Şiir

    Seni annenin karnında sevdim bebeğim
    Gelişin sevinç oldu dudaklarımıza
    Gözlerini ellerimizle renklendirdik.
    Boyunu santim santim öğrendik.
    Altı buçuk santimlik bebektin dilimizde
    Büyüdün ‘erkek’ oldun evimizde.

    Seni annenin karnında sevdim bebeğim
    Doğmanı bekliyoruz dört gözle.
    Hele şu yaz bitsin.
    Serinle.. güz gelsin

    Uzun yaşa mutlu ol
    Doğmadın ama gönüllerimize dol.
    Sağlıklı neşeli olacaksın de mi
    Hasta olma anneni üzme emi
    Ben çok sevdim seni
    Doğduğunda sen de çok sev beni

  3. karşıyakalı Says:

    Bu Şiirde bebeyimize gelsin.

    Bebek
    Ellerin yumuk yumuk
    Yanakların al al,
    Tatlılar tatlısısın
    Bir lokumsun,bir bal,
    Uyutur annen,baban
    Anlatır binbir masal.
    Bir kelebek olursun
    Konarsın o dal,budal.
    Kurban olsun ablası
    Tatlı bir bebek kal.

  4. karşıyakalı Says:

    Birtanede bebeyimize ninni söyliyeyim .

    Çekilin yoldan oğlum gelecek
    Sağına soluna altın saçacak
    Ninni de yavrum, ninni
    Uyusun da büyüsün, ninni
    Horoz öter uzun uzun
    Dün geceden uykusuzum
    Uyusana iki gözüm
    Ninni yavrum ninni

  5. Bebek
    Gül bebek güleç bebek..
    Maviş maviş gül bebek,
    Gün doğdu ha doğacak,
    Dünyan güneş dolacak.

    Can bebek güleç bebek
    Şafak söktü ha sökecek
    Anne,baba,bacı,kardeş,
    Sana bir güneş verecek!

    Can bebek güleç bebek
    Büyü can maviş bebek;
    Bir gün savaşlar bitecek,
    İsmin olsun barış bebek.

    Gül bebek güleç bebek
    Bakışların kırgın bebek,
    O ellerin yumuk yumuk,
    Kirpiklerine gün inecek.

    Can bebek barış bebek,
    Bir gün devrim gelecek!
    Senin güzel yaşamında,
    Hak,huku,adalet olacak.

    Gül bebek maviş bebek,
    Çocuklar hiç ölmeyecek!
    Dünya çocukları bir olup,
    El ele gülüp oynayacak.

  6. karşıyakalı Says:

    ah genç gurbette olduğumu hatırlattın bana .

    Ah gurbet zalim gurbet
    Ağlatırsın adami
    Gözümde yaş kalmadi
    Biraksana yakami

    Vay seni Cerrahpaşa suyundan içmem
    Bi dahaki seneye
    Yolcu da gelup geçmem

    Yaş akar gözüm sızlar
    Ne kalur gerisine
    Herkesun bir derdi var
    Durur içerisinde

    Doktorlara böyle dediler
    Ayrılık defterini
    Elimize verdiler

    Doktorlar da ne bilir
    Ciğerun acisini
    Cerrahpaşa’ya koydum
    Canumun yarisini

  7. şeker Says:

    kimler var bakalım 🙂

  8. şeker Says:

    bakıyorumda kimse yokmuşşş

  9. slmm…ben geldimmm.ama kimseler yok galiba……
    neyse biraz yorumlara baktım da …. 🙂
    gözdemmmm canım benimm bebişin hayırlı olsunnnn canımmm…
    çok sevindim…… 🙂
    bence doruk güzel bi isim…… 🙂 sen bi düşün….. 🙂
    bu arada kimseye yetişemedim galiba….
    bende biraz nette gezeyim fırsat bu fırsat diyee….
    gelebilirsem gelirimmmm 🙂
    şmdik byyyyyyy
    herkezi çok öpüyorum…..
    akşam gelebilirmiyim bilmiyorum…..
    byyyyyy

  10. şeker Says:

    emel abla hgggggg

  11. antika Says:

    güzel sitemin güzel insanlari hepinize iyi hafta sonu diliyorum

    gözdecim canim kardesim oglumuz geliyormus ne sansli sitenin ikinci erkegi dayisi duyunca cok sevinecek ikinci pasa geliyor desene hayirlisi olsun bacim allah eli ayagi düzgün hayirli evlat versin herseyin basi saglik canim hayirlisiile bebisine kavusursun insaallah cok öpüyorum kib.

    worldpress ailem sonra tekrar görüsürüz kib.aeo.

  12. antika Says:

    kimseler gelmemis neyse bye bye

  13. şeker Says:

    bugün neden kimse yok ya 😦

  14. buyrunnnnnnnnnnnnnnnnnnn burdan devam edin zorlanmayın canlarım benim

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/05/23/asi-6-bolum-ratingleri/#comments
    ben istirahate gidiyorum 😀

Bir Cevap Yazın

