Asi dizisi 68. bölüm fragmanı

638 Yanıt to “Asi dizisi 68. bölüm fragmanı”

  1. Cemal Hünal, Aktuğ Birinci ile ortağı olduğu Zazie adlı restoran barda yaza merhaba partisi düzenledi…

    Mahsun Kırmızıgül’ün sevgilisi çellist Mine Cangal’ın kız kardeşi Lale Cangal ile aşk yaşayan Hünal’ın barda
    sevgilisiyle el ele tutuşup servis yapması ‘Issız Bacanak’ esprilerinin yapılmasına neden oldu. Hünal’ın “Asi” dizisinden rol arkadaşı Tuğba Büyüküstün, Begüm Kütük, Azra Akın, karikatürist Erdil Yaşaroğlu ve Fatih Ergin’in de katıldığı partisi renkli görüntülere sahne oldu.

  2. günes Says:

    merhabalar güzel sitemin güzel insanlariiiiiii
    ben bugün yolcuyum abama gidiyorummmmm ama nasil tadini cikartirim bilemiyorum gencer kardesimin son günlerinde yaninda olmak istiyorum ama ne yazik coktan pilanlanmis ondan erteleyemiyorum yolculumu
    yarin gece allah kismet ederse gene burdayimm
    yetisirim insallah gencer kardesime
    hosca kalin salicakla kalin

  3. ResepsiyonTemel Londra’da otelin birinin odasında kara kara düşünüyor.

    “Yahu” diyor “Ben aşağıda içki isterken Karadenizli olduğum anlaşılır mı acaba?”

    Geçiyor aynanın karşısına ve prova yapıyor.

    “Bana bir fiski… Yok böyle anlarlar. Bana bir raki. Yok yok…” diyor “Böyle de anlarlar.”

    En sonunda buluyor ve “Bana bir bira… Tamam” diyor “Böyle iyi. Anlamazlar.” Ve aşağıya iniyor bara dirseklerini dayıyor ve sesleniyor:

    “Barmen bana bir bira.” Barmen Temeli biraz süzdükten sonra soruyor:

    “Birader sen Karadenizli misin?” Temel:

    “Uuuy, nasıl anladın?” diyor hayretle.

    “Çünkü burası resepsiyon, bar karşıda.”

  4. güle güle ayla ablaaaacımmmm

  5. karşıyakalı Says:

    aylammmmmmmmmm güle güle .ablana selamlarımı ilet .iyi yolculuklar .

  6. cemre Says:

    hayirli gecelerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kimler varmissssssssssssssssssss

  7. cemre Says:

    neyse ben yorumlara göz atiyorum gelen olursa bir ses versin

  8. kimler var içim dşım matematik oldu bi bakim ne var ne yokkk

  9. kimsede yokmuş

  10. cemre Says:

    ben varim sekerim nasilsin ablam icin disin matamatik olduysa gel seninle türkce calisalim 🙂 🙂

  11. cemre Says:

    var var var bak iyice bak görürsün 😀

  12. cemre Says:

    sekercim gittin ablam insan bir arkasina bakar bu arada bizim turist fundamiz nerde nerdesin giiiiiiiiiiiiiiiiiii gelde seninle su ne zamandir yapamadigimiz ceneleri yapalim

  13. cemre Says:

    emelim bacim dün haberin yoktu galiba sen yoktun dünkü gece partimizde bir senle gözdem yoktunuz keske sizde olsaydiniz aylam hayirli yolculuklar bacim slm benden ablana

  14. cemre Says:

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nerdesniz hane sahipleri devlet kapisinda islerniz bitmedi galiba yada kesin karabalikta dizi izliyorsunuzzzzzzzzzzzzzzzz

  15. cemre Says:

    duyguuuuuuuuuu giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sen bir kafa atardin sen nerdesin coktan atlamistin üstüme nerdesin

  16. naz Says:

    ALINTIDR:::Bu bölüm sonunda Asi Demir’in hastalığını öğrenecek ve Asya ile birlikte soluğu İstanbul’da alacak 69.bölümde Asya ve Asi’nin test sonuçları çıkacak ve Asya babasının hayatını kurtaracak 70.bölümde Demir’in ameliyatı olacak bölüm ortasına doğru hastaneden taburcu olacak 70.bölüm sonunda Asya babasının demir olduğunu asi ve demirinden öğrenecek ve çok sevinecek
    71.bölümde Asi&Demir Kerim&Defne düğünü var
    Şu kadarını söyleyeyim Demir’in evlilik teklifi süper olacak düğün final bölümümüzün başında yayınlanacak.ve düğünden sonra aradan 1 yıl geçecek Asi’nin karnı burnunda ve doğum sancıları başlayacak hemen Demir’i uyandıracak ve doğumu Demir gerçekleştirecek çiftimizin çok şirin bir oğlu olacak
    işte finalimiz böyle arkadaşlar

  17. naz Says:

    çok hoş bi tüyo 🙂 dimi arkadaslar 🙂
    doğruysa tbii:(

  18. abla kusura bakma meral ablacımmm 😦 gittimmmmmm

  19. abla nerdesinnnnn bre doslarrrrrrrrrrr

  20. meralllll ablaaaaaa

  21. abla türkçe çalışacaktık nerdesinnnnnnnn 🙂 gidiyommmm

  22. cemre Says:

    geldim ablammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  23. hangi konudan başlasak acabaaaaa 🙂

  24. cemre Says:

    konusalim aböam söyle nasilsin neler yaptin

  25. iyi işte yazılıya çalıştım annemlerde biraz izin verdi intrnete girmeme buralardayım işte ama bugün bura boş kaldıııııııı

  26. sen napyonnnnnn

  27. cemre Says:

    evet ablam kimsecikler yok harhalde dizilere daldilar birde havalar güzelya dolasiyorlar

  28. ne dolaşömması kızzzz sıcak dısarısı allahım pişiyozzzzz

  29. hg funda ablaaaa duydunmu biziii

  30. neyse ben kaçtım size iyi muhabbetler hoşç. byyyyyyyyyy

  31. anam anam anamm tüyoya bakkk abboooooooooooooo

  32. cemre Says:

    bendemi ne yapayim ablam isten geldim pc daldim ama kimsecikler yok herhes baska yagmurlara birakmis knedini

  33. ben bi sayfa acıp geliyim özlemişimm :D:D:D

  34. cemre Says:

    fundam hg. ablam nerelerdesinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  35. cemre Says:

    ac ac gi senle söyle bir düselim gecelere 500 lsalim özledik seninel gecelemeyi

Bir Cevap Yazın

