BİTMEYEN HASRET YAKINDA BİTECEK-EFSANE AŞK BÜYÜK FİNALE YAKLAŞIYOR…

asi

576 Yanıt to “BİTMEYEN HASRET YAKINDA BİTECEK-EFSANE AŞK BÜYÜK FİNALE YAKLAŞIYOR…”

  1. birsel abla dikkat et kendine herşeyin başı sağlık.

  2. cemre Says:

    olsun bacim gelmen iyi olduda sana zarari omasin bacim dikat et kendine yinede fazla yorma gözünü anlat bacim

  3. karşıyakalı Says:

    meralcim izmir çok sıcak 30 derecelerde saçlarım bunalttı.gittimkestirdim .rahatladım canım.

  4. antika Says:

    evet bugün gene anladim hersey saglik ve göz cok önemli acayip korku atlattim dün doktora gittim kizi götürdüm birde kendim gittim gözümde siyah bir nokta görüyorum uzun zamandir nereye bakarsam oda benimlen orda

  5. antika Says:

    doktor bakti gözün yirtilmis ve delik var acil hastane demezmi

  6. cemre Says:

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bacim sonraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  7. antika Says:

    ben sabah solugu hastanede aldim 6 saat sürdü mayneler lazerlen düzeltmeye calisacaklardi eger birisinde böyle bisey varsa sakin ihmal etmesin kör olma rizki bile olabiliyormus allah korusun

  8. karşıyakalı Says:

    aaaaa birselcim çok üzüldüm canım .geçmiş olsun .

  9. antika Says:

    neyseki delik yokmus 3 doktor maynesinden sonra profösör lazere gerek yok yirtik kendi yapisir dedi ama gözü uyusturdular camlarlan icne baktilar cam mikroskoplarla simdi agrisini cekiyorum uyusukluk gecti vede isiktan rahatsiz oluyorum birde sakin kitap okuma dediler

  10. zEhRa Says:

    birsel abla ordamısın

  11. bende son zamanlarda gözlerimin performansında düşüş gözlüyorum.o yüzden artık pc karşısında eskiye göre daha az zaman harcıyorum.

  12. antika Says:

    bunun neden geldigini sordum bazi insanlardaolur dedi vede agir kaldirmaktan oluyormus bende evin insaatinde tas tasidim esime demedim korkudan ondan oldugunu iyi biliyorum ben pek canimin kiymetini bilmem sizler benim gibi hatalar yapmayin agir seyler kaldirmayin töbe bundan sonra bende tasimam

  13. karşıyakalı Says:

    ALLAH ALLAH bacım sende doktorun dediyini harfiyen yerine getir .pc ye bakma kitap da okuma .iyileşene kadar .ALLAH şifa versin canım.

  14. cemre Says:

    aman bacim dikakt et benim yakin arkadasin kizi daha 7 yasindayken gözünde iltihap cikti sonrada gözünün görme oranini düsürdü normal iltihapta degil zarli iltihap yani bir ilac tedavisi var simdi unutum onu yaptilar bile gecmedi ve diger göze atladi oda görme oranini düsürünce tek care alip türkiyeye dünya göz hastenesine orda siringa ile gözlere igneyle ilac vermilser yani iltihap gitti ama 3 ayda bir türküyeye gidiyorlar cünkü yine gelme riski varmis yani bir iltihabi bile gözardi etmememk lazim

  15. antika Says:

    burdayim

    hatice bacim sagol canim

  16. antika Says:

    evet meralim cok önemli doktorda bana cok dikkat edeceksin dedi eger gözlerini önemsiyorsan dedi

    genc haklisin ablacim gözün yerini birsey tutmuyor dikkat et ablacim ben suan cok yoruldum bu yorgunluk yarin gecer dedi doktor

  17. karşıyakalı Says:

    birselim çok üzüldüm .aman bacım ihmal etme .ağır kaldırmanın bile göze zararı varmış .bel diz derken gözde zarar görüyormuş demek .

  18. antika Says:

    onun icin kacayim zor görüyorum uzun zaman bi yere baktimmi bulanmaya basliyor

  19. antika Says:

    evet gözün zarini yirtiyormus

  20. antika Says:

    kib. aeo sizleri sevi yorum bu arada fundam hic gelmemis umarim bisey yoktur

  21. cemre Says:

    cok gecmis olsun birselim canimizin kiymetini bilmeliyz hastalik gelip yerlestikten sonra ne yapsakta eskiyi geri getiremiyoruz bak bacim bir ortak yönümüz daha bende hic sagligimin yada canimin kiymetini bilmem yani zararli nedir kacayim hic umursamam ama bu canda bizden hesap sorar allah af etsin

  22. 312 yorumu kim yaptıı beaaa bov hursiklerr ben simdi nasıl okuyacam peh peh peh

  23. asi hayranı Says:

    bole dızı bıtermı hıc

Bir Cevap Yazın

