Asi&Demir – Bakmaya doyamıyorum

246 Yanıt to “Asi&Demir – Bakmaya doyamıyorum”

  1. cemre Says:

    neler yapiyon burda yalniz msn gelemiyorsmun

  2. emel Says:

    herkese ii geceler allah rahatlık versinnnnnnnn
    günaydın gözdem ve guzusuuuuuuuuuuuuuuu

  3. Ben bir başkasını sahiplenirken
    Sen bir yabancının gözlerine bakacaksın
    Yıllar böyle akıp giderken
    Sanma ki bensiz mutlu olacaksın

    Dolar gözüm ağlarım
    Kabul olmaz dualarım
    Sensizliğe alışmaktan yok başka çare
    Kader değil bize kıyan sen kıydın acımadan
    Bu aşk da diğerleriyle aynı hikaye

    Hani yıldızındım senin yol gösterenin
    Kaybolursun bensiz uzaklarda
    Sen bilmezsin bu hayat çok zalim bebeğim
    Harcanırsın hain tuzaklarda

    Bir daha böylesine sevilecek misin
    Böylesine deli, saçmaca, sebepsizce
    Kalbimi parçalayan bu gidişin
    Hesabını mahsere bıraktım çaresizce

    Dollar gözüm ağlarım
    Kabul olmaz dualarım
    Sensizliğe alışmaktan yok başka çare
    Kader değil bize kıyan sen kıydın acımadan
    Bu aşk da diğerleriyle aynı hikaye

    ÇEKİLİN KENARA SİİR YAZACAMMM

  4. cemre Says:

    kiz dur celallenme ben yoktum ne kiziyon dünde ben burda yalnizlari oynuyordum

  5. EMEL HANIM HADİ GİT YATT KAZANINI BOŞALTIYSANNN

  6. Hesaplar neye yarar
    Bana sen lazımsın!
    Hasretin akla zarar
    Beni duymalısın…

    TAMAM MERAL AFFEDİLDİN GEC KENARA

  7. cemre Says:

    ne o funda gecen ekinler akla gelince affedildim 😀

  8. Sen uçurumsun tutunamam
    Tutsak düşer çığlıklarım
    Gözlerinin akşamında
    Oturur sana ağlarım

    Üşüyorum ödünç ver ellerini
    Üşüyorum üstüme ser yüreğini
    Sağ yanım dertli, sol yanım ayaz
    Savur gönlüme yangının küllerini

  9. günes Says:

    fundammmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  10. günes Says:

    iyi geceler güzelimmmmmmmm
    neden yaniz buralardasinnnnnnn

  11. COK FIRIN EKMEK YEMEN LAIMDI AMA YESEN BİTON OLURSUN YÜRÜDÜGÜN BOSA GİDER..

    GÖZDE ABLAAAAAAAAAAAAAAAAA HADİ GÖZÜNÜZ AYDI MERAL ABLAM VARYAAA NAISLKURUMUSS ZAYIFLAMISS MAŞALLAHHHAAA YÜÜZ KASIK KADAR KALMIŞ KAMERADA AHANDA ÖLEEEEEEEE

  12. ANNEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    BAK BENİ YANLIZ BIRAKTILAR SEFKATE İHTİYACIM VAR ANNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

  13. günes Says:

    fundammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    beni görmüyormusun

  14. annem sende bırakma beniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  15. günes Says:

    canimmmmm geldimmmmmmmmm
    bak uzun yoldan geldimmmm genede girdimmm
    sana bakiyorum ne yapiyorsunnnn

  16. günes Says:

    birakirmiyimmmmm gel bi sarilayim kizima kuzumaaaa
    yanaklardan öpüyorummmm
    eeeeeeeeeeeee nasil gidiyor site hayati hersey yolundamuu

  17. günes Says:

    sen msn ne giremiyormusun fundammmmm

  18. muhaahhhh muahhhh annemmmmmmmmmmmmmmmm

  19. abla deniyorum sizi basacamda olmuyor sürümmü ne zıkkımsa artık of of ölemk istiyorum ölmekkkk ayyhhh ayhhh

  20. bidahaa sitede birilerii sitedekllerin msnsini isterse verirsem ne olayım vermeyecem buda böle bilineee herkez msnye akarsa sitemmin hali nice olurrrrrrrrrrrrrrrrrr

  21. tmm ben cıkıyorummm

  22. günaydın gözde ablam ve kocummmmm

  23. günes Says:

    nebicim laf o fundammmmmmmmm
    birdaha duymayayim ok

    ama sendede ne sans dimiiiiii
    haftalarca ordaydin simdide giremiyorsunnnn
    olsun iyice sitenin tadini cikart

    bizde girebildimiz kadar girelim basilmadannnn 🙂

  24. bak annelerde bırakır mış kuzusunuu…

  25. günes Says:

    isinmi cikti yoksa uykunmu geldi neden cikiyorsun abani özlemedinmiii

  26. günes Says:

    yoooooooooook ben birakmam kuzularimi sende benim kuzumsunn

  27. günes Says:

    fundaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    kal biraz dahaaaaa

  28. günes Says:

    fundammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  29. günes Says:

    ahhhhh beeeee kuzummmm

  30. günes Says:

    ahhhh be kuzummmmmmm

  31. günes Says:

    öldürecek bu kuzu beniiiiiiiiiiiii

    hehe bende neri gibi basladimmmm 🙂

  32. anacım siz msnde takılınyonuz ceneye dalıp unutuyonuz napımmmmmmmm

  33. ben lastik topum duvara at gene gelirim nerinin en güzel sözüüü manyak kadın ona benzeme sen aman annem aman

  34. bak işteee napıyım 10 yorum qtıyom gidiyom geliyonuz gene aynısı suruclummmmmmmmmm seni bi göremedşim aysem gülümüde özledimmmmmmmmmmmm

  35. aysenurda gelirdi emel2de bu saatelerde gelmediler

  36. ben bu pcyi vurup kıracam

  37. genc osamannnn tabancamı getir mümkünse su tabanacamıı kahve tabancasıda olur

  38. 10
    9
    8
    7
    6
    5
    4
    3
    2
    1

  39. günes Says:

    fundaaaaaaaaaaaaaaaaa özet cikmis onu okuyordummmm
    sen okudunmuuuuu

  40. 1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10

  41. günes Says:

    fundammmmmmmmmm burdayimmmmm

  42. ahanda yaptımmmmmmmmmmmmmmm

Bir Cevap Yazın

