Asi dizisi 68. bölüm özeti

VEDA VAKTİ

Yıllar sonra Demir ve Asi yeniden birlikte olurlar. Asi aşkına kavuşmanın mutluluğunu yaşarken Demir’in yüreğine ayrılığın hüznü çökmeye başlamıştır. Asi yeniden nikah masasına oturma ihtimalinden bahsetmektedir. Demir ne cevap vereceğini bilemez. Demir’in kanser olduğunu Asi’den saklama ısrarının bedeli ağır olacaktır. İhsan Bey Süheyla ile İstanbul’a gitme nedenini açıklayamayınca Neriman’la tartışırlar. Neriman Hanım İhsan Bey’in bir kaçamak yaşadığığını düşünmektedir. İhsan Bey evini terk etmek durumunda kalır. Namık Bey de Süheyla’ya tavır yaparak evi terk eder.

Kerim ise Defne ile evlenme düşleri kurmaktadır. Yeni bir yüzük alıp Defne’nin karşısına geçer. Zafer bu kez gözünü karartmıştır, Kerim’i ortadan kaldırmaya kararlıdır.

Demir çok zor durumdadır. Hastalığı nedeniyle Asi’nin yeniden birlikte olma teklifine evet diyememişitir. Üstelik Asi’yi üzmemek için hastalığını da açıklayamaz. Asi ise Demir’in bu tavrını yanlış yorumlayacaktır. Üstelik hiç bir açıklama yapmadan doktor İnci Hanım’la İstanbul’a gidişi bardağı taşıran son damla olacaktır.

586 Yanıt to “Asi dizisi 68. bölüm özeti”

  1. günes Says:

    yoksa böylemi yaziliyor IMDAT

  2. abla hg ama niye burdasın öbür sayfaya geşsene

  3. abla kaderin böyle senin heraldeeee 🙂

  4. günes Says:

    napalim bende burada kalirimmmm

    gencer senin adina cok sevindim ablamm
    okul bitti ohhhh beeeeeee
    sinavin iyi gecmisss cok sevindimmmm
    dualarimiz kabul olduuuuu
    hayirlisinla mevzun da oldunmuuuu yolun acik olur insallah
    su kepini firlatirken gercekten seni görmek isterdimmmm 🙂
    ama biliyorsun kalbimiz herzaman seninlee
    haytin boyunca basarilar dilerimmm

  5. günes Says:

    müjganimmm sekerimm
    evet bu benim kaderimmmmmm

  6. günes Says:

    ama ne güzel beni sen buluyorsunnnnn
    nasil yapuyorsunnnn bunu 🙂

  7. günes Says:

    müjganimmm sekerimm
    evet bu benim kaderimmmmmm

  8. günes Says:

    yeni sayfaya selamlarimi iletirmisin ablacimmm

  9. abla evet hepte ben bukuyorum seni yani öbür sayfayada iletirim merak etme ma şuan kimse yok orda sen ablana gidicektin gittinmiiiii napıyosunnnn

  10. günes Says:

    neyse senide meskul etmeyeyim
    ben cikiyorum seni öpüyorummm sekerimmm

  11. günes Says:

    gittim ablacim
    yolculuk cok iyi gecti sagol sordun icin

  12. abla ne meşgulu yaaaaaaaaaaaaa

  13. günes Says:

    yazilar cok zor gidiyor sekerim
    iki pencereden yazmaya calisiyorummm

  14. günes Says:

    ondan cikiyorumm
    cok cok öpüyorum kendine iyi bakk müjganim sekerimm

  15. tamam ozaman ablacım güle güle iş. geldiğinde düzelmiş olurr kutun güle gülee

  16. günes Says:

    yaaaaaa millet beni birisi kurtarsin
    dayanamiyom artik yaniniza gelmek istiyorummm

  17. günes Says:

    aloooooooo beni görüyonuz mu
    güneszis ne yapiyorsunuz o tarafta

  18. günes Says:

    bugün mutlaka gelmem lazim yeni sayfayaaa
    cok önemliiiii

  19. sevim Says:

    aylammmmmmmmmmmmmmmmmmmm ordamisinnnn

  20. sevim Says:

    bacim ses verrrr anca glebildim seni kurtarmayaaaaaa aloooooooooooooooooo ordamisin sesim geliyomüüüüüüüüüüü

  21. günes Says:

    halen gelemiyommm imdaaaaaat

    sos

    help

  22. günes Says:

    aaaaaaa sevim bacimin iciiiiiiiii
    cooook tesekürlerrrrrrrrr
    ama ben seni kacirmisimmmmm
    off allahim yaaaaa

  23. günes Says:

    nebicim cile bu yaaaaa

  24. günes Says:

    günaydin canlarim ben halen burdan cikamadimmm
    yeni sayfada neler oluyor neler gidiyor haberim yokkk
    bacilarimin okadar urasmalarina ragmen alamadilar beni yanlarina

  25. günes Says:

    canim gözdem sana ras gelemesemde hicdeyilse yazilarini okuyup icim rahatti ama simdi seni göremiyorum bilem
    bebeyin ve sen iyisin dimiiiii canimmm kücük bacimm seni cok özledim
    seni tane tane öpüyorummm tabi egemide
    bebeyinin adi egemi olacak gözdemmm
    ben gene büsürü büsürü seyler kacirmisim belli
    hosca kal bacimin ici

  26. günes Says:

    kardesim gencer bugün mevzun oluyor onun adina cok mutluyum
    bütün güzelleikler iyilikler onunla olsun
    kocaman yük indi sirtindan yolun acik olsun kardesim
    seni tebrik ediyorum

  27. günes Says:

    gözdem bu hayir isi icinde sana cok cok tesekür ederim
    koliler yerine ulasmis cok sevindim
    emeklerine allah razi olsun
    hayirlarimizi kabul etsinn

  28. günes Says:

    allah rizasi icin beni duyan gören yokmuuuuu

    anlasilan bana tek gencer yardim edecek
    ablacim sen nerdesinnn

  29. günes Says:

    neyse napalim kaderime boyun eyiyorum
    ve cikiyorum yazilarimda zor gidiyorr
    kimseler yokkk yanimda hemide böyle bir günde

    bugün gencerin günü
    ve asimizin günü

    by

  30. cemre Says:

    aylammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  31. cemre Says:

    aylam seni yeni gördüm bacim gittinmiiiiii 😦 😦 😦

  32. ayla abla sen burdan hala çıkmadınmıııııı

  33. günes Says:

    herkeze iyi seyirler dilerim

  34. günes Says:

    sizler yeni sayfada keyif yapin
    ben ise eski sayfada cürüyeyimmm

  35. ayla abla burya gel;

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/05/29/asi-68-bolum/#comment-84037

    olmuyorsa başka bi çaresine bakacaz artık.veye ben yoksam birilerine söyle san msnden sayfanın linkini atsın.

  36. günes Says:

    sagol ablacim hemen deniyorummmmmm

Bir Yanıt Bırakın

