Gençer adminimiz mezun oldu … TEBRIKLER !!!

fleur_musicale copie

WORDPESS

Nice dostluklar ve kardeslikler vardir,aranda kan bagi olmasada,bir sehri paylasamasanda,elini uzattiginda tutamasanda,ama uzakta olsa yakininda hissedersin,yüzünün güldügü malum olur huzur dolar icin,gözyasini hisseder kalbin sizlar ,bir lokma ekmegi yedigin zaman ,paylasmak istersin dizilir bogazina yaralarina derman sevinclerine alkis tutmak istersin,dünya güzeliklerinin kendinden cok onun olmasini istersin,ayriligi ile yüregin hüzne bogulurya,giderken canin yanarya,her aklina geldikce gözlerin dolarya,dönmesini hic umudunu yetirmeden beklersinya ,cennet bahcelerini paylasmak istersinya iste sende benim icin bu dostluk be kardeslikten birisin hayatinin güclü engellerini en iyi sekilde asip güzel günlerin dostlarinla vede huzurlu bir hayatin olmasini suya hasret toprak gibi mutlulugu kana kana icmeni dilerim bol sanslar kardesim. Ablan MERAL

***************************************************************************************

Canım kardeşim genç  sana hayatında balarılar dilerim herşey gönlünce olsun inşallah bu siteyi iyki kurdun hepimizin tanışmasına vesile olun çok güzel bi aile olduk  sen bizleri mutlu ettin hayatın boyunca sende hep mutlu olursun inşalah seni çok seven  sayın Ablan EMEL

***************************************************************************************

HASRET BİR AŞILMAZ DUVAR MI

KİMİ ANASINA HASRET

KİMİ ÇOCUĞUNA

HASRET YAĞMUR GİBİ YAĞARMI

KİMİ SICAĞINA HASRET

KİMİ SOĞUĞUNA

HASRET BİR ÖMRE SIĞAR MI

KİMİ ÇİÇEĞİNE HASRET

KİMİ BÖCEĞİNE

HASRET,HASRET,HASRET

HASRETLER İÇİNDE ÖLECEĞİNE

GİT SEVGİNİ KANATLANDIR GELECEĞİNE…..

Sevgili kardeşim GENÇ…..Seninle tanışmamız fazla olmadı…Ama senin nasıl bir insan olduğunu az çok öğrendim! Ve seni tanıdığıma çok memnun oldum ablası….Sen şimdi okulunu bitirdin ve mezun oldun!Asıl okul şimdi başlıyor!Hayat öyle bir üniversitedir ki ders vermeden imtihan eder!Ama bu seni yıldırmasın.Ama ben eminim ki sen her zaman başarılı olucaksın!Çünkü sen de ki bu samimiyet ve alçak gönüllülük olduğu müddetçe bunun olmaması mümkün değil…Başarıların her zaman daim olsun canım!Eline geçen fırsatları iyi değerlendir!Sana bi abla nasihatı daha ….Unutma ki hayatın acı tarafı insanların çektikleri ızdıraplar değil,hayatta kaçırdıkları fırsatlardır…….Hayatta mutlu olmak istiyorsan kalbine ve KENDİNE güven! Bir adım atarken 2 kere düşün….Neyse uzun lafın kısası sen her şeyin en güzeline layıksın! Hayatın sana her zaman sağlık,huzur,başarı.huzur ve mutluluk getirmesini diliyorum ablacımmm……. Güneş doğarken de batarken de güzeldir… Arasında ki tek fark,  Biri  ”MERHABA” Diğeri    ”ELVEDA” der….SENİN GÜNEŞİN SANA HEP MUTLULUK VE GÜZELLİKLER GETİRSİNNNNN…..Canım kardeşimmmm Seni çokkk öpüyorummmm……….Ablan EMEL2

****************************************************************************************

Canim kardesim gencer ,bu güzel siteyi yarattin ve bizleri bir araya getirdin , seni tanidigim icin cok mutluyum ,iyiki pasamiz oldun bende günesiniz, o güzel kalbinle ve yüreyinle seni cok sevdim,dilerim hayatin boyunca her günün sağlıklı ,huzurlu ve mutlu geçer ,herşey gönlünce olsun ablacımm. Ablan AYLA

****************************************************************************************

Asi dizisi sayesinde tanidim seni; ne yüzünü gördüm nede sesini ; kalbimde öyle bir yer ettinki; kardeslik mertesebesine koydum seni; kah güldük kah tartistik üzdük birbirirmizi; abla kardes elele verip bulduk dogru yolumuzu; Öyleki sen bana yüce gurruu; bende sana pasam diyerek; sımsıki sardık bagimizi; simdi hayatinda bir görevi tamamlayip; gidiyorsun mezun olup; yoklugun icimizde hissedilsede; bir ümit biz burda seni; WordPress ailesi olarak; bekliyor olacagiz dönüsünü hersey gönlünce dualarimiz seninle olsun; yolunda acik olsun kardesimmmm…Ablan SEVIM

****************************************************************************************

Merhaba!!

Her zaman merhaba demeyi,gülümsemeyi unutma derdi çok sevdiğim bir dostum.Şimdi ben de sana gülümsüyor ve merhaba diyorum! Nasıl geldik nereye gidiyoruz bilmiyorum.Bildiğim tek şey hiçbir şey bilmediğimdir:) 🙂 Neyseee 🙂 İyi ki dediklerimden birisin.İyi bir tanışma geçirip ardından siteye kızmış olmanı gelip bana patlattın hatırlarsan ve ben yine alttan aldımJSonrasını da biliyorsun zaten.Zamanla tanıştık kaynaştık.En önemlisi paylaştık.Sevgiyi,özlemi, Kızgınlığı,kırgınlığı her bir şeyi…Haaaa!Yanlış anlaşılmasın bu bir veda yazısı değil.Aksine güçlenecek olan dostluğumuzun ,kardeşliğimizin düğümleri.Uzaktasın evet ama ; gönüllerde varız biz.Hani bazen uzaklık,yakınlık çok fazla bir şey ifade etmez ya.Onun gibi bir şey.Birilerine yardım ediyor olmak seni çok mutlu ediyor biliyorum,görüyorum. Dilerim ki,hep böyle güzel duygular olur hayatında.Hep diyorum! Pasif olma.Hayata karşı,bana,arkadaşlarına,ailene, kimseye.Hiç kimseye boyun eğmesen inanıyorum çok iyi yerlere geleceksin.Çekinme,korkma yoluna devam et.İnan bir şeylere.olacağına.İlk işin kendine inanmak olsun dostum! Sen iyisin ve bence hep iyi kalacaksın. Gönlümde,zihnimde dostumsun,uzun sürmeli bu dostluk kardeşim.Sevilmektesin. Benden öte senden ziyade.. 🙂 DuDu.. 🙂  🙂

****************************************************************************************

Selam!  Duyduğumda çok üzüldüm.Nasıl  desem bu haberi de duygudan aldım.Melahat işte 🙂 Sen benim biricik kardeşimsin.Dilerim çok mutlu olursun hep.Seviyoruz seni çok.Bunu sakın unutma.Seni çok özleyeceğiz..kendine iyi bak.Ve en yakın zamanda geri dön.Hoşça kal  kardeşimmmm. Ayşegül Ablannn:D

****************************************************************************************

Beyaz güvercinler yolluyorum sana buralardan, hayatıninda sevgi, mutluluk ve huzur versin diye. Ömür boyu mutluluklar dilerim…Tanıdigim ender insanlardansin…Her seyin en iyisini hak ediyorsun. Umarim hepsi senin olur kanka. MELIS

****************************************************************************************

PAŞAMM 🙂

Canım kardeşim , kişiliğinle ,hayata karşı duruşunla gönlümde öyle bir yere geldinki ,bunu ben bile tahmin edemezdim ,gönlümün paşa köşkünde herzaman yerin olacak bunu biliyorsun ,ailemizin gururusun senden ayrı kalmayı asla düşünemem onun için sadece sana ufak bir yaz tatili veriyorum ,2 hafta en fazla 🙂 🙂 çok gaddarım dimi  ,seni bu süreden sonra yine aramızda ve yanımda görmek istiyorum ,senin hayatta istediğin herşey için mücadele edip alacağını biliyorum ,geleceğinle ilgili bir kaygım yok  azmine mücadelene hayranım ,bu iki vasıf sende olduğu sürece hep başarıyı yakalayacaksın , seni tebrik ediyorum benim paşa kardeşim ,veee oğluşumla ben seni çokkkkkkkk seviyoruzzzzz

GÖZDE ABLAN& YİĞENİN

*********************************************************************************************

ABLASINDAN GENCER E

Yalnızlık tek dostundur sanırsan aldanırsın

Sözlerim gerçektir

Yüreğim kardeştir her zaman

Umudum sonsuzdur

Uğraşım sevgidir bitmez

Güzel günler ilerde GENÇER

Umudunu kaybetme hiç bir zaman

İyiki seni tanıdım

Kan bağı olmasada

Sen hep benim kardeşim olacaksın

Dileklerine kavuşup mutlu olduğunda

Ablanı unutma hatırla zaman zaman

HATİCE ABLAN

**************************************************************************************

GENCERCİĞİM SENİ TEBRİK EDİYORUM. KALBİNİN TEMİZLİĞİ İÇTENLİĞİ HER ZAMAN SAYFAMIZDA EŞLİK ETTİ. VE BİZLERİ BİRLERŞTİREN BULUŞTURAN KİŞİ OLARAK SANA TEŞEKKÜR EDİYORUM. HAYATTA BAŞARILAR DİLİYORUM ABLACAĞIM……HEP MUTLU OL…..Ablan KADRIYE

**************************************************************************************

Gençer kardeşimide tbrk eder hayatta başarılar dilerim her şey gönlünce olsun kardeşim sen çok degerli ve çok özelsin bu kadar ablaların var ve bu kadar kişiyi bir araya getirmen bile kalbinin güzelligini gösteriyor hayatın boyunca mutlu saglık huzurlu sevdiklerinle uzun bir ömür dilerim kalbinden ve gönlünden geçen her şey istedigin gibi olsun canım kardeşim ARZU Ablan

*************************************************************************************

Git güzel kardesim dürüst c skan temiz kalpli sitenin kalbi canimiz pasamiz sensiz olmuyor ama sende bizlersiz yapamazsin hersey gönlüncr olsun mert kardesim
bu siteyi kurani allahta en güzel yerlere ulastirsin tümdilekleri arzulari kabul olsun insaallah Ablan ANTIKA


Yorumlar kapatıldı.

