Asi 69.bölüm fragmanı

animated_44

780 Yanıt to “Asi 69.bölüm fragmanı”

  1. cemre Says:

    evet hocasm allah razi olsun sizin gibi insanlari allah basimizdan eksik etmesin vede sizin gibi insanlar oldukca insalla okumuyan cocumuguz kalmiyacak

  2. neyse arkadaşlar ben artık gitsem iyi olcak.allaha emanet olun.herşey için hepinize teşekkür ederim.allah hepinizden razı olsun.iyiki sizi tanımışım.görüşmek üzere hakkınızı helal edin.(benden yana her zaman helal olsun).hadi alllahaısmarladık.kendinize iyi bakın.bye

  3. cumhur bey burdamısınız okuyorsunuz galiba ,ama lütfen rahat hissedin kendinizi,burda türkiyenin heryerinden insanlar var ama biz sanki aynı evde gibiyiz ,kocaman bir aileyiz,sizde bu ailedensiniz lütfen rahat olun

  4. gitme vakti geldi desene genccc.. 😦 😦 😦 😦 😦 😦

    seni hiçççççççççççççççççççççççççççççççççççççççç
    unutmayacagımmmmmmmmmmmmmmmmmm
    dedigim gibi ölene kadar aslaaaaaaaaaaaaaaaaa

    dişlerim döküldügünde elimde baston burusburus nine olana kadar asla unutmayacagım yolun acık olsun salı gelirim dedin belli olmazzz ..kendine iyi bakkk allaha emanet olllll

  5. bu arada tekrar teşekkürler hocam inşallah tekrar görüşürüz.allaha emanet olun.alllahaısamarladık.

  6. melike Says:

    helal olsun genç ablalarım bnde gidiyorumm hepinize ii günler belki daha sonra yeniden gelirim by

  7. cemre Says:

    tmm gencccccc kardesim seninde yolun acik olsun burda bir ailen oldugunu unutma sende hakkini helal et bizler burda seni hep bekliyor olcagiz en kisa zamanda seni bekliyoruz aeo kib byyyyyyyyyyyyyyy

  8. by by melikeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  9. cumhur Says:

    arkadaşlar benim çıkmam gerek varı bi isteğiniz ALLAHA EMANET OLUN

  10. paşa kardeşim benim güle güle salı günü görüşürüz ,ben vedalaşmıyorum çünkü veda durumu yok bana göre ,ALLAHA emanet ol kendine dikkat et ,giden arkadaşlarımada iyi günler

  11. yolun acık olsun ugurlar olsunnn herdaim kalbimizdesin 😦 😦 😦 😦 😦 :(:( 😦 😦 😦 of işte bu anları hiç semiyorum

    hocammmmmmmmmmm biz bir aileyiz sizde artık ailenmizinn hocasısınızzz lütfen rahat olunn cok sevindik siizaramızda görmek bizi onurlandırdıı..

  12. cemre Says:

    by melikecigim

  13. güle güle çocuklara slmlarımızı iletin sizde Allaha emanet olun herşey için teşekür ederiz cumhur hoca hoşçakalın herzaman bekleriz

  14. yok hocam sagolun sizin bir isteginiz varmıı allaha emanet olun cocuklarımıza cok selamlar inşallah birgün yakından onları görmek kısmet olur dag daga kavusaz insan insana kavusurmuss…

  15. cemre Says:

    güle güle hocam cocuklarimizi cok öpüyoruz tekrar allah razi olsun aeo byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  16. hocam herzaman bekliyoruz….

  17. cemre Says:

    bene ciksam aksam dügün var onu icin cikayim aksam gelirim yani gece simdilik cok öptüm sizleri aeo kibbbbbb byyyyyyyyyyyy

  18. hoscakalin hocam tesekkurler ugradiniz icin ! kanka by kib aeo kendini cok bekletme gel. by abla

  19. bende cikmak zorundayim by grsz kib

  20. DUYGU Says:

    merhaba canlarımm.hocamız hoşgelmiş.
    valla bugün korkunç yoruldum sınava gırdım geldım
    iyiydi yani fena değildi.
    sabahta sıınava geç kalıyodum zor yetistim babm yuznden olduu 😀
    gencerrrr hakkımı helel ettım sende helal et ama doncegınden emınım 😀
    hepinizi öpüyorum azıcık uyucam yarın da sınavv var 😀

  21. günes Says:

    gencer ablacim sende hakkini helal et
    ben veda etmek istemiyorum cünkü bir yok bulup gelecegini biliyorum
    biz herzaman burda alacagiz insallah
    yolun acik olsun bütün iyilikler güzellikler seninle olsunn
    hosca kal

  22. Sürmelim Says:

    slmmmmmm nabr napıyosunu bayanlarrrr

  23. Sürmelim Says:

    slmmmmmm nabr napıyosunuz bayanlarrrr

  24. Sürmelim Says:

    slmmmmmm nabr napıyosunuz bayanlarrrrr

  25. Sürmelim Says:

    5 dk sohbet edelim die uğradım eee ne var ne yok

  26. Sürmelim Says:

    anlaşılan kimse yok

  27. Sürmelim Says:

    huuuuuu sitede kimse yokmu?

  28. Sürmelim Says:

    hadeeee byeeeeeee herkese tatlı rüyalarrrrrrrrr

  29. asisever Says:

    Üzerinden 6 ay geçmesine rağmen hala hep aklımda ve hiç de unutamayacağım sanırım böyle dokunaklı bir efsaneyi. Arasıra ilgili sitelere de giriyorum. O kadar güzeldi ki tıpkı bir peri masalı gibi. Asi ve Demir de çok yakışıyordu… Devam etse yine izlerdim. Böyle bir dizi böyle bir efsane hayatımda hiç izlememiştim. Daha da izleyeceğimi düşünmüyorum. Bu duyguyu bize yaşattılar. Olmaz ama inş. bu iki başarılı oyuncunun oynadığı bir dizi daha izlerim…

Bir Yanıt Bırakın

