ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ 7 KARDEŞİMİZE ALLAHTAN RAHMET AİLELERİNE SABIR DİLİYORUZ.

bayrak

64 Yanıt to “ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ 7 KARDEŞİMİZE ALLAHTAN RAHMET AİLELERİNE SABIR DİLİYORUZ.”

  1. karşıyakalı Says:

    ŞEHİDİM GELİYOR

    Yıldızını parlat, güneşini yak!
    Açıl ey gökyüzü, şehit geliyor.
    Cenneti Âlâ’yı lûtfeyledi Hak,
    Kat kat yarıl, yol ver, şehit geliyor!

    Bulutuna söyle yas bağlamasın,
    Islanmasın koçum, gök ağlamasın.
    Kuşların ötüşüp can dağlamasın,
    Goncamı aşkla der, şehit geliyor.

    Alnına şehadet damgası basmış,
    Boynuna şefaat mühürü asmış.
    Böyle gelen yiğit has oğlu hasmış,
    Yollarına gül ser, şehit geliyor.

    Nur inmiş yüzüne, seyre doyulmaz,
    Gören hangi yürek o an bayılmaz?
    Birbiri ardınca ikram, sayılmaz ?
    Lebinde şerbet var, şehit geliyor.

    Süreyya selamın versin şahana,
    Firdevs kapıların açsın ol hana.
    Sığamaz arslanım yedi cihana,
    Yeryüzü ona dar, şehit geliyor.

    Sırtında delinmiş kanlı parkası,
    Çıkarıp giyecek atlas hırkası,
    Melekler kolunda teşrif fırkası,
    Huzura bekler Berr, şehit geliyor.

    Mücella Pakdemir

  2. cemre Says:

    ben cikiyorum ise gidecegim herkese selamlar öpüldünüz ; bu arada gencerim ablam senide tekara tebrik ediyorum bugündü aklim hep sendeydi nasil gecti ne yapti diye kac gündürde görüsemedik özledimde seni neyse insallah aksam görüsürüz byyyyyyyyyyyy

  3. ben geldim ama çokk yorgunum felaket ötesi bir gündü 😦 siteye nerdeyse hiç gelemedim ,yorumu bile zor yazıyorum şuan ,serviste uyumayı düşünüyorum ayakta kalıp asimi izlemek için ,gerçi iç açıcı bir bölüm olmayacak ama zaten şurda kaç bölüm kaldıki en kötü bölümünü bile pür dikkat izlemeliyiz 😦
    ben gidiyorum öpüyorum herkesi iyi akşamlar görüşürüz canlarım iyi seyirler hepinize

  4. antika Says:

    sehitlerimize allahtan rahmet ailelerine sabir diliyorum
    yetsin kimseler sehitvermesin devlet önlemini alsin gencecik coluk cocuklar allahim sen bütün askerlerimizi koru kolla yarabbim düsmana firsat verme

    AMIN

  5. Sürmelim Says:

    nbr napıyosunuz

  6. Sürmelim Says:

    nasıl keyifler akkam asi varya

  7. Sürmelim Says:

    nbr karşıyakalı napıyosun

  8. Sürmelim Says:

    bende okuldan yeni geldim mat sınavı olduk yahaaa çok berbattı sorular aşırı kazık neyse kimler var sitede

  9. Sürmelim Says:

    ee kimse yok galiba e hadi çabuk gelin

  10. Sürmelim Says:

    bende asinin bölümlerine bakıyodum

  11. Sürmelim Says:

    neyse artık akşam asiden sonra uğrarım siteye hadi byeeeeeeeeeee bol asi ve demirli sahneler görmek dileğiyle görüşürüzzzzzzzzzz

Bir Cevap Yazın

