Vandaki Çocuklarımızın Sevinci :)

GetAttachment okul 2

676 Yanıt to “Vandaki Çocuklarımızın Sevinci :)”

  1. antika Says:

    benim adam daha gelmedi bi misafiri geldimi türkiyeden evin yolunu sasiriyor böyle

  2. hınmmmmmmmmmmmmmm et ett cok sıcakk yorulmaz bilassa cok sever o yorumları onun için cocuk oyuncagııı 😀 :d dimi gözdem

  3. antika Says:

    canim ya bazen cok üzülüyorum iyice yoruluyor

  4. napsın gut gut gudakların içinde kala kala adam hemsolarına hasret kalmıs

  5. antika Says:

    fundam ordamisinnnnnnnnnnnnnnn

  6. antika Says:

    onun icin üüürü ülere katiliyor diyorsun yani

  7. heeeeeeeeeeeeee tam karsında ebellah gibiyim gözlerim şişti acıyo cok uyudugumda tvde ilkez fibi bişey oldum 😀 😀

  8. antika Says:

    ah canim ya ablan kurban olsun sana

  9. aynen öyleee obama başkaım :D:D

  10. antika Says:

    ablacim ama malesef ben uyukluyorum zor aciyorum gözlerimi namaz kilayim belki acilir

  11. amcamın sesi geliyo pencerelerim acık ya selamün aleyküm diyo kime diosa 😀 😀 camiye gidiyo balkondan amca diye bagırsam napardı biran düşündümde 😀 😀 😀 saskın saskın bakardı gözleri pek görmüyoda kim bu dei gibi bagıran kargalar seyni yemedenn 😀 😀 😀 diye hehehehehe haha

  12. tmm ablaların abllasıı hadi git kıl yatt allah kabul etsin hasta akrabanada allah acil sifaler versin cnm benim

  13. antika Says:

    bencede derdi bu kim diye

  14. uykum kaçtı ey ahali bulup getirene 500.000.000 tl verecegim tak diye eliine basacagım

    ceza yaz 55 00 a gönder allah cezanızı versin 😀 😀 😀 sabah sabahta olduuu cekirekte bittiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  15. antika Says:

    sende ksrdeslerin has si sin canim benim sag ol kib. aeo.seni coköpüyorum tanismak umuduile hoscakal

  16. antika Says:

    senin cekirdek bitti ben aciktim napacam bilmem

  17. antika Says:

    gel benim uykunun yarisni vereyim kardes payi olsun

  18. antika Says:

    saati 6 degilde 5 yaptik be güzelim hadi sende yat ama namaz kilda yat ablacim olurmu

  19. taaaam verr bana önce bi öpücükk muahhhhhhhh oh be enerjimi aldım buun üstüne ben evlerin temizligine baslayım simdii sabah heryer parlıyo kimyaptı derlerse lamba cini derim ok hadi yat ablam sabah oldu ama olsun 2 saat gene yeter 😀 😀

  20. olmamııı ablamm yaaaaaaaaa olur tabi allahın izniyle sonrad ben kulaklıgımı takarr müzik esliginde bostanada dastanada dalarım sen merak etme ok hai cıkıyoruzzzz cıkıyoruzzzzzzz

  21. çıktıkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  22. gözdem ve toprak-bulutum karar veremedim toprakmı bulutmu neyse günaydın aşgommmmmmm muah bebegim halası ölür kurankiye caney caney

  23. hepiniz sevinmeyin bidaha birşey göndereceğim

Bir Yanıt Bırakın

