Yeni bir gün güneş mutluluga güzel yüzünüze wordpress’ime dogsun…

hosgeldin05ib1ut9sy4%5B1%5D

476 Yanıt to “Yeni bir gün güneş mutluluga güzel yüzünüze wordpress’ime dogsun…”

  1. sevim Says:

    meralimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm yerim seniiiii kalbimin cigeri.ben gercekleri söylerim bacim.dogruya dogruuuuu.demir kendince hakliiii.ee nasilsin seni demirin badgardi yaptimmmmm.okudunmuu
    :)aylam pambihimmm haklisin giiiiiiiiiiiiiiiiiii aralindan hic kalkmaz kimseyide birakmaz meralim haaahahahahahahahahahahah
    🙂

  2. hoşbudluım

  3. antika Says:

    oooooooooooooo silahsörüm iyimisin canim ben dagigttigim günden beri iyiym canim ya sen

  4. günes Says:

    zehracim cok sevindim canim böyle devam et aferim sana
    allahim sizlere hep kolaylik versin zeyin acikli versin

  5. sevim abla balamız roman havasında uzun uzun yazmayaa abooooooooo antikam bombayımmmmmmmmm mrlmm bittiiiiiiiiiiiii

  6. cemre Says:

    evet evet konustum iki yerde cikacakmsi bir asi pasaport sirasindayken 4-5 kisi arkada digeride ihsan asiyi almaya geliyor onun arabasinin önünden geciyor bir adamla beraber siyah gömlekli siyah pantolunlu 1.89 boyunda tam karizma bir deliknali görüseniz iste o bizim pasa kardesimiz 😀

  7. günes Says:

    duygu yok ortalikta fundam sen aciverrr

  8. antika Says:

    oooooooooooo gencimizin sahnesini tartisiriz artik burda

  9. günes Says:

    ayy ben cok heyecanlandim 4 gözle bekliyorum o sahneleriiii

  10. sevim Says:

    fundam ablasi iyi aksamlar.neelerdesin gözüm yollarda kldiiiii.nasilsin .meralimm dertli kadinlar ay yerimm valla seni
    :)güzel isim olmus ha ha ha.aylam balam burdayiz yaaaaaaa
    :)meralim canim tmm demire hak verdikte sadece u konuda bacim.diger konulari karisrtirma yerim seniiii.asi tabi düsecek hep yaptigi seydi.hic birzaman mücadele etmeden iliskisini bitirmedii.simdide pesine düstü.emin olmak icin.bakalim neler olacak ondan sonra yorumlardevammm.zaten ne kaldi bunun burasindaaaaaa 3 bölüm kaldiii.hic olmasa son 2 bölüm ikisini mutlu görelimmmmm

  11. cemre Says:

    sevimmmmmmmmmmmmmmmmm ana giralicem okudum ama ben demirin avukati olayim en iyismi onu hep mudafa ederim ona badigartta tutarim kurumada 😀 kimseyi yaklastirmam ona bir asi bir asya birde demir 😀

  12. günes Says:

    merale söylenirken bana tel geldi
    hemen geliyorum ok

  13. günes Says:

    meralim en önemlisi birde sennnnnnnn

  14. sevim Says:

    demek 2 sahnede yer alacak.ben bu bölümü cekmeliyim ha ha haaaaaaa.ha bu arada bence demirin hasta olduunu inci asiye söyleyecek.baskasi degill.cünkü ici elermeyecek.zaten inciye kanim isnmisti.aslanimizada yakisirrrrrr
    🙂

  15. bu hafta reyting sayfası acamdık demiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  16. cemre Says:

    yok ya ben onlara kanat gererim kimse karismasin yipramtsin mutlu mutlu yasasinlar neriden suhodan uzayk tutarm onalri

  17. günes Says:

    sevim yok o söylemek isteyicek ama asi dinlemeyecek
    asi geri dönecek antakyaya ve babasi söyleyecek

  18. genemi demir asi kavgas e yaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  19. günes Says:

    fundam yok acilmadi

  20. cemre Says:

    bu arada aslanin cekimlerin yanindaymis genccerimiz köye inmisler aslan incinin annesinin arastiriyormus ben öyle anladim neyse yarin pasamiz gelir ince ince bizi aydinlatir

  21. sevim Says:

    eeeeeeeeee daha daha gutgut gidakimisinnizzzz

  22. cemre Says:

    gut gut gidagiz birde pasamiz olsaydi daha gut gut gidaktik bu arada birselimmmmmmmmmmm nerdesinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  23. antika Says:

    burdayim bacim gut gut gidagim

  24. sevim Says:

    izin yaklasiyor stres basliyorrrrrrrr.ben ne yapacam yaaaaaaaaaaaaaaa

Bir Cevap Yazın

