Asi 68.bölüm raytingleri

PROGRAM ADı KANAL RATING (%) SHARE (%)
1 ASI KAND 9,09% 26,75%
2 ADANALI ATV 8,48% 23,25%
3 VAR MISIN YOK MUSUN-PT SHOW 7,64% 21,11%
4 UGUR DUNDAR”LA STAR HABER STAR 5,66% 24,82%
5 ASK YAKAR KAND 5,14% 15,90%
6 ASI (OZET) KAND 4,59% 18,89%
7 YEMEKTEYIZ SHOW 4,18% 26,67%
8 YEMEKTEYIZ-PT SHOW 3,97% 16,78%
9 ALI KIRCA ILE ANA HABER SHOW 3,93% 18,86%
10 VAR MISIN YOK MUSUN (BASLIYOR) SHOW 3,49% 10,58%
11 ADANALI (OZET)

219 Yanıt to “Asi 68.bölüm raytingleri”

  1. günes Says:

    evet yaaa sayfa yedi kafayi ama daha dolmadiki neden böyle yapiyorrr

  2. ayysu Says:

    gülü hoşgeldin aramıza

  3. günes Says:

    evet yaaa sayfa yedi kafayi ama daha dolmadiki neden böyle yapiyorrr

  4. ayysu Says:

    gülü hoşgeldin aramıza

  5. gülü18 Says:

    evet takip ediyorum.universite 1-de ingiliz bölümünde okuyorum

  6. offffffffffff yaaaaaaaaaa nopldu bu sayfayaaaaa

  7. günes Says:

    evet yaaa sayfa yedi kafayi ama daha dolmadiki neden böyle yapiyorrr

  8. gülü18 Says:

    evet takip ediyorum.universite 1-de ingiliz bölümünde okuyorum

  9. azerbaycandada demekki asi izleniyooo

  10. aynur Says:

    öncelikle herkese selam sizleri beyenerk takip ediyorum hepiniz harikasınız.

    sevgili güneş tubanın hep sami ile oturdunu ,yemek yedini ve onunla vakit geçirdini yazmış.
    iyide bunları sadece sevgili olanlarmı yapıyor? bende iş arkadaşımla yemek gidiyorum boş zamalarımızda sohpet ediyoruz bu demek değil ki beraberiz.
    yani demek istedim çok iyi anlaştıgı insan samidir sette

    herkese sevgiler.

  11. gülü18 Says:

    yorumlar geç gidiyo.sizleri tanıyorum merak etmeyin.oğlun olcakmış tebrik ederim yorumru 2 defa gelmiş

  12. ayysu Says:

    bende kafayı yemek üzereyimmmmmmmmmm

  13. gülü18 Says:

    yorumlar geç gidiyo.sizleri tanıyorum merak etmeyin.oğlun olcakmış tebrik ederim yorumu m2 defa gelmiş

  14. ayyyyyyyyyyyy sinir oldummmmm gözde abla yaz geldiye siteninde bakım zamanımı geldi acabaaaa 🙂

  15. gülü18 Says:

    teş ederim.ben de aranıza katılmama sevindim.bu arada Murat Yıldırım hayranıyım.

  16. https://asidizisi.wordpress.com/2009/06/03/asi-69-bolum-ozeti/#respond

    arkadaşlar burdan devam ediyoruz,sitede bir sorun var ilkkez oluyor bukadar yaa bende anlamadım

Bir Cevap Yazın

