Asi 69.Bölüm Özeti

Ayrılık olmasaydı…

Demir ve İnci’yi el ele gören Asi büyük bir hayal kırıklığı yaşar. Demir’in kendisini aldattığından şüphelenir. Ama bu kez aşkını yanlış anlamaya kurban etmek istemiyordur, şüphesinin üstüne gitmeye karar verir. Diğer yandan Aslan da Demir ve İnci arasında bir ilişki olup olmadığını öğrenmek ister. Demir’in gitmesi Asya’yı da olumsuz etkilemiş, Asya herkese küsmüştür. Kızlarının dağıldığını gören Neriman Hanım evde terör estirmektedidir. Defne ise Kerim’le yeniden evlenme heyecanına girmişitir. Ama Kerim ortalıklarda yoktur. Zafer kapattığı yerde Defne’den vazgeçirmek için Kerim’e işkenece yapmaktadır. Defne’ye kavuşma ihtimali olmadığı anlayan Zafer gözünü karartır. Kerim ve Defne’yi sonu acı bitecek bir maceraya sürükler.
Demir ise bir yandan kanserle savaşırken diğer yandan “hasretle” savaşacaktır. Tedavisi başlar, uzun süre tecrit kalma, herkesten uzak kalma ihtimali söz konusudur. Hiç beklemediği anda Asi ile karşı karşıya gelir. Asi neden terk ettiğini öğrenmek istiyordur, hesap sorar. Demir geri adım atmayacaktır.

579 Yanıt to “Asi 69.Bölüm Özeti”

  1. cemre Says:

    h.g sekerim nasilsin ablacimmm gut gut musun

  2. KADRİYE Says:

    hoş geldinnnn

  3. cemre Says:

    okuldanmi geldin sekerim ne zaman tatile giriyorsunuz tatlim

  4. hoş. abla gut gutum çok mutluymmmmmmm sınavlar bitti okulllll yokkkkkkkk 😎

  5. hoş. kadriye abla meral abla okuldan geleli oluyo biraz dinlendim haftaya karne alıyoruzzzzzzz

  6. cemre Says:

    hadiiiiiiiiiiiiiiii iyi gözün aydinmi desek ne desek neyse ablam iyi tatiller

  7. KADRİYE Says:

    ohh süper , nasıl dersler peki…… tatile giriyorsun yani ne güzell

  8. merabayınnnnnn sitenizin celladı geldiiiiiiiiiiiiiiii 😀

  9. kadriye abla deslerim hepsi iyi bi tane varki söylemeyi utanıyorum trafiğim 3 gelicek galibaa yaaaaa diğer deslerimmm de üç yokkkkkk

  10. cemre Says:

    h.g celladim bagisla kafami bana nasilsin ciger parem

  11. hg gözde ablaaaaaa

  12. cemre Says:

    eee yokmu artiran baska kim var gelecek olan siradakini alalim 😀

  13. KADRİYE Says:

    OLSUN CANIM ODA NAZARIN OLSUN KIZ. MAŞALLAH SANA.
    KIZ GÖZDE YORUMALRI OKUDUNMU . FUUNDAM CUMHURBAŞKANI YOKSA BAŞBAKANINIZ BURDA DİYE SETİ ŞEKERİM… SEN SİTEYİ HİÇ MERAK ETMEEEE

  14. yemeki hazırladım simdik yiyecemmm burasııı buz gibi bugün bulutluu maşşalahhh sıcak fln yok kohhhhhh

  15. bravo meleğimeee tebrik ederim guzum öpüyorum müjgancım mucukkkk mucukkkkk 😀

    ciğerimin yarısı meralim öpüyorum bacımın içi seni ,fındığım yemeğemi gitti afiyet bal şeker olsun halamıza ,kadriyecim sevgiler bacım senide kokulu kokulu öpüyorum 😀 😀 😀

  16. KADRİYE Says:

    AFİYET OLSUN BACIM… AMA CUMHURBAŞKANI GELDİ 🙂 BAŞBAKANLIK BURAYA KADAR 🙂 ŞİMDİLİK

  17. KADRİYE Says:

    🙂 HOŞGELDİN GÖZDEMMMM. TEKRAR BENDE SENİ ÖPÜYORUM TOPRAĞIMMMMM

  18. cemre Says:

    funda afiyet olsun ama biri yer biri bakar kiyamet ondan koparmis bizede bir ikram etseydin yani azicik ucundan alirdik

  19. funda abla afiyet olsun

  20. size güzel bir sayfa açayımmı ne dersiniz bu açacağım sayfadaki videoyu epeydir bekletiyorum bir türlü fırsat bulamamıştım ,ALLAHIMMMMM VİDEO DAKİ GİBİ OLUR HERŞEY İNŞALLAH meralim bu videoyu hemen hatırlayacak 😀

  21. cemre Says:

    bu arada gencccccccccc kardesimiz nerde kaldi gelsede haberleri alsak kendinden birde hasret gideriridik

  22. açççç açççççççç gözde ablaaaaa (H)

  23. KADRİYE Says:

    🙂 EVET BEKLİYORUZ FUNDAAA

  24. cemre Says:

    ac bacim ac ne klibi merak ettim hangisi 🙂

  25. cemre Says:

    neyse sen acana kadar ben yusufumu anaokuluna götürüp geliyorum

  26. https://asidizisi.wordpress.com/2009/06/04/asidemirasya-mutluluk-sarkisi/#comment-86343

    burdayız haydin gelin ama videoyu mutlaka izleyin iyi geliyorrrrrrrrr 😀

  27. nası bi kilp acabaaaaa merallllll abla hemen gellllll

Bir Cevap Yazın

