Asi&Demir&Asya-Mutluluk Şarkısı :)

http://www.dailymotion.com/video/x96n73_mutluluk-yarkysy_shortfilms

596 Yanıt to “Asi&Demir&Asya-Mutluluk Şarkısı :)”

  1. tamam canım sonra görüşürüz bende kaçtımmmmmmm

  2. slm kimse yokmu?

  3. hopsssss

  4. Giden günlerim oldu
    Seni anmadım yola bakmadım hala
    Dile gelmeden düşlerim yanlızlığa
    Susmamda yeter ki son vermem için hayatıma
    Tüm güllerim soldu
    Sana atmadım taraf olmadım asla
    Dile gelmeden düşlerim yanlızlığa
    Gülmemde yeter ki geri gelmem için hayata

    Beni alsalar ipe koysalar
    Dayanamaz yine kadere salsalar
    Gönlüm arıyor titriyorum bak
    Sıra gelmeden gidemem ki ben
    Tutmaz ellerim seni görmeden
    Zaman geçiyor bekliyorum bak

    Beni alsalar ipe koysalar
    Hala titriyorum bak
    Sıra gelmeden gidemem ki ben
    Hala bekliyorum bak

  5. kimler var bakalımmmmmm

  6. karşıyakalı Says:

    MERHABA GENÇER.BURDAMISIN .

  7. karşıyakalı Says:

    ABLASININ MÜTEVAZİ PAŞA SI TEBRİK EDERİM SENİ.MEZUNİYETİNİ KUTLAYALIM SENİN .SÜPERSİN YA ASİDE DE ROL ALMIŞSIN .CANIM BENİM .AKŞAM SENİ SORGU SUALE TUTMUŞLAR .PAŞAM GELMİŞ ÖNCE BİR ÇAY KAHVE İKRAM ETMEMİŞLER .HEPSİNE KIZACAM . 😀

  8. karşıyakalı Says:

    GİTTİNMİ ABLASI.

  9. karşıyakalı Says:

    BEN YOKKEN SİTEMDE KİMSELER ŞARKI TÜRKÜ SÖYLEMEMİŞ.O ZAMAN BEN SİZE BİR TÜRKÜ ARMAĞAN EDEYİM .

    Dağları Dağlasınlar – Kazım Büklü – Bu Türkünün Yöresi Erzincan Dağları dağlasınlar
    Görenler ağlasınlar
    (aman güzel vay vay)
    Yarimin mendiliyle
    Yaremi bağlasınlar
    (canım güzel vay vay)

    Bu dağı delemedim
    Yanına gelemedim
    (aman güzel vay vay)
    İzinim el elinde
    İzinsiz gelemedim
    (canım güzel vay vay)

    Bu dağın oylumuna
    Kuş konar yaylımına
    (aman güzel vay vay)
    Gel hakkın helal eyle
    Geldik yol ayrımına
    (canım güzel vay vay)

  10. ya bi türkü sesi duyduyorum siteden hemde çok güzellll söyleyen kim acaba 😀

  11. KADRİYE Says:

    HOŞGELDİN GENÇÇÇÇ

  12. karşıyakalı Says:

    MERALİM GEÇTİĞİMİZ GÜNLERDE YUSUFUMUN DOĞUM GÜNÜ VARMIŞ.BACIM NİCE GÜZEL SAĞLIKLI YAŞLARA VE YILLARA İNŞALLAH.BENİM YERİME O GÜZEL YÜZÜNDEN ÖP YUSUFUMU OLURMU.

  13. genç abi kimseyi bulamayınca çkıkmış heraldee hg kadriye ablaa

  14. karşıyakalı Says:

    HOŞGELDİN KADRİYE .HOŞGELDİN ŞEKER .

  15. hoş. ablacımmmm

  16. KADRİYE Says:

    HOŞBULDUKKK

  17. karşıyakalı Says:

    ŞEKER MÜJGANIM BİR TÜRKÜDE SANA GÖNDERİYORUM.

    Tabancamın sapını
    Gülle donatacağım
    Alacağım başka yar
    Seveceğim başka yar
    Seni çatlatacağım

    Tabancam dolu mermi
    Seven böyle eder mi
    İnsan sevdiği yari
    Adam sevdiği yari
    Bırakır da gider mi

    Tabancam dolu saçma
    Kaçma güzelim kaçma
    Zaten ben yaralıyım
    Ezelden yaralıyım
    Bir yara da sen açma

    Oy benim gülizarım
    Hem söyler hem yazarım
    Buluştuğumuz yerler
    Konuştuğumuz yerler
    Olsun benim mezarım

  18. karşıyakalı Says:

    YAZILARIM GİTMİYOR .NİYEKİ.

  19. karşıyakalı Says:

    Tabancamın sapını
    Gülle donatacağım
    Alacağım başka yar
    Seveceğim başka yar
    Seni çatlatacağım

    Tabancam dolu mermi
    Seven böyle eder mi
    İnsan sevdiği yari
    Adam sevdiği yari
    Bırakır da gider mi

    Tabancam dolu saçma
    Kaçma güzelim kaçma
    Zaten ben yaralıyım
    Ezelden yaralıyım
    Bir yara da sen açma

    Oy benim gülizarım
    Hem söyler hem yazarım
    Buluştuğumuz yerler
    Konuştuğumuz yerler
    Olsun benim mezarım

  20. abla siteye biraz uzak kaldınya yazılr zorluk çekiyo gitmedeee 🙂 yolunu bulamıyo

  21. DUYGU Says:

    ta ta taa taaaaaa 😀

    vayyyyyyyyyyyyyyyy artiz gelmiş 😀

    vayyyyy turist gelmişşşşş 😀

  22. hg duygu ablaa

  23. DUYGU Says:

    ya ben sizee türkü söylerimm ayıpsınızzz 😀
    ödüllerim var benim 😀

  24. DUYGU Says:

    müjganımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm canım kuşum naberrrrrrrrrrrrrr özledimmm seniii 😀 öpcemmm duuuu 😀

  25. karşıyakalı Says:

    AY CANIM FINDIK İÇİM DUYGUM GELMİŞ .NASILSIN AŞKUUUUUM.

  26. en iyi halk müziği dalında asi wordpressssssssss DUYGUUUUUUUUUUU 🙂

  27. karşıyakalı Says:

    GEL BİR SARILAYIM SANA .BENİ ÖPMİCENMİ.BENDE KÜSERİM BANANE.

  28. GEL ABLA KUCAKLAŞALIMMMMMMM 🙂

  29. ya buldum hepimiz birden kucaklaşalımmmmmmmmm hadiiiiiii bakalımmmmmmmmmmm

  30. DUYGU Says:

    yaaaaaaaaaaaaaa sarılalımmmm sıkı sıkııııııııııııı 😀 öpiyimmm gelll ohhhhh biloooo ağaaa benim 😀
    çok özleidmm ikinizi deeee canlarımm benim.nasıl geçtiii tatilinn ablacımmm eğlendin inş.

  31. hatçe abla anlat bakalım en erken sen tatile çıktınnnnnn

  32. karşıyakalı Says:

    TAMAM BANA SARILIP ÖPMÜYORSUNUZ .BENDE BİR HAFTA DAHA ALIP BAŞIMI GİDEYİM BURALARDAN . 😀

  33. e abla dedimya hepimiz birden kucaklaşalım diye dur gitmeeeeee gitme kalllllll 😦

  34. karşıyakalı Says:

    sen bilo ağa mı oldun .

  35. gitme, yanımda kal
    gözlerimden ayırma sakın gözlerini
    yokluğuna alıştırmadan bizi
    gitme, yanımızda kal
    göçmen kuşlarla bir tutma kendini
    yokluğuna alıştırmadan bizi
    gitme güzel sesli hatçe ablamız 😀

  36. DUYGU Says:

    oldummm oooo 😀
    hatta ben fundayı aliyodumm 2000 davar 1000 koyunn 546222 tarla ile 😀
    amaaaaa merall hanımmm sevım hanım ayla hanımmm vermeler kızı 😀
    6, ya alıyodummm 😀

  37. karşıyakalı Says:

    tamam o zaman .tatilimiz çok güzeldi müjgancım .yorulduk ama.şimdi evde bir sürü iş var .hem gez gel yorul hemde evde iş yap yorul.

  38. DUYGU ABLA İNSAN Bİ HABER VERİRİ Bİ KATKIMIZ OLRDU ELBET 🙂

  39. karşıyakalı Says:

    iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hemde 6. ha .iyi etmişler vermemişler.

  40. gizlice kızı alıcaktın dimiiiiiiiiii 🙂 🙂

  41. ya vermezler tabiiiiiiii 🙂

  42. DUYGU Says:

    eeee tatilin amacı bu canımm ablammm 😀
    yorulmak 😀

    hep de kadınlar çeker zateeeennn 😀
    anlıyorummm seni çok iyi.biizz yazlığa giderdik rezil olup dönerdik.denizden gelince yemek mi yapılır yaa
    zaten içmişim 5 litre tuzlu suu.yüzmüşüm yorulmuşum 😀
    açımmm üstelikkkk aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa çok kötü şyler bunlar 😀 😀

  43. karşıyakalı Says:

    o benim kara gözlü aşkitopum.fundamı ben hele 6. verirmiyim .o evlendiğinde ilk ve teeeeeeeeeeeeek olacak .sizde tabiki .

  44. karşıyakalı Says:

    ha ha ha ha duygum çok güzel ifede ettin .doğru vallahi.

  45. https://asidizisi.wordpress.com/2009/06/05/demir-ahdim-olsun/#comments

    BURDAN DEVAM EDİN CANLARIM KADRİYE SAĞOLSUN YİNE GÜZEL BİR VİDEO YAPMIŞ BUYRUNN

Bir Cevap Yazın

