Demir & Ahdım Olsun

http://www.dailymotion.com/lang/tr/video/x9hx6t_demirahdym-olsun_shortfilms


HAZIRLAYAN : KADRİYE

208 Yanıt to “Demir & Ahdım Olsun”

  1. toğçi Says:

    http://dosyalar.hurriyet.com.tr/altinkelebek_2009/default.html arkadaşlar tuba hayatında hiç ödül almamış belki oylarımız sayesinde ödülü alabilir

  2. RİCAAAAAAAAAAAAAAAAAA EDİYORUM LÜTFEN HARFLERİNİZ BYÜK OLSUJN YA BENİM SAYFA HARFLERİ MİNİCİK GÖSTERİYOO YA 300 YORUMU OKUYACAM DİYE PCYE GİRDİM RESMEN GÖZÜM ACIDI YAAAAAAAAAA

  3. haccemmmmmmm rusmuymuss bu kardeslerimizzz hımm denetimdee hep link veriyolar siteleriyle ilgili galiba reklam yapıyolarrr tıbbi fln dedigine göree ama anlamadıgımız içinn :S :S :S :S onaylamadan siliyoruz bugün gene yazmıs bir tanesi acuyorum haaaaaaaaaaa

  4. eylül Says:

    ben dizide oynayan herkese teşekkür ediyorum.ama otizimli hastalar için katkıda bulunan tuba büyüküstüne ayrıca minnettarım.çocukların eğitimi için katkıda bulunan murat yıldırımada teşekkür ederim. o çocuklar okadar ilgiye sevgiye muhtaçlarki,o kadar ilgiden,şevkatten yoksunlarki…onlarda diğer çocuklar gibi koşup oynama özlemiyle yanıp tutuşurken bazı insanlar çıkıyor ve onlar yanlız olmadığını gösteriyor.

Bir Cevap Yazın

