Asi 69.bölüm reytingi

İLK 100 PROGRAM /HEDEF KITLE : AB
05 HAZIRAN 2009 CUMA
NO PROGRAM ADı KANAL RATING (%) SHARE (%)
1 FRANSA-TURKIYE TRT1 10,12% 28,16%
2 ASI KAND 8,56% 24,42%
3 ADANALI ATV 7,03% 19,47%
4 VAR MISIN YOK MUSUN-PT SHOW 5,24% 15,25%
5 UGUR DUNDAR”LA STAR HABER STAR 5,23% 23,60%
6 KOCAM SIZE EMANET KAND 4,50% 13,43%
7 ASI (OZET) KAND 4,14% 16,54%
8 YEMEKTEYIZ SHOW 3,76% 21,97%
576 Yanıt to “Asi 69.bölüm reytingi”

  1. günes Says:

    özlemisim horrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr larini sevim bacimin iciii
    seni cooook öpüyorum iyi geceler diliyorummmm

  2. günes Says:

    bende vedaa ediyorumm horrrrrrrrrrrrrrrrrrrr yapmadan cikayimm
    yarin okuldu isdi derken yorulcam yeniden alismam lazim calismaya
    cok ara verince ilk gün zor oluyor
    hadi kalanlari öpüyorummm görüsmek üzere hosca kalin
    yeni haftanizda hayirli isler dilerimmmm bye byeeee

  3. cemre Says:

    yer altinda yagli kamis

  4. cemre Says:

    neyse ben ciktim herkese iyi geceler gözdeme ve ufak pasamizada ve sabah kusagina günaydinlar bu bilmecede sabah kusagina gelsin byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  5. iyi gecelerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    günaydınnnnnnnnnnn gözde ablaaaaaaaaa ve BAŞAR PAŞA 😀 evet yanlış okumadın bendende bi fikir istiyodun.bende oyumu BAŞARdan yana kullanıyorum.inşallah beyenirsin.ve gerçek ismi belli olana kadarda BAŞAR olarak hitap edecem 😀 BAŞARım benim 😀 dayısının bitanecik BAŞAR PAŞASı 😀
    günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  6. günes Says:

    günaydinnnnnnnnn Gözdemmmmmmm ve kuzusuuuu

    günaydin sabah sekerleriiiiiiiii

    gününüz iyiliyin güzelliyin üzerine dogarr insallah

  7. ela_nur Says:

    günaydınnnnnnnnnnnnnn ailemmmmmmmmmmm hepinizi nasıl özledim bir bilseniz ,hepimiz için güzel bereketli ve sağlıklı bir hafta olur inşallahhhhhhhhh

    paşam sende burdaymışsın sayfayı okumaıdm daha ama bana çok güzel bir süpriz yaptın 😀 canım benim başar çok güzel isim bak isteyince isim bulunuyormuş dimi ,sen benim zuzuzum en paşa dayısısın bunu unutma kardeşim benim ,

    yorumları okumadan yazmak istemiyorum yorumları okuyayım geliyorum ,artık yazarım hepinize tek tek 😀 😀

  8. cemre Says:

    günaydinlarrrrrrrrrrrr sabah serifleriniz hayir olsun oku gözdem oku bende cayi atayim üstüne geliyorum 😀 bu arda nasilsin bacimin ici iyimisin, genccin buldugu isim gercektende cok güzel 🙂

  9. ela_nur Says:

    ayyyyyyyy koptum sayfayı okurkennnn karnım ağrıyor şuan 😀
    ay neler neler konuşulmuş parti falan ,
    ay bana zincir vurackalarmış bende secap olarak HANGİ ÇILGIN BANA ZİNCİR VURACAKMIŞ ŞAŞARIM 😀 diyerek cevap vermek istiyorum ,ohhhh siz orda dolanıp duracaksınız benide sandalyeye bağlıyacaksınız ,ben piskopatım unuttunuz heralde dağıtırımmmmmmmm uleyynnnnnnnn bütün partiyi 😀 😀 😀

    Hatçe ablamın oğlunun doğumgünü varmış Allah uzun ömürler versin ablam inşallah hayırlı kısmetler nasip eder rabbim kardeşime 😀
    bu arada gezginci hanım yine aydına gitmiş be kadın bir evinde otur yaaa burda bulamayan var biz ofis köşelerinde sürünüyoruz olmuyorki ama 😀

    Emelim 2 bacım okudum çokkkkkkkk çokkkkkkkkk geçmiş olsun Allah birdaha göstermesin böyle korkuları hastalıkları canım benim ,

    paşam banada 2 bidon kolonya lütfen şimdiden siparişimi veriyorum ona göre sıraya al beni bak hayat memat meselesi ben kendime gelemem sen ablanı biliyon hazır et yolla ablana haftaya bir bidonunu içmeyi düşünüyorum 😀 😀

    aylam işe başlıyormuş hadi hayılısı iyi ense yaptı çalışsın 😀
    sevim bacım gel bizde izle bak eşimi bile izlerken yanıma almıyorum değerini bil iri kemik 😀
    meralim seni çok düşünüyorum kendimden çok hatta ben deli sen benden deli 😀 ne olacak bu halimiz ,bence sende 2 bidon iste gencerden haftaya benimgibi 1 bidonu dik kafaya haa ne dersin bacımın içi 😀

  10. cemre Says:

    gözdem cabuk okuda sen ise baslamadan ben yürüyüse gitmeden bir iki kelimenin belini kiralim bugün sonunda okullalrimiz acildi 😀

  11. cemre Says:

    bir bidon kolanya beni kesermi gözdem mümkünmü ben simiden zirli ziril basladim bile icime ates düstükü sönmesi zor olucak 😦

  12. ela_nur Says:

    bugün sabah geleceğini biliyordum hayatım çocuklar okulu başladı bugün 😀 ne güzel sabahları artık görebileceğim seni

  13. ela_nur Says:

    aman bana bir bidon iyi bacım oğlanıda düşünmem lazım içerde o da ferahlar zuzum benim ayyyyyyyyy bende ağlama istiyorum ,her an ağlamaklıyım zaten hem hormonlar hem asi bitirdi beni uyhhhhhhhhhhhh

  14. cemre Says:

    evet bacim görebileceksin sükür basladilar 😀 sen nasilsin pasamiz nasil bak dayisida isim bulmus bir benmi kaldim isim bulmayan 😀

  15. ela_nur Says:

    evet sen kaldın kızlar söyledimi bir isim ben mi hatırlamıyorum balık hafızamla ,

    sevim emremi,ferhatmı demişti,ayladan isim gelmedi ,isim bulmayan teyzeler isim yazın

  16. cemre Says:

    yazik giiiii sen icme pasamiza o yerinde rahat rahat yatiyor rahatsiz etme o ferahtir ondan iyi yermi olacak ,ben icerim ikimizi yerinede ama beni oda kesmezki 😀 ben en iysimi yüksek dozda uyusturucu alayim hic birsey hissetmemek icin duygularimi körlendirmem lazim

  17. ela_nur Says:

    günün en kötü haberini 10 saniye önce aldım ,toplantı varmış 😀
    ayyyyyyyyyy şu 4 aylık iznimi dört gözle bekliyorum ,çokk yoruldum beynen ve bedenen 😦

  18. cemre Says:

    evet funda ,hatice abla ,sevim,duygu bask akim buldu hatirlamiyorum en son dayisi bulmus ayladan daha cikmadi neyse bende bundan sonra haril haril düsünürüm

  19. ela_nur Says:

    bence sakinleştirici hap al bacım valla abartmıyorum ,ben bebek olmasa kesin alırdım ,gerçi benim o gece acilde serum yiyeyceğim Allahın emride 😀 sana diyorum ilaç al diye

  20. cemre Says:

    allah yardimcin olsun bacim evet tahmin ediyorum ama bence beynen daha cok yoruldun ,evet zaten sakinlestirici almam azim düsün gecen haftaki bölümde fazla cok duygusal sahneler olmamasina rahmen ben o gece cok kötüydüm bu haftayi yada sonrasin düsünmek istemiyorum

  21. ela_nur Says:

    meral herkes çok beğenmiş senin attığın linkteki videoyu bende izliyeyimde geleyim yoksa biliyon çatlarım 😀 unutma ben meloşun ustasıyım 😀

  22. cemre Says:

    tmm izle bacim cok güzel gercektende iyi seyirler bacim daha izlemedigin hata 😀

  23. https://asidizisi.wordpress.com/2009/06/08/asidemir-giden-gunlerim-oldu/#comment-88139

    zıpla bacım buraya biliyon bacın hızlı slahşör hemen videoya sayfa açtım hehehehehehe ayrıca çok güzel bir video

  24. suruclu Says:

Bir Cevap Yazın

