Asi&Demir-Giden Günlerim Oldu

http://www.dailymotion.com/user/peyker/video/x9i8dy_asydemyr-gyden-gunlerym-oldu_shortfilms

592 Yanıt to “Asi&Demir-Giden Günlerim Oldu”

  1. öznur. Says:

    arka sokakları izlerken gördüm altta asiyi gsterdi.sanırım fragman çıktı.reklama girerken gösterrmi acaba?

  2. cemre Says:

    sevimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    aylaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  3. antika Says:

    cok yogun meralim cok ben haydar dümen hergün kosturmaktayim ugras dur anliyacagin herkez gibi persembe badanaya basliyoruz kac haftadir esim haftaya dedi durdu ama bu persembe tatil diye cumada calismiyorum girisecem badanaya yoksa gene kaytaracak buyük kizin odasi bitti geri kalan yerlere de baslariz insaallah

  4. A.S. GENÇ 🙂

    ANLADIM ABLAM NE DEMEK İSTEDİĞİNİ…. 🙂 🙂 🙂

    KAKILMIŞTIR BENİM ADIM YERLERİ SİLER PARLATIRIM BENİM ADIM KAKILMIŞ TEMİZLİK NEFERİNİZİM…. 🙂 🙂

    ALLAHIM HERKEZİ HASRET KALDIĞI KİŞİYE KAVUŞTURSUN İNŞ…

    BEWNİ DE BABAMA…..

    BABAMDA TEMMUZDA GELCEKKK İZİNE….AZ KALDI…… 🙂

  5. cemre Says:

    öznurcum siteye hemen baktim ma hic bir faliyet yok demekki gelmedi henuz siteye

  6. karşıyakalı Says:

    EMELCİM ANNENE SELAMLARIMIZI GÖTÜR .

  7. sen her an tetikte ol öznur 😀 yani çıkar belki

  8. AMİN HATCEMMMMMMM

    İNŞ…ABLAM…….

    BULURUZ İNŞ…İSİM DE……

    TAMAM MERALİM ÇABUK GELMEYE ÇALIŞIRIM….. 🙂

  9. öznur. Says:

    sanırım.daha tamamını gstermediler ama kanal d de altta kısaca gsterio ya.yakında çıkar

  10. antika Says:

    ciksin artik fragman catlicam belki havaalanini gösterirde genci görürüz

    buarada öznur hosgeldin ablacim biz tanismadik sanirimben sitenin ötejki ablalari gibi ablayim 38 yasindayim evli ve anneyim almanyada yasiyor adapazarliyim eger merak ettiysen

  11. cemre Says:

    birselim sizin oradami persembe tatil burdada tatil allah kolaylik versin

  12. öznur. Says:

    tetikteyim merak etme genç 😀

  13. öznur. Says:

    tanıştığıma memnun oldum birsel abla bnde 18 yasındayım istanbulda oturuorum hataylıyım

  14. A.S. HATCE ABLAM…..İLETİRİM….GÜNÜM VARDI BUGÜN BİRAZ ANNEMLER DE UĞRADIM….KAL GİTME DEDİ DEİM YARIN GELCEM NASILSA…EŞİMDE OLDAN GELCEK DİYE EVE GELDİM….YARIN KISMETSE GİTCEM….. 🙂
    ŞMD KANALD NİN YAYIN AKIŞINA BAKTIM DA YARIN ASİ VAR GECE….
    KESİN GECE GÖSTERİR ARTIK YARINI BEKLİCEZ…. 🙂

  15. antika Says:

    amin emelim amin

    evet meralim burdada tatil

  16. karşıyakalı Says:

    ARKADAŞLAR SİTEMİZİN GECE KUŞAĞI EKSİK .
    AYLAMMMMM YOK .
    SEVİMCİMMMM YOK .
    DUYGUMMMMM YOK .
    FUNDAM FINDIĞIM İÇİM YOK .NERDELER ACEP .

  17. cemre Says:

    bakalim hatice abla onlara cagri attim gelebileceklermi

  18. BİRSELİM BENDE BADANA YAPTIM BACIM
    15 GÜNDÜR ANAMDAN EMDİĞİM SÜT BURNUMDAN GELDİ…. 🙂
    BACIM ALLAH KOLAYLIK VERSİN…. 🙂
    DAHA DÜN BİTTİ İŞLERİM…. 🙂

  19. antika Says:

    cok sasirdim hatayliyim deyince ne güzel bak senin icin asi dahada bi ayricaliktir hem memleket hasreti ile seyrediyorsundur

  20. günes Says:

    selammm canlar kurbanlarrrrrr
    aylaaaaaaa geldiiiiiiii
    cebimi biri aradi 🙂
    bende dedim party var galibaaaaa hemencik geldimmm 🙂

  21. DUYGU GELDİ AMA HATCE ABLA
    ÇIKTI BELKİ GELİR…..
    O DA ÜZÜLDÜ DORUK DEMİŞTİ O…. 🙂
    HATTA GENÇLE BİRAZ ŞAKALAŞTILAR…. 🙂

  22. karşıyakalı Says:

    BİRSELİM KOLAY GELSİN BACIM .İŞLERİN SIRASI SANA GELDİ.İSTERSEN YARDIMA GELİRİM .BENİM İŞLER BİTTİYA BADANADA DENEYİMLİYİM ANTREMANIM VAR .

  23. antika Says:

    amin emelim vallahi gözümde okadar büyütüyorumki birde 1 aydir baslicaz olmadi fakat kizin odasi bitti bugün temizleyip yerlestirdim ama diger odalarin hepsi birden yapilacagi icin yandim allah yandim artik asiyi nasil seyredecem onu düsünüyorum ben

  24. öznur. Says:

    evet birsel abla oraları görmüş oluorum bide ben çetin tekindoru çok seviorum.ayrıca cevdet mercenın cekımlerini…çağan ırmakla bırlıkte calışmışlardı da ikisininde çekimi çok gzl

  25. cemre Says:

    vay aylammmmmmmmmmmmmmmmmm h.g bacim demeki o telin calmasa gelecegin yoktu 😀

  26. karşıyakalı Says:

    KIZ BEN BURDAYIM .SAYFA ÇOK YAVAŞLADI .GİTMİYOR .YAZILAR .GENÇ GURBAN BİR EL AT BU SAYFAYA .

  27. günes Says:

    ayyy ayyyy hebiniz burda yahuuuuu
    herkez hosgelmissssss sefalar getirmissss

    öznur aramiza hosgeldin ablacimmmm
    ben ayla 36 yasindayim iki kizim varrrr öyle isteeee 🙂

  28. antika Says:

    sag olun bacilarim yardim etmis kadar oldu sizler dinlenin bende izine gelince dinlenirim insaallah

    aylam hosgeldin bacim gece vardiyesine geciktin bacim

  29. TELDEYDİMMMMM

    AYLAMM HG BACIMMMM

    NASSIN İYİSİNDİR İNŞ…. 🙂

  30. karşıyakalı Says:

    AYLAMMMMMMMMMMMMMMMM HOŞGELDİN CANIM .NASILSIN BACIM .KIZLAR NASILLAR .

  31. öznur. Says:

    hb ayla abla.bnde 18 yasındayım

  32. cemre Says:

    birde fundamiz olsaydi 😦 😦 sevimede attim bakalim gelecekmi

  33. BİRSELİM BEN YARIN ANNEMLERE GİTCEM BADANAYA YARDIMA…
    SANA DA GELİRİM BACIMMM 🙂
    Bİ ÇAĞIR SEN BEN GELİRİM….
    HATCEMLE BEN ATLATTIK NEDE OLSA… 🙂

  34. antika Says:

    bende cetin tekindoruku cok seviyorum öznurcum gerci dizi bi haqrika oldugu icin heryer ve hersey cok güzel gelliyor insana tasi topragi tarlasi heerseyi

  35. kadriye Says:

    alooo sesim geliyormu

  36. cemre Says:

    öznurcum bende 34 yasimi demeyi unuttum 3 tanede oglum var 😀 bu arada gencc sayfa basindaki klip icin tesekkürler güzeldi ellerie saglik

  37. günes Says:

    hosbulduk canlarimmmm
    sagolun iyim sizler nasilsiniz bakemmm

    meralim bende tam geliyordumm bacimin iciii 🙂

    yeni sayfamiz hayirli olsun klipte sarkida harikaaaaaaaa
    gözdem ellerin dert görmesinnnn

    birde yeni anket var ben oyumu attim 🙂
    coook güzel bir fikirr gencer harikasin ablammm

    hatice abam hosgeldin evineee kisa ziyaret nasil gectiiiii ?

Bir Yanıt Bırakın

