Asi 70.Bölüm Fragmanı

364 Yanıt to “Asi 70.Bölüm Fragmanı”

  1. DUYGU Says:

    ben çıkıyom çok yorgunum öptüm sizi çokkkkkkkkkkkkkk

  2. gülü18 Says:

    ben çıkıyorum.net her an gidebilir

  3. duyguuuuuuuuuuuuuuuuuu basarda neymişşşşşşşş toprak öndeeeeeeee hahhayttttt

  4. karşıyakalı Says:

    fundaaaaaaaaaaa fındık içim .nasılsın .

  5. karşıyakalı Says:

    ayyyyyyyyyyyyyyyy valla çok güzel oldum .

  6. karşıyakalı Says:

    çok mutluyummmmmmmmmmmmmmm.emeğine ellerine sağlık.

  7. karşıyakalı Says:

    mola .akşam yemeği molası.görüşürüz .

  8. bisey sorcam o resmi nasıl koyuyorsunuz bnd ekoymak isitom nasıl koyabilirim yardım edermisiniz? 🙂

  9. günes Says:

    allahim yaaaa ben gene atildimm sayfadan
    özet sayfasina giremiyorummmmm

  10. nagehan Says:

    bir dizi ancak bukada muteşem ola bilir

  11. nagehan Says:

    hayranlimi başka ifade edecek cümle bulamiyorum

Bir Yanıt Bırakın

