WordPress ailesine hediyem :)

Hazırlayanlar: Arzu&İlknur

637 Yanıt to “WordPress ailesine hediyem :)”

  1. bayram ne zamn yaaaaaaaa 😀
    benim bişeyden haberim yok

  2. karşıyakalı Says:

    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    bayramdan sonramııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı

  3. bişey dicemmmmmmmm
    ben biber doğradım elimde kalmış acısı dudağıma sürdüm ve yanıorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm 😀
    amaninnnnnnnnnnnnnnnnn yetişinnnnnnnnnnnnnnnnn

  4. tuba ve sami saydam ilişkisi bitmişşşşşşşşşşş

  5. cemre Says:

    yani 9. ayin 25 ancak olursun 😦

  6. Tuba Büyüküstün, Asi dizisinin görüntü yönetmeni Sami Saydan ile ilişkisini bitirdi. Büyüküstün’ün bu ani ayrılığına Saydan’ın ilgisizliğinin neden olduğu söyleniyor. İddialara göre, Asi dizisinin Hatay’daki setinde sürekli birlikte vakit geçiren ikili, son 10 gündür ilişkilerinde sorunlar yaşamaya başladı. Sevgilisi Saydan’ın ilgisizliğinden yakınan Büyüküstün beklediği ilgiye göremeyince ilişkisini bitirmeye kararı verdi. Büyüküstün’ün bir süre tatil yapmayı planladığı öğrenildi.

    vatan

  7. karşıyakalı Says:

    fundacım ve meralcim msn demisiniz .kayboldunuz .

  8. bitiimiiiiiiiiiiiii hahaha inanmammmm tubaa o att kurrukluyu bırakmazzzz

  9. ohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    naptın yaaaaaaaa
    o ne yaaaaaaaaaaa
    bi dakkaa şahika modundayım

  10. yani 9. ayin 25 ancak olursun yaniiiiiiiii ancaaaaa gelirimm

  11. cemre Says:

    ilgisizmi vay be bulmus cillop gibi kizi insan ilgi göstermezmi zaten bizim kizdada zevk yokmus galiba ,fundaaaaa su enistein resmini göster bakayim nasil bir tip

  12. Sürmelim Says:

    merhabaaaaa nbrrrrrr napıyosunuz millet

  13. fundam çok yaa.internet de yok tabi dimi. 😦

  14. karşıyakalı Says:

    bıraksın .tubaya yakışmıyordu zaten .ya şu tuba bence çok zevksiz kız .

  15. Sürmelim Says:

    murat yıldırım röportajı süper yaaaaa bu arada nereye gidiyosun fundacım

  16. ne eniştesi noluyooooooooo 😀

  17. cemre Says:

    ama funda msn bizi birakmassin degilmi yaaaaaaaaaaa teker teker gelin ne hepniz birden yüklendiniz bu bünyeye önce genccc sonra duyguu ve funda bakalim daha kimler gidecek 😦

  18. aşka gel aşkaaaaaaaaaaaaaa 😀
    tipsiz mipsizzzzz ayagını yerden kesmiş demek 😀

  19. Sürmelim Says:

    bencede bıraksın ne öle yaaa davul bile dengi dengine yani

  20. karşıyakalı Says:

    evet meralcim çok doğru söyledin .giden gidene .

  21. cemre Says:

    h.g sürmeli ,duygum ya bizim tugbanin hayran oldugu sahsiyeti diyorum ben henuz görmedimde

  22. canımmm yani şimdi beni konuşturmayınnnnnnnnnn 😀
    olabilir yani.tuba ve bulent bırbırıne yakısiodu fakat hazın sonn 😀
    bakınız sekil a 😀

  23. Sürmelim Says:

    asi yola atlıyo demir asi die bağırıp ona sarılıyo obölümde yalnış hatırlamıyosam zeynep yüzünden kavga ediyolardı hemde ne kavga kim ssormustu bu arada

  24. kım o yaa
    ben bılmıorummmmmmm

  25. karşıyakalı Says:

    arkadaşlar benim pc donup duruyor .hiç zevkli değil .gidiyorum .iyi geceler .sizleri öpüyorum .hoşçakalın.byyy.

  26. Sürmelim Says:

    ben gördüm tubanınkini yakısıklımı ne biraz ama murat kadar degil fotolarını görmüştüm bi yerde ödülmü ne alıyolardı muratta vardı yanlarında

  27. cemre Says:

    yokya duygu nerde bülentlede hic yakismiyordu yani sevim duymasin ama babasi gibi duruyor yaninda

  28. Sürmelim Says:

    h.b cemre

  29. cemre Says:

    sürmeli sen 33 .böülmden bahsediyorsun galiba 🙂 evet zeynep yüzünden kavga etmilserdi

  30. Sürmelim Says:

    evet biri sorduda kim olduğunu unuttum

  31. toğçi Says:


    lütfen bakın ne kadar tatlılar

  32. nasılsınızz bakalımm 😀

  33. çokk özledimm hepinizii . malumm önümde kocaman bi sınavv var (öss) okul dershane arası mekik dokuyorum :/

Bir Cevap Yazın

