Sitenin tek paşasıı hep bizimlesin

109_2_123636215536854

531 Yanıt to “Sitenin tek paşasıı hep bizimlesin”

  1. 😀 bare yeni sayfaya rahat ol hazır ol seklinde girelim 😀

  2. cemre Says:

    dimi kuzummmmmmmmmmmmm 😀

  3. yeni yaptıgım değil bunu siteden aldımyenide yaptımda onu gözde ablaya atcam 😀

  4. evet funda ablada yeni sayfayı yapsında ben cıkcam 😀 bide abla snein msneyi versin 😀

  5. deli olacammmm hakkaten dedkikleri kadar zorlukkk olmuss bu nee hiç bi siştyenin linki olmuyoo

  6. karşıyakalı Says:

    selam ben geldim .iyi akşamlar.

  7. karşıyakalı Says:

    merhaba meralcim
    merhaba fundacım .
    merhaba ilknurcum .

  8. cemre Says:

    hatice ablam h.g nasilsin ablam benimmmmmmmmmmmm

  9. karşıyakalı Says:

    canımmmmmmmmmmmmmmmmmmmm iyiyim .birtanem .sen nasılsın .

  10. cemre Says:

    Orhan kemal`in en sevilen eserlerinden biri olan HANIMIN ÇİFTLİĞİ yeni sezonda yeniden ekranlara gelmeye hazırlanıyor.Dizinin oyuncu kadrosu için ilk olarak Özgü namal ve Halit ergenç olarak açıklanmışdı.Ama halit ergeneç bir süre ara vermek ve düğün hazırlığında olduğu için dizide rol alamıyacağını açıklamışdı.Bunun üzerine yeni oyuncu arayışına giren yapımcı firma teklifi şimdide asi dizisinin başarılı oyuncusu genç kızların yeni sevgilisi Murat yıldırıma götürdü,bakalım yıldırım teklifi kabul edecek mi?

    dogru ola bilirmi 😦 ay ben icim el veripte izliyemem

  11. http://video.frmtr.com/video/77145/Benzerli%C4%9Fin-B%C3%B6ylesi–Tam-50-Tane-VuT

    Linqi attım cemra abla ben cıkıom h.g ablacıgım yanlıs anlama sakın ben geldim ilknur cıktı deme uyku saatim geldi gec oldu yrn okul var malum akrne hgünü gec kalmaya gelmez 😀

  12. karşıyakalı Says:

    bu akşam yine kimseler yok meralcim .

  13. cemre Says:

    iyim ablam sizleri geldikce daha iyi oluyorummmmmm siz yokken bir yerim hic yok gibi

  14. karşıyakalı Says:

    tamam kuzum sen yat .iyi geceler .byy

  15. alıntıdır…

    arkadaslar bende gecen gun mega magazinde gördüm cemal hünalın partisinde tuba büyüküsünde vardı. babasının yanından ayrılmıyordu cemal hunal murat yıldırımıda cagırmıstı fakat burçin terzioğlu gitmemk istememiş o gitmeyince demiy yhani murat yıldırmda gitmemişti dizideki arkadasını görmediği için cemla hünal çok üzülmüştür arkadaslar bunu bnde üzüldüm niye izinvermemişki arkadası sonucta ben söyle düsünüyorum tubayı kıskandıgı için…

  16. karşıyakalı Says:

    meralcim aylam nerelerde.sen biliyormusun .bir problem yoktur inşallah .

  17. cemre Says:

    hahahahahhahahahahahaha ilknurcum süperdi nasilda bulmuslar bunlari cok sagol abalcim paylasimin icin senide cok öptüm kuzum sen yat yarin okul zamani hadi byyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  18. zEhRa Says:

    slm

  19. cemre Says:

    evet hatice ablam kimsler yok 2 gün önceki geceyi bak simdiki geceye bak ayla dün gece msn geldi bir, iyi, bugünden haberim yok esinin dogum günü vardi dünden ama bugun bilgi yok abla

  20. ben bulurum ama bülent ersoy cok benzio

  21. cemre Says:

    slmmmmmmmmmm zehracim h.g canimm

  22. cemre Says:

    evet ilknurcum gercektende tipa tip 😀

  23. aloooooooooooooooooooooooooooooooooooooo gecin diger sayfayaaaaaaaaaaaa

  24. zEhRa Says:

    tüm diziler gibi bizde teker gidiyoruz :S

  25. günes Says:

    iyi geceler canlarimm
    almanyadan hebinize sevgi dolu selamlarrr yolluyorumm
    ben dün bugün coook yogundum dün babamizin bugün kücük cadimin dogumgünü vardi sabah kendi aramizda öglenden sonra büssürü büssürü cocuklarla aksamda aileyle birlikte kutladik
    ben birazdaha kayiplara karisacam anlattim gibi ablamda burda ve 3-4 gün kalici ablamla olmanin keyfini cikartacam hayirlisiyla
    yarin asi günümüz simdiden herkeze iyi seyirler
    ve sonrada iyi yorumlar dilerimmm
    hebinizi ayri ayri öpüyorum
    bütün iyilikler sizlerle olsunn
    hosca kalin

  26. günes Says:

    aaaa bu arada asiye iyice dikkatle bakin
    sakin genci kacirmayin ok miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    yeniden hosca kalin

Bir Yanıt Bırakın

